Hotel Matzelsdorferhof

Hotel Matzelsdorferhof

Kleine hotelsWeer vandaag27°14°

We hebben een aantal aanbieders voor Matzelsdorferhof voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Matzelsdorferhof in het Nederlands

Matig.

Anoniem
28-11-2009

Algemene indruk prima! Ziet er goed uit. De ligging is minder, slakkerweg de berg op, waardoor wandelen in de omgeving niet mogelijk is, je moet eerst met de auto de berg af, dat is 's avonds in het donker bijna niet te doen; slecht verlicht. Service prima, eten heerlijk, maar matige hoeveelheid. Kamer wat minder, vieze voegen in de badkamer en een 3-persoonskamer met één stoel is ook niet zo handig. Bedden waren op onze kamer niet zo goed. (waarschijnlijk omdat iedereen op het bed is gaan zitten omdat er niet genoeg stoelen waren. Bedden dus scheef en los) Wel extra stoelen erbij gekregen toen we erna vroeger, dat is dus super.

Gereisd Met oudere kinderen in november 2009

Heerlijk !!

Fam.Keijzers-Kuijpers, Deurne (nb)
30-8-2009

Wij hebben in het apparatement gezeten dat ligt aan de achterzijde van het hotel, wat inhoud dat je s'morgens "op tijd" gewekt wordt door het laden en lossen, dat was wel minder, maar ach ! Verder is het ontbijt prima, avondeten is gewoon erruug lekker !!! Personeel erg, erg aardig. Kortom...volgend jaar weer !

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesInformatie voor trips

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Matzelsdorferhof in Millstatt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Matzelsdorferhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.