Hotel Alexanderhof

18 reviews over Hotel Alexanderhof

• 2019
    9Theo Klaassen19-03-2019

Geweldig

Zeer fijn 4sterren hotel mooie kamers en fijn personeel op een fantastische locatie Gaan in 2019 weer.

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

7Merle09-08-2017

Vriendelijk personeel, gedateerde kamers

Ontbijt was zeer goed verzorgd. Diner was wat minder. Wij hadden een erg gedateerde kamer, aan de achterkant van het hotel. Het uitzicht was tegen de heuvel aan. Personeel was vriendelijk.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Helma30-07-2017

Geweldig mooi hotel,vooral het restaurant was top!

Als je naar een goed restaurant wil gaan in millstatt, wat ook betaalbaar is dan is dit de juiste plek. Ook het uitzicht over het meer is prachtig. Personeel is leuk en is vriendelijk!

Gereisd met partner in juli 2017

• 9fam. smits01-10-2013

Een fantastisch hotel

Een echt Oostenrijks hotel met een heel warm ontvangst. De mensen runnen het namelijk zelf en het personeel is ook heel vriendelijk. Wij zijn daar 12 dagen geweest en het eten is daar geweldig lekker en wordt ook echt warm opgediend. Niet 1 keer was het eten koud, het opdienen gaat een beetje snel en dan moet je dat even aangeven. Kamers erg proper. Echt een aanrader en in de omgeving is veel te doen en je zit 6 km van de snelweg. Een dagje Bled is echt een optie.

Gereisd met partner in september 2013

• 8Dieben21-08-2013

Prachtig typisch oostenrijkshotel

Wij hebben genoten met onze twee tieners van de vriendelijkheid van het personeel, de mooie ligging van het hotel en het goede eten. De famile suite is een aanrader met de aparte woonkamer met groot balkon. Het hotel ligt maar een paar minuten van de doorgaande weg langs het meer, zeer gunstig om alllerlei uitstapjes te doen, ook de Grossglockner is van hieruit goed aan te rijden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 7Oostenrijk liefhebber10-08-2011

Redelijk tot goed hotel met pracht uitzicht

redelijk tot goed hotel met vriendelijke eigenaar, het bedienend personeel niet allemaal even vriendelijk. In recensies wordt met lof gesproken over het eten. Dit hebben wij niet zo ervaren het was echt gaarkeuken en zonder enige passie gekookt. Ontbijt was redelijk tot goed maar slecht opgediend. Veel gebroken eieren en omelet met brand smaak, ook weer die aandacht die ontbrak. Dit de kok en hoteleigenaar ook vertelt. Kamers zijn schoon maar inrichting ietwat gedateerd. Lekker binnen zwembad. Drankjes aan de prijs.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 9Jan en Ellen12-07-2011

Aanrader

Prachtige locatie op de heuvel. Zeer vriendelijk personeel. We belden dat we laat aankwamen en meteen werd gevraagd of we nog wilden eten. Prima geregeld. Wij hadden een mooie kamer, maar wel aan de achterzijde v/h hotel 409. Balkon erg groot met zelfs ligstoelen, maar 1½u zon in de morgen. Ontbijt en diner prima (keuzemenu) 5 gangen. Harde bedden zachte kussens. Schone badkamer, douchen in bad. Oude TV zonder txt. Enig minpuntje waren de 2 ruime gammele bouwmarktkasten. 's Nachts niet aan de kastdeur komen want het hele hotel schrikt wakker. Zoiets verwacht je niet in een 4 sterren hotel en zeker niet dit hotel. Maar buiten dat, gewoon een heel goed hotel.

Gereisd met partner in juni 2011

• 9Jan09-12-2010

Mooi uitzicht op het meer.

Mooi hotel met prachtig uitzicht vanaf je balkon. Bij boeking doorgeven. De kamers zonder zicht op het meer kijken uit op de bergheling dieop een paar meter van het hotel ligt. Naar het centrum van Millstatt is lopen bijna geen optie, ongeveer 2 km berg afwaarts. Ontbijt is prima, heerlijk uitgebreid. Diner is goed verzorgd.

Gereisd met partner in juli 2010

• 10Nicole en Henk20-06-2010

Absoluut een tophotel!

Een fantastisch hotel. We verbleven er 8 dagen en we hadden elke dag prachtig weer (qua weer ligt dit hotel in het beste gedeelte van Oostenrijk, namelijk onder de hoogste bergen). Het eten was werkelijk subliem en over de kamers viel ook niet te klagen. Verder was het personeel buitengewoon vriendelijk en was de ligging geweldig, qua uitzicht en qua activiteiten in de omgeving (zie foto's).

Gereisd met partner in juni 2010

• 10Jan & Chantal11-01-2010

Geweldig hotel, we komen hier zeker terug!

Dit hotel was onderdeel van een rondreis door Oostenrijk. Tijdens ons verblijf was het 40 graden met alleen maar zon. We verbleven helaas maar 4 nachten in dit hotel, dat nog steeds een familiebedrijf is. Voor 200euro per nacht hadden we een ruime 3 persoons kamer met een aparte slaapkamer voor onze zoon met uitzicht op het meer. Het eten was geweldig: iedere dag een 5-gangen (deels) keuze menu. Verder zijn er in het hotel nog volop andere faciliteiten, zoals een overdekt zwembad, beautycentre en tuin met ligstoelen en uitzicht op het meer. Het hotel is gelegen op een punt enigszins bovenaan het dorpje Millstatt, dat aan de Millstättersee ligt. Beneden in het gezellige en mooie dorpje vind je o.a. een supermarkt, een bioscoop, restaurantjes, een heel schattig kerkje en natuurlijk het standbad aan het meer met een 12m hoge duiktoren. Verder zijn er tal van activiteiten in de omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

Hotel Alexanderhof info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor blinde gasten, Kamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand15 minuten lopen, 900 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen