Camping Neubauer

63 reviews over Camping Neubauer in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Laat niets te wensen over

J. Geerts
12-7-2018

Mooie rustige camping aan het meer. Prima sanitair. Prijs/kwaliteit verhouding is zoals het hoort. Mooie vlakke ruime plaats gehad voor onze camper. Aanrader

Graag elk jaar!

Monique
4-6-2018

Prachtig plekje. Al een aantal jaren geweest op de camping, maar ook in het ferienhaus. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel bij de familie. Alles wordt ook keurig netjes verzorgd en schoon gehouden. Heerlijk eten op het terras. Met de card mooie uitstapjes gemaakt met allerlei leeftijden. Ik wil hier elk jaar wel heen.

Heerlijke camping

Evelien
12-1-2018

Bij toeval kwamen we deze camping tegen, een verademing. Vriendelijke mensen, het sanitair is schoon, prima restaurant en mooie ligging aan het meer.

De camping is heerlijk rustig en de ligweide aan het meer is niet overvol zoals wel het geval was bij veel andere campings.

Mooie rustige camping.

Laurens
12-8-2017

Goede camping met prima schoon sanitair. Het enigste wat je hier misschien mist is een klein basis campingwinkeltje. Verwacht van WiFi niet teveel maar hoe belangrijk is dat op vakantie?

Gezellige camping

Arina Oosterom
29-7-2017

Persoonlijke benadering, je wordt goed geholpen, ook op gang met de auto als je accu leeg is, heel fijne mensen

Sanitair keurig verzorgd

Mooie ruime plekken

Matig

Wilma van Treijen
20-7-2017

Het ontvangst was heel erg vriendelijk. Het toiletgebouw was prachtig.

De plaatsen zijn ontzettend klein en met de auto's en busjes voor de caravan, zie je van heel het meer niets, als de auto op de grote parkeerplaats gezet zouden worden, dan was het een heel ander zicht. Ook miste ik een winkel, al was er maar een heel klein winkeltje, waar je de basis spullen kan kopen.

Fijne, goed verzorgde camping.

John
15-7-2017

Het is een leuke, goed verzorgde terrassencamping met vriendelijke medewerkers.

Het sanitair is keurig en wordt heel goed schoongehouden.

Per terras zijn er twee rijen waar de caravan/camper/tent geplaatst kan worden. Kies zo mogelijk een plaats aan de zijde waar het lager gelegen terras ligt, dat biedt een groter uitzicht op het meer.

Het water van het meer is kraakhelder en heeft zelfs begin juni al een prettige temperatuur. Veel gasten zwemmen er meerdere keren per dag in.

Er zijn voldoende leuke/interessante dingen in de omgeving te bezoeken.

Hier blijf je terug konen

Monique
15-7-2017

Neubauer is een gezellige familiecamping op een geweldige locatie. Geweldig met hele kleine kinderen, maar ook voor tieners en pensionada.

Wat een geweldige camping, we hebben zo genoten!!

petrapijpers
13-7-2017

Dat je een prachtig uitzicht heb, hele aardige mensen die je nooit laten staan met vragen, je kunt er heerlijk eten, zwemmen in het meer geweldig!

Heerlijke camping en heel vriendelijk team

Jan Nijenkamp
6-11-2016

Het gebruik maken van de karnten card

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Neubauer in Millstatt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Neubauer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Neubauer scoort een 9.38 uit 10 op basis van 164 reviews.