Bed and Breakfast Villa Streintz

BedAndBreakfastWeer vandaag26°12°
Bed and Breakfast Villa Streintz

1 review over Bed and Breakfast Villa Streintz in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Villa Streintz is een statige oude villa die vlak aan het water ligt van de Millstätter See. Het grotendeels authentieke interieur is erg charmant, met krakende houten trappen en licht klemmende deuren. De sfeer is meer Bed & Breakfast dan hotel, net als de kamerprijs.

Onze kamer aan de voorkant van de villa heeft prachtig uitzicht over het meer. De kamer is eenvoudig en netjes, met prima bedden. De badkamer is duidelijk als blok later in de kamer ingebouwd en met 90 x 210 cm aan de krappe kant, maar het voldoet.

Het is mogelijk om ’s ochtends in de villa te ontbijten, wanneer je dit de dag ervoor aangeeft. Wij hebben hier geen gebruik van gemaakt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Streintz in Millstatt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Streintz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Villa Streintz scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.