Camping Neubauer

Kleine hotelsWeer vandaag-3°-7°
Camping Neubauer
9,4

Omschrijving
Camping Neubauer in Millstatt is mooi gelegen tussen berg en meer. Er is geen animatie voor de kids, maar ze kunnen zich uitermate goed vermaken in de speelweide, dierenweide en ze kunnen zwemmen in het meer. Voor de hond is er een hondendouche beschikbaar. Vanwege de mooie ligging kan je in de omgeving bijvoorbeeld vissen, paardrijden of klimmen.

77 reviews over Camping Neubauer in het Nederlands

Fantasticher ort

Fam van Beek,
17-9-2018

Zeker nog keer terug prima camping voor paar dagen wandelen dan gaan we altijd door naar kroatie.

Zeer vriendelijke mensen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

Voor herhaling vatbaar

Carla,
16-9-2018

Prima camping voor een langer verblijf of zoals wij voor een paar dagen. Keurig sanitair, klein restaurant met prima kaart en prijzen. Broodjes zijn ‘s morgens op de camping verkrijgbaar. Wij hadden prima plek met uitzicht op de Milstattersee.

Gereisd met partner in september 2018

Genieten

Bart Scholte,
16-9-2018

Mooi gelegen rustige camping met goede voorzieningen.

Gereisd met partner in augustus 2018

Aanrader!

Stefan,
5-9-2018

Mooie, rustige( geen doorgaand verkeer en de ‘grote’ weg is nauwelijks/niet hoorbaar), in terrassen aangelegde (ruime plaatsen!) camping direct aan de Millstattersee. Sanitair wordt grondig gereinigd en is dus meestal keurig schoon. Klein restaurant (prijs/kwaliteit goed) met broodjesservice voldoet prima. Genoeg te doen/zien in de omgeving! Aandachtspunten: campingeigenaren zijn niet bepaald vriendelijk en kijken weinig/niet om naar de camping (bijv. gras heb ik niemand ergens zien maaien en een bijv. lek achter gelaten luchtbed/handdoek/slippers bleven ons hele verblijf bij het meer liggen). Relatief weinig waterpunten op de camping (moet dus soms eindje lopen). Er was een keer of 3 geen warm water in de douche. Relatief veel gebruikt door doortrekkers dus tamelijk wat trafic op de camping iedere dag. Al met al geen hele negatieve punten dus zeker een aanrader!

Gereisd met partner in september 2018

Zeer prettige, ontspannen camping!

B. ter Brake,
27-8-2018

Op de camping hangt een prettige sfeer, relaxt. Het is er zeer schoon en de mensen zijn er erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden een stacaravan gehuurd die erg netjes ingericht en schoon was. Bij aankomst stond er zelfs een kleine attentie klaar. Ook werd de verjaardag van onze zoon niet vergeten! Dit waren wij niet gewend van onze vakanties naar Italië en Frankrijk.

1 klein kritiek puntje is dat er wel iets meer voor kinderen te doen mag zijn. D.w.z. de speeltuin mag wel met iets meer attributen worden voorzien bijv. een trampoline, en in het water (meer) mag wel iets komen als een vlot met duik mogelijkheden of iets wat drijft waarop geklommen (gespeeld) kan worden. Ondanks dit kleine puntje willen onze kinderen (7 en 9 jaar) graag weer terugkomen. Wij als ouders trouwens ook ;)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prima camping

rene,
21-8-2018

Verrast door de prachtige mooie ligging aan het meer. Sanitair top.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fijne rustige camping

Bertine,
20-8-2018

Alhoewel de plekken niet erg groot zijn, maakt de ligging dat goed. Prachtig uitzicht op het Millstaetter meer.

Vanaf de camping kun je makkelijk het meer in om te zwemmen, ook voor de kinderen. Verder is er een speeltuintje en een dierenweide.

Restaurant serveert eenvoudige gerechten maar van goede kwaliteit. Sanitair heel schoon.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Meer dan 10x op deze mooie camping

Fam de Vries,
20-8-2018

Al zo vaak op deze camping geweest en het is en blijft fantastisch hier. Dan wel geen animatie voor de kids, maar die kunnen zich hier uitermate goed vermaken met de speelweide, dierenweide en lekker zwemmen in het meer. Het personeel is zeer vriendelijk en de sanitaireruimtes zijn super schoon. Het eten in het restaurant is heerlijk. 1x in de week een leuke muziekavond in het restaurant. Dus alles met alles een super camping gelijk aan het meer voor weinig geld (vergeleken met de andere campings aan de Millstatersee!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Zeer aan te bevelen

Michel Nederland,
8-8-2018

Mooie kleine camping aan het meer. Uitstekende zwemgelegenheid!!

Prima plekken en goede sanitaire voorziening.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Mooie omgeving, veel te doen.

Gereisd met partner in juli 2018

Heerlijke camping aan het meer.

Yvonne Oort-Fliek,
5-8-2018

Een gezellige camping met zeer schoon sanitair.

Gereisd met partner in juli 2018

We hebben een aantal aanbieders voor Neubauer voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Neubauer in Millstatt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Neubauer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.