Vakantiehuis Landhaus zur Alpenrose

Vakantiehuis Landhaus zur Alpenrose
9,6

16 tips over Vakantiehuis Landhaus zur Alpenrose

Elizabeth Hoogendoorn, 12-7-2015
Prachtige omgeving,vriendelijke mensen hier in Karintie.
Ernst Versteegen, 5-7-2015
Eten aan de overkant is prima Kaart is beperkt maar als je wensen hebt worden deze graag vervuld. in mijn geval Gröstl. In feite kan alles.....geniet en relax
Irene, 1-9-2014

Zeer veel te doen voor zowel kinderen als volwassenen. Enkele tips. brood halen bij de bakker in het dorp (loopafstand). Bij Wasserplatz Gries, picknicken bij de beek, met een speeltuin en water vermaken de kinderen zich goed. Waterval bij Fallbach, vijf minuten rijden. Prachtige natuur en uitdagend speelpark. Zwembad in Gmund, schoon, fris met prachtig uitzicht.

Tip! Haal een Carinthie Card, veel voordeel en meteen een reden om er op uit te trekken.

Irene, 31-8-2014

Brood halen bij de bakker in het dorp (loopafstand)

Wasserplatz Gries (loopafstand) Hier kun je heerlijk picknicken bij de beek, terwijl de kinderen zich vermaken met het water of bij het speeltuintje.

Waterval bij Fallbach met een prachtig speelpark. 5 minuten rijden.

Irene, 27-8-2014

Eten bij "de buren", naast de vakantiewoning staat een goed, niet te duur hotel/restaurant, waar kinderen buiten kunnen spelen.

Bakker op loopafstand.

Speeltuin/spelen in de beek op loopafstand. (wasserplatz Gries)

Eten bij Wirtshaus Kramer in het dorp, heerlijk!

Vijf minuten rijden en je bent bij de hoogste waterval van Karinthie met een prachtig speel/waterpark voor de kinderen.

nickien, 23-5-2014
Een absolute aanrader ook voor mensen met kinderen of hond

Judith, 3-3-2014
vakantiehuis ook in de winter, op 20 min. rijden van prachtige skipistes. Of in de andere seizoenen,documentatie/ informatie volop aanwezig in het huis, je hoeft je niet te vervelen. Wil je weinig doen en lekker relaxen, in de huiskamer kun je heerlijk muziek luisteren of zelfs de vele dvd's die er zijn bekijken, als je liever in de keuken zit met je boek/tijdschrift of een spelletje uit de kast vandaan, is ook een mogelijkheid, zeer ruim en zonnig. Het is zeer geschikt voor ieder wat wils.
Jorgen, 20-8-2013
Restaurant aan de overkant is harstikke goed en niet duur.
hollanddigitaal, 29-7-2013
Wat wij ook leuk vonden was hotel Malteinerhof, welke in de directe nabijheid van Landhaus Alpenrose is gelegen en waar het gezellig vertoeven is onder het genot van een (lekker) hapje en een drankje.
Jan Bax, 25-7-2013
Vergeet vooral niet een toch te maken naar de Maltaberg en daar iets te eten of te drinken in een van de hutten. In het seizoen prachtige bloemen en fraai uitzicht.