Hotel Berghotel Malta

Meer hotelinfo

3 reviews over Hotel Berghotel Malta

• 2017
    104 sterren hotel voor de prijs van 316-07-2017

Geweldig hotel in alle opzichten

Komend vanuit hotel Berghof kwamen we vanuit de hel in de hemel (bijna letterlijk want Malta ligt schitterend hoog). Ik kom al jaren in hotels en hotel Malta ademde vanaf het begin al klasse uit. Alles is mooi en schoon en ziet er goed uit. Parkeren (voor gasten) bijna voor de deur, liften aanwezig, duidelijk aangegeven wat waar te vinden is, mooie kamers (maar wij hadden helaas geen koelkastje), perfecte bedden (beste hotelbedden ooit) en natuurlijk waanzinnig uitzicht (raam kan open). De servicemedewerker was buitengewoon vriendelijk en service gericht; ik had bijv. geen WiFi, hij belt direct de technische dienst, ik kreeg koffie aan de bar en binnen 5 minuten was het opgelost. Heb ik elders echt heel anders meegemaakt. Al het personeel was trouwens zeer vriendelijk en servicegericht. Restaurant is ook geweldig; lekker eten (ik heb o.a. de lekkerste rode kool ooit gegeten, eendenborst ook heerlijk mals) en je kijkt al genietend van je maaltijd de diepte in, een bijzondere beleving. Ontbijt was ook perfect; lekker, vers en uitgebreid. Ook overdag kun je wat bestellen van de kleine kaart en buiten genieten op de terrassen van je hapje en drankje (naar wens kun je zowel in als uit de wind zitten). Ik ben nog naar de wellness op de 4e verdieping geweest; alles staat gewoon aan (dus niet eerst vragen); badjassen, handdoeken en slippers allemaal gratis (normaal moet je die huren). Ook in de sauna kijk je op het stuwmeer...wow. De weg naar het stuwmeer en hotel is al een beleving op zich. Vele activiteiten in de omgeving maar ook het hotel zelf heeft veel te bieden (o.a multimedia in soort bioscoopzaaltje en voorstelling over opwekking van energie). Kortom: een aanrader hotel Malta. Vergeleken met andere 3sterren hotels steekt Malta daar echt met kop en schouders bovenuit. Ik kom hier graag nog een keer terug!

Met vrienden

• Oude reviews

10Koopman01-07-2016

Prachtige plek! Ideaal voor wandelaars

Wij zijn hier 2 nachten geweest! Mooi hotel, personeel is vriendelijk en prima eten! Kamer is netjes, niet heel ruim maar alles wat je nodig hebt staat erin. De omgeving is Prachtig!! Zeker voor wandelaars echt een aanrader. De stuwdam is zeker de moeite waard om op de lopen en een wandeling door de bergen is echt heel mooi. Kortom prima dagen gehad en echt een aanrader!! Voor ons was 3 dagen goed zo. Dit vanwege de afgelegen ligging

• 10carla pohlen26-08-2014

unieke ligging

Dit hotel ligt op een zulke prachtige locatie vanwaaruit vele wandelingen en fiets tochten mogelijk zijn. Met kleine kinderen zou ik dit hotel niet nemen

0 tips over Hotel Berghotel Malta

0 vragen over Hotel Berghotel Malta

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
      • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
      • De staf spreektDuits, Engels

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch
      • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel