Aparthotel Naturel Hoteldorf Schönleitn

Aparthotel Naturel Hoteldorf Schönleitn

7.8Goed

Oostenrijk, Karinthië, Oberaichwald

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 313p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Halfpension
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Sauna
Meer aparthotel info

11 reviews over Aparthotel Naturel Hoteldorf Schönleitn

• 2Ray&Elles12-08-2017

Dramatisch slecht !!! Dit nooit meer!

Ik kan niet begrijpen dat de recensies zo goed zijn.Bij aankomst troffen wij een smerig,naar hond ruikend appartement aan.wc vies, meubilair stuk,horren voor de ramen met gaten,2 ligbedden buiten die gedeeld moet worden met 3 andere gezinnen.Na een 14 uur durende reis een enorme deceptie.Gelijk naar receptie gegaan.Zij konden alleen het schoonmaakgedeelte oplossen.Gebeld met hulplijn van de touroperator,maar geen gehoor.Toen samen besloten( alle vijf bekaf) hier niet te blijven en onze vakantie elders voort te zetten.Touroperator gaat ook niet vrijuit,beroepen zich op t feit dat de desbetreffende collega er niet meer werkt en dus niet na kunnen vragen hoe boeking ontstaan is.Er is totaal niet naar onze wensen geluisterd en wij zijn bij het reisbureau er blind vanuit gegaan dat het zowiezo huisdiervrij was ivm allergie.Ik kan nog wel even doorgaan maar het verhaal en de frustraties liggen al gevoelig genoeg! Geen medewerking van touroperators doet ons in ieder geval besluiten nooit meer via hen te boeken!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Blok26-07-2015

Mooi familiepark, animatie alleen Duits

Mooi familiepark in een mooie omgeving. Jammer dat animatie alleen in Duits is. Relatief weinig Nederlanders, veel toeristen uit Duitsland/Oostenrijk. Het meer ligt niet op loopafstand, 5 minuutjes met de auto.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• 8ad10-12-2013

Heerlijke plek met kleinere kinderen

Mooie opnieuw gebouwde boerderijen waarin 4 appartementen met eigen ingang. De centrale voorzieningen zijn heel fijn, winkel, restaurant en ook entertainment voor de kinderen. Beperkt zwembad en sauna maaar voor (klein)kinderen prima. De omgeving i n de winter is erg mooi voor wandelen en langlaufen ( ook naar het andere resort Seeleit"n over het bevroren meer. Alpine skien beperkt mogelijk in de omgeving. Desondanks denken wij met plezier terug aan ons verblijf

Gereisd met jonge kinderen in maart 1980

• 7Jeroen Schuurmans10-11-2013

Mooi park, met nette huisjes

Dorfhotel schönleitn is mooi gelegen, een groene omgeving op ern berg nabij het Faakersee. Wil je aan het faakersee zitten kues dan Dorfhotel Seeleitn (horen bij elkaar). Huisjes zijn zeer ruim (4 appartementen in 1 woning). Wanneer je logeert in schonleitn heb je gratis toegang tot een meertje in de buurt, waarin ze met houtenbassins voor de kinderen een veilige plek om in het water te spelen hebben gecreeerd. Of je rijdt naar het faakersee, maar daar moet je zoeken naar een oprnbaar strandje, merendeel privestranden. Vsnuit schonleitn dien he wel alles met de auto te doen, zeker met kleine kinderen, lopent is alles te ver en voor de fiets te stijl!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 10Fam. Fontyn27-08-2013

Gezellig park in mooie omgeving

Het Dorfhotel Schönleitn is een mooi aangelegd park dat niet zo groot is maar wel gezellig. De ligging is ideaal om uitstappen te doen en de omgeving is mooi. Het personeel is héél klantvriendelijk en behulpzaam. Het park is ook geschikt voor honden (zelfs eten en drinken is er voorzien voor de hond). Prijs/kwaliteit is dit hoteldorp een aanrader. Indien je half pension wenst, dan vindt ik de prijs persoonlijk vrij hoog maar je kunt perfect zelf eten maken in uw appartement. Alles is er voorzien, zelfs een microgolfoven/grill. Er zijn 2 restaurants: een à la carte restaurant en een buffetrestaurant . Het reinigen van de appartementen verloopt op een vlotte en vriendelijke manier en 1x/week worden de handdoeken, keukenhanddoeken vervangen. Voor de kinderen is het er héél leuk. Er valt van alles te doen en te beleven in de Bibi's kinderclub en er worden ook workshops georganiseerd. Er is een buitenzwembad met voldoende ligstoelen rondom, een kleiner binnenzwembad, fitness, sauna's, enz.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 8Hilde22-08-2013

Mooi kind-en hondvriendelijk hotel

Onze eerste vakantie in oostenrijk met 4 kinderen resp 13, 12, 10 en 7 jaar en een bordercollie. Goed meegevallen! 1 dag regen, verder alle dagen heel mooi weer. dit jaar zou vlg personeel wel uitzonderlijk zijn. Ruime kamers, zeer proper, alles identiek gelijk op foto's op website, vriendelijk personeel, kindvriendelijk, huisdieren welkom, ook hiervoor wordt kussen, voer-en eetbak, handdoek voorzien, ook eten en water bij restaurant voor honden. Eten zeer lekker en afwisselend. Toiletten zeer hygiënisch. Ook handdoeken voorzien voor bij zwembad voor kids. Kids krijgen bij half pension+ 's middags ook kleine maaltijd met drank, vieruurtje ook voor ouders. Zwembad is vrij klein maar het is er nooit zo druk, altijd wel een ligbedden ter beschikking. Mooie omgeving. Wel inkom betalen als je wil zwemmen in Faakersee, huisdieren hier niet toegelaten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 8Familie V-H22-06-2012

Kindvriendelijk, groen park.

Een net en vriendelijk park, veel aandacht voor natuur, veel voorzieningen. Park is opgezet als een klein dorpje. Huisjes zijn leuk en praktisch ingericht, kamers ruim en netjes. Bad en bed linnen wordt ruimschoots in voorzien. Zelfs badlakens voor bij het zwembad aanwezig. Kinderbadje/bedje/stoel gratis beschikbaar. Wij raden af om ontbijt en diner bij te boeken gedurende het gehele verblijf: ontbijt is vrij duur en avondeten niets bijzonders en vettig. Wel broodjesservice iedere ochtend tegen betaling (reserveren bij receptie en de volgende dag hangt het bij je voordeur). Het park is dicht bij wandelroutes, uitstapjes genoeg in de regio. Prijs was prima, niet duurder dan een weekje Texel in dezelfde periode.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 9Karin van Dam19-08-2010

Heel kindvriendelijk!

Het "dorp" met huizen in boerderij-stijl is leuk opgezet en beschikt over een buiten- en binnenzwembad, een leuke kinderclub met gediplomeerde leidsters, 2 speeltuinen, een 2 restaurants. We hadden zelf geen halfpensioen geboekt maar vonden het erg prettig om toch dagelijks te kunnen beslissen of we toch ontbijt en/of diner (heerlijk buffet) wilden boeken. Verder zit er een goed a-la-carte restaurant. Het Dorfhotel organiseert heel afwisselende activiteiten. De omgeving is prachtig. Je hebt wel een auto nodig om bij de mooie Faaker See (het meer) te komen, maar je bent er binnen 5 minuten en de entree naar het "strandbad"is inclusief.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9Jasper29-07-2010

Mooi park

Het park bestaat uit 25 a 30 "huizen" met elk 4 appartementen er in, mooi gelegen op een helling met uitzicht op de bergen. We zaten er in de zomer en de kinderen hebben zich prima vermaakt met het zwembad. Er is een prima restaurant met terras waar je a la carte of van een buffet kunt eten. Met een speelhoekje binnen en speeltuintje buiten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9Maurice Ogier18-03-2010

Fantastische uitvalbasis voor wintersport !

Door een omboeking via touroperator zijn we bij dit complex terecht gekomen. Allereerst was er de primaire reactie: Waar zijn we terechtgekomen ? Binnen 1 uur was onze tweede reactie vol ongeloof: het appartement met twee aparte slaapkamers, een keuken, zeer ruime badkamer, was waanzinnig groot en schoon (dit zegt iemand die smetvrees heeft...). Het complex ziet er met sneeuw 's-avonds romantisch uit en 's-ochtends met zon en sneeuw als een ansichtkaart. Het skigebied Gerlitzen ligt op exact 15 min rijden vanaf het complex, geen probleem. Er is een gezellig restaurant met een ruime souterrain met allerlei activiteiten voor kinderen. Het complex ligt aan de rand van het dorpje Letschach. Vreemd genoeg is het dichterbij gelegen skigebiedje Baumgarten langer rijden ivm smalle en steile bosweg. Over kou in het complex niet te klagen (prive gas pijpleiding vanuit Rusland ?). Zonder enig twijfel gaan wij hier opnieuw naartoe, ik betwijfel of er voor die prijs iets anders te vinden is.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

• RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandGras
  • Afstand tot strand2 km
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Caldarium, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats