Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

105 Reviews over Landhaus zur Alpenrose

• 10Van Reusel31-01-2022

Super geweldig fantastisch

Super fantastisch huisje en eigenaars❤️.Alles tiptop in orde! Ruime slaapkamers met goede bedden. Moderne badkamer met douche en bad om lekker van te genieten. Volledig uitgeruste keuken met alle middelen die een mens nodig heeft. Mooie living met tv. Spelletjes zijn aanwezig en informatie in overvloed wat er allemaal te doen is in de omgeving. Een mooie uitvalsbasis zowel zomer als winter. En niet te vergeten de mooie tuin waar dat kinderen en honden veilig kunnen spelen. Ook komt er iedere ochtend een bakker aan huis. Je hebt er een echt thuisgevoel. Goede communicatie met eigenaar. In één woord GEWELDIG en zeker aan te bevelen.

• 10Natuur
  • 10Karin Verstegen17-09-2021

Geweldig vakantiehuis met omheinde tuin.

Een heerlijke vakantie gehad in Alpenrose. Het is echt genieten in dit huis. Het is helemaal compleet. We hebben helemaal niks gemist. De bedden zijn fijn. Super badkamer. Nergens iets op aan te merken. De tuin is ook geweldig, helemaal omheind. Fijn voor honden. Heerlijk om in te zitten na een dag in de prachtige omgeving. Er is heel veel te doen en te zien. Voor herhaling vatbaar.

• 9Henk & Angela Pols30-08-2021

Geweldig en heerlijk

Landhaus Alpenrose is gewoon in een woord geweldig het huis voelt als echt thuiskomen maar dan in een hele mooie omgeving, wij waren met 2 kinderen van 5 en 4 jaar en er is voor hun genoeg te doen in de omgeving maar bij slecht weer of een luie dag is het ook heerlijk om thuis te zijn er is een geweldige tuin die helemaal omheind is zodat de kids als zowel de hond heerlijk buiten kunnen spelen zonder gelijk op straat te lopen, maar ook binnen is genoeg te doen het huis staat vol met spelletjes en kleurboeken en TV maar dit laatste heb je daar echt niet nodig. Wij gaan zeker nog eens terug komen als we richting Malta gaan we zijn net 3 dagen thuis maar verlangen alweer naar die prachtige omgeving.

• 10Irene van Hulzen30-06-2021

G-E-W-E-L-D-I-G

Wat een fantastisch huis is Alpenrose! Twee weken van deze LUXE accommodatie genoten. Al bij aankomst voel je je meteen thuis. Zodra je het hek opent en binnenrijdt en het trapportaal beklimt voel je het welkom dat huis en schitterende tuin uitstralen. Hoewel het huis een fijne woonkamer heeft, brachten wij de meeste tijd door in de ruime eethoek in de goed geoutilleerde keuken. Wij waren met 4 volwassen en hadden keus uit 3 ruime slaapkamers. In de tuin (aan een doorgaande dorpsweg) staat prima tuinmeubilair. Maar hup, de wandelschoenen aan! Malta is een ideaal uitgangspunt voor alles wat je maar wil ondernemen. Een autotocht of een wandelroute, zelden zoveel watervallen gezien. Aanrader: koop een Karnten Card voor fikse kortingen, veel liften zijn dan gratis. We komen beslist terug, nog lang niet uitgekeken. Dat het dan weer Landhaus Alpenrose wordt staat allang vast. Onze Duko rent vast vooruit, hij herkent de roodwitte wandelroutes.

• 10Rita Geirnaert03-10-2020

Ik hou van de gastvrijheid

De persoonlijke aanpak van de eigenaars is een grote troef. Je voelt je steeds welkom en bij aankomst ligt er steeds een welkomstbriefje. Een briefje wat niet zo maar een standaardtekstje heeft maar wel een persoonlijke noot aangepast aan de gasten. Men kent ook zijn gasten en weet daar op in te spelen. Daarnaast een geweldig huis in een geweldige omgeving. Kortom het favoriete plekje van mij en mijn huisgenooot en vooral de honden in mijn gezinnetje zijn de grootste fan. Top huis, top eigenaars en top omgeving

• 10Olga en Hans Slijkhuis29-09-2020

In 1 woord GEWELDIG!

Voor de 3e maal genoten van en rond Landhouse Alpenrose. Het huis is van álle gemakken voorzien en ligt fantastisch. Ontzettend lieve buren. Vindt het o tzettend lief dat er altijd een welkomst "snoepje" klaar ligt voor de 4-voeters 🐾 bij aankomst, ook aan hun wordt gedacht en zijn welkom. Het was écht weer 3 weken GENIETEN!! Dank je wel Erike en Margreet dat jullie ons allen laten mee genieten, ook namens Zorro🐾😘

• 9Familie van Looijengoed11-07-2020

Heerlijk vakantiehuis op perfecte locatie.

Heerlijk compleet vakantiehuis van alle gemakken voorzien. Locatie perfect voor wandelingen, mooie autoritten of andere uitstapjes.

• 9Fam. Rijkens16-01-2020

Ge-wel-dig

Prachtig plekje, op een half uurtje rijden van skioord Katschberg. In de omgeving genoeg te ontdekken en een veilige plek voor honden omdat de tuin volledig omheind is. Ook het huis zelf biedt genoeg ruimte. Prima sanitair met zelfs een ligbad. Wij zijn benieuwd naar de zomer, dan gaan we voor de tweede keer naar Landhaus zur Alpenrose.

• 9Hendriksen12-01-2020

Wij hebben het hier prachtig gehad en het huis kwam niks tekort. Als je echt de sneeuw op wilt zoeken, moet je een halfuurtje rijden en zijn er verschillende mooie gebieden waar je heen kunt gaan. Dit hebben wij ook gedaan en dit was zeker de moeite waard. Het ligt allemaal op prima afstand van mooie bezienswaardigheden en leuke plaatsjes. Genoeg te zien en te doen: je raakt hier niet uitgewandeld en uitgekeken, er is zoveel moois. Een absolute aanrader en qua prijs/kwaliteit verhouding helemaal top. Tevens voor de hond ook erg leuk. Een mooie omheinde tuin en genoeg ruimte om te spelen. In het huis heb je genoeg ruimte om lekker uit te rusten en er zijn leuke spelletjes aanwezig die je gezamenlijk kan spelen op een wat regenachtige dag. Kortom: helemaal top!

Wij gaan zeker nog eens terug komen!

• 10Evelyne Beijer31-10-2019

Geweldig❤️

Gewoon in één woord :geweldig. We zijn hier nu voor de 7e keer geweest en ga elke keer met pijn in mijn hart naar huis. Het voelt zo als thuis. De eigenaren zorgen ervoor dat het aan niets ontbreekt. Alles is super geregeld. Wij blijven trouwe fans van het eerste uur. Zelfs ons kleinkind van 7 maanden heeft erg genoten. Tot volgend jaar herfst.

Vakantiehuis Landhaus zur Alpenrose info

• 24 uur incheckenBeschikbaar