Vakantiehuis

92 reviews over Vakantiehuis Landhaus zur Alpenrose in het Nederlands

Thuisgevoel over de grens

Hennie en Manuela Plaisier + Jarno
3-8-2019

Voor de 5e keer op rij hebben we ontzettend genoten van Landhaus Alpenrose 👍. Een geweldig huis met veel ruimte en alle denkbare comfort, super schoon, ruime slaapkamers met goede bedden, grote badkamer, gezellige keuken en huiskamer, een heerlijke tuin met zonen schaduwplekken die omheind en dus veilig is voor onze hond, en alle denkbare huishoudelijke voorzieningen zijn aanwezig. En is er iets waar je tegenaan loopt of vragen over hebt, wordt dat snel beantwoord of opgelost door de Nederlandse eigenaren. De omgeving verveelt ons nog steeds niet, nog steeds niet alles gezien en bewandeld wat we wilden! We komen daarom zeker weer terug in Karinthië en hopen opnieuw terecht te kunnen in en te genieten van dit fantastische huis. Als ik dan een nadeel moet benoemen, dan is het de overdag soms wat drukke weg er langs, maar de hardwerkende boeren moeten ook hun werk doen dus ook dat is niet echt probleem😊. In avond en nacht is het een lekker rustige plek.

Uitmuntende locatie, van alle gemakken voorzien

Roger Joosten
15-6-2019

We hadden al veel informatie en reviews gelezen over dit huis, nu hebben we het zelf kunnen zien en ervaren, we hebben dan ook gelijk weer geboekt voor volgend jaar, werkelijk alles wat je je kunt bedenken is aanwezig, het huis is sfeervol ingericht met een hele mooie zithoek in de keuken, een prima badkamer met een fijn ligbad en een aparte douche, mooie ruime slaapkamers waarvan er 2 op het balkon uitkomen, WiFi in het hele huis, je kunt het zo gek niet bedenken of het is er wel aanwezig, heel veel informatie over de bezienswaardigheden in de omgeving en wat misschien nog wel het fijnst is is de mooie ruime tuin rondom het huis, ook was het huis heel erg proper en schoon afgeleverd bij aankomst, een compliment voor de poetsvrouw is dan ook op zijn plaats. Ook de omgeving is werkelijk prachtig, je hoeft eigenlijk niet ver weg te gaan want het Maltatal zelf met zijn aangrenzende dalen en watervallen is al een lust voor het oog. Perfect

Gereisd Met partner in juni 2019

Geweldig

Ron en Paulien
2-6-2019

Een heerlijk huis met fantastische ligging voor allerlei uitjes. Enige minpuntje wat ik kan bedenken is de soms wat drukke weg. Ons stoort dit iig totaal niet.

Jan Lamboo
1-6-2019

Wandelen , fietsen , rust en toch zeer centraal wanneer je behoefte hebt aan wat meer reuring.

Gereisd Met partner in mei 2019

Een echte aanrader !

Martine Van Lierde
12-2-2019

Ons verblijf in Alpenrose was weer heel leuk, net zoals verleden jaar. Het huis is heel comfortabel en zeer netjes. Je hebt hier alles en zelfs meer dan je nodig hebt. De omheinde tuin is pure luxe voor je hond als je terugkomt van een lange wandeling. Het is ook tof dat je de wagen op de oprit, binnen de omheining, kan parkeren. In het dorpje heb je een bakkerij, een kruidenierswinkeltje en een boerderij waar je eieren en wat vleeswaren kan kopen. Er zijn heel mooie wandelingen in de buurt. Als je je niet met de wagen wil verplaatsen, kan je ook de bus nemen. Erica en Margreet zijn heel vriendelijke dames, die zeer behulpzaam zijn. In Alpenrose kan je echt genieten. We kwamen gestrest toe en vertrokken ontspannen. Kortom een echte aanrader !

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019

Fenominaal

Olga Slijkhuis
19-10-2018

Een schitterende omgeving, fantastische woning met alle gemakken voorzien. Geweldige grote en afgezette tuin. Ideaal voor de hond. Diverse sitjes in de tuin, leuke s hommel voo de kuds, div. spellen, dvd's en cd's aanwezige, ja geweldig. Omgeving is fantastisch, lieve dames, waarmee je goed contact kunt onderhouden. Het was voor de 2e keer genieten om hier te mogen zijn!

Gereisd Met partner in oktober 2018

De 4de keer maar zeker niet de laatste keer

Rita Geirnaert
21-9-2018

Voor de 4 de keer in dit vakantiehuis waardoor we ons er ondertussen al heel goed thuis voelen. Zoals altijd ontbrak het ons nergens aan. Ook onze 2 boeven houden van dit kleine paradijsje.

Fam. Kaak
10-9-2018

N geweldige locatie, t is super schoon en alles is in en om t huis aanwezig. N mooie omheinde tuin en n hele mooie omgeving. Dit jaar was ons tweede keer👍

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Fantastisch!

Fam Molenaar
29-8-2018

Een hele mooi locatie, prachtige gezellige vakantiewoning met alle wenselijke middelen en gemakken, zeer schoon, heerlijke tuin met ligbedden en tuinset met parasol, zelfs 2 fietsen aanwezig om te gebruiken, veel bezienswaardigheden op mooie afstand, zeer mooie wandelgebieden. Zeer fijn contact met de eigenaar, via app of Messenger, bij vragen krijg je direct antwoord terug. Echt een locatie waar wij zeker nog een keer terug gaan komen. Helaas is het voor volgend jaar zomer, voor ons al vol geboekt. Er waren voor ons Geen dingen die Niet goed waren. Wij hebben ontzettend van de gastvrijheid en onze vakantie hier in Landhuis Alpenrose , Maltatal genoten.

Top!!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastisch.

Mieke Manders
4-8-2018

Super mooi huis, alles is aanwezig, het is heel schoon en goed verzorgd. Er lag een warm welkom klaar waardoor we ons meteen thuis voelden. De eigenaren zijn steeds te bereiken voor vragen enz. Prachtige omheinde tuin, super voor onze twee honden. Al met al een aanrader!!!

Gereisd Met partner in juli 2018

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Landhaus zur Alpenrose in Malta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Landhaus zur Alpenrose zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.