Camping Neubauer

Camping Neubauer
9,3

5 tips over Camping Neubauer

ags, 19-8-2014

Edelstenen hakken bij het Granatium in Radenhein is ook voor volwassenen en oudere kinderen leuk. Je kunt er ter plekke sieraden van laten maken.

Je kunt een "kärnten card" kopen. Is wel prijzig maar als je bijna elke dag wat wilt doen met een gezin met kleine kinderen kun je hem terug verdienen. Kabelbanen kosten flink geld.

Hans V, 9-8-2014
Een steiger / plateau in het meer.
Marco, 10-9-2013

Tip 1: Restaurant Wacker. Dorfstrasse 34 in Radenthein. Overheerlijk eten voor heel weinig geld.

Tip 2: Neem een (rubber)bootje mee. Voor de kinderen fantastisch.

Tip 3: Fiets huren op de camping is 1 euro per uur per fiets.

Tip 4: Het gemeentezwembad ligt direct naast de camping. Daar zwem je zo heen. Daar zijn twee steigers en een kleine glijbaan voor de kinderen.

Tip 5: Wees galant en netjes voor anderen. Niet iedere Nederlander was dat helaas. Jammer, maar dat mocht de pret niet drukken.

D, 8-7-2013
Met de Karinthie kaart kun je voordelig op stap in de omgeving(na twee kabelbaan tochtjes, zijn alle tientallen overige activiteiten al gratis!). Aanraders: Raggaschlucht waterval(ongeschikt voor buggy's etc), Reisseckbahn, Malta panorama strasse
vleugelman, 29-7-2012
Verlengsnoer meenemen en 'levellers'(om je accomodatie recht te kunnen plaatsen) dan heb je hier een prima vakantie!