Pension Sedlak

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag29°15°

We hebben een aantal aanbieders voor Sedlak voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Sedlak in het Nederlands

Heel mooi gelegen, gemoedelijk pension

marcella
12-9-2012

Net aan de rand van Millstat direct aan het meer. Met eigen badstrandje en enthousiaste leiding van wat ouder echtpaar.Kamers zijn aan de kleine kant maar hebben een ruim balkon.Zijn ook kamers zonder balkon zonder uitzicht te boeken. Wij hadden een 2 persoonskamer met meerzicht. Er zijn ok apartementen, en 1 hele luxe soort penthouse. Wij zijn er 3 nachten geweest op doorrreis naar Toscane. Lekker uitgebreid ontbijtbuffet incl. Vooral de eigengemaakte jam is heerlijk.Millstat is een klein stadje wat in het hoogseizoen waarschijnlijk wel toeristisch is. Bodensee is groter en ligt ca 6 km verder.In hotel overal gratis wifi. Fijn hotel voor paar dagen of een week.

Gereisd Met partner in Sat Sep 08 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pension info

• Privé strandAanwezig

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Sedlak in Millstatt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Sedlak zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.