Pension Gästehaus Feistritzer

Oostenrijk, Karinthië, Malta

9Fenomenaal

Pension Info

Meer pensioninfo

We hebben een aantal aanbieders voor Gästehaus Feistritzer voor je op een rij gezet:

3 reviews over Pension Gästehaus Feistritzer

• 0Wendelien13-02-2012

prima prijs/kwaliteit verhouding

Malta is een mooi bergdorp, prima startpunt om de omgeving te verkennen en het pension biedt een uitstekende service met een primaprijs/kwaliteit verhouding

Met oudere kinderen

• 9Margreet 12-02-2012

Prachtige plek, veel waar voor je geld

Wanneer je 1 of meer kamers huurt dan kan je een zeer betaalbare en mooie vakantie in Oostenrijk hebben. In de prijs is het ontbijt, de toeristenbelasting en een kaart waarmee je veel dingen kan doen inbegrepen. Met die kaart kan je bijv een aantal tolwegen gratis berijden, musea bezoeken, liften-treintje nemen (Reisseck bijvoorbeeld!). Ook vanuit het huis kan je mooie wandelingen maken, het stadje Gmund bezoeken of naar boven rijden, de maltaberg op en daar wat hoger in de bergen wandelen. rond het huis is een ruime tuin. Als je wilt kan je daar ook gebruik van maken. In het dorpje zijn een paar restaurants waar je goed kunt eten.

Vlakbij is een camping waar ook een zwembad naast ligt. Het zijn vriendelijke en behulpzame mensen. Kortom, een betaalbaar alternatief voor een hotel.

• 9Gerda van D.11-02-2012

een zeer vriendelijk pension

Wij waren deze zomer te gast bij de Fam. Feitritzer. Een heerlijk rustig pension met aardige mensen. Gezellig 'savonds met een glas wijn de dag bespreken op ons balkon of in de tuin. Doordat de KarnenCard inbegrepen was hebben we veel in de omgeving gedaan: Maltahochalmstrasse gereden, Nockalmstrasse gereden, gezwommen in diverse zwembaden enz.

Malta is een lief dorp, niet te druk, maar wel gezellig. Ook het buurhotel is de moeite waard voor een echte Oostenrijkse schnitzel.

Wij komen graag nog een keer terug

0 tips over Pension Gästehaus Feistritzer

0 vragen over Pension Gästehaus Feistritzer