Hotel Hubertus ***

Weer vandaag-4°-11°

• Ligging t.o.v. pistes7,1

30 reviews over Hotel Hubertus in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes5

Super vriendelijk en goed hotel. Niets is de eigenaren te veel! Goed eten, schone kamers.

Nadeel op onze laatste avond kwamen er twee groepen , een groep rumoerige Bulgaren en een groep rumoerige Polen de gehele sfeer in het hotel veranderde hierdoor. Jammer dat ze zulke groepen aannemen als gasten.

Prettig goed geprijsd hotel vriendelijke sfeer

Els piels, 18-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

De ligging was perfect , de ontvangst zeer goed , mooie kamer goed ontbijt en ruim lunchpakket wat je zelf mag maken

Alleen was het eten niet altijd even warm

Erg fijn hotel

Noord Brabant, 24-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Alles was prima.Het was overal Keurig en schoon, Het ,eten was heerlijk. De drankjes werden aan de tafel en buiten gebracht. . Je kunt bij het ontbijt je lunchpakket maken. Er ligt fruit,repen,water,plastic zakjes,inpakpapier. Alles topN. n.m. Is er nog cake of taart met koffie of thee.

Super

Jacobs, 8-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Ontvangst zeer vriendelijk, eten was prima (geen dag het zelfde gegeten)

ruime kamer, iets van de piste af maar prima te doen met skibus.

ook super dat je gebruik mag maken van het zwembad iets verderop (alles heel netjes). top vakantie gehad

Mooie plaats, maar nooit meer.

H.Peters, 9-9-2013

Komen reeds 28 jaar op een andere vaste locatie in Oostenrijk, maar.....

zo'n ongeïnteresseerd ondernemersraad als hier is schrijnend. Eigenaar wil nog wel iets doen, maar zijn partner is star en onvriendelijk. Bij wensen of vragen krijg je van haar een ongemanierd, onvriendelijk luid antwoord. Na een behoorlijk pijnlijke val in de badkamer, waarbij kniebanden verrekt raakten en de knie kneuzingen opliep, waren gasten en kamermeisjes uitermate bezorgd. Dit in tegenstelling tot eigenaar en partner, die niet reageerden en deden alsof hun neus bloedde! Ook bij aankomst, noch bij de afreis waren zij behulpzaam.Het hotel heeft geen lift.

Ligging van locatie is erg mooi, met uitzicht op de bergen.

Deze locatie verdient een bedrijfsleiding die overduidelijk geïnteresseerd is in de gasten. Zij zouden eens moeten gaan kijken op onze vaste locatie.

Heerlijk hotel

A. van den Hardenberg, 9-9-2013

Wat wordt je hier verwend. Een fantastische plek om. Je moet wel met de auto op de bergtrein, of 70 km omrijden!

Goed hotel

Familie R, 8-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes5

Wij zijn in de winter van 2012/2013 hier op vakantie geweest. Het dorp is rustig maar er is een supermarkt, twee winkels om ski's te huren, bakker en café's en restaurantjes etc. Voldoende dus!

Het hotel is prima. Het eten in de avond is goed en meer dan voldoende. Het ontbijt is ook erg uitgebereid. De eigenaars zijn erg vriendelijk, ze hebben veel extra service aan ons verleend en bij vragen stonden ze altijd klaar. Wij waren met een groot gezelschap dus waren verdeeld over het hotel. De oude kamers zijn in vergeleken met de nieuwe kamers wel anders maar niet minder luxe. Deze hadden vaker juist een fohn en een bad terwijl de nieuwe kamers dit niet hadden.

Wij hebben een erg fijne week gehad in dit hotel. Enige min puntje was dat de ski bus niet regelmatig reed in de buurt van de halte van het hotel. Daardoor hebben we vaker het dorp in moeten lopen om daar op de bus te stappen.

Er op uit

John, 25-8-2012

Eigenaars zijn wat afstandelijk, maar niet onaardig. Uit eigen beweging vragen of je nog wat te drinken wilt was er niet bij, als er al überhaupt iemand bij de bar stond. Partime-serveerster mag wat ons betreft echter direct ontslagen worden. Eten is eenvoudig, maar smaakte wat ons betreft prima. Familiekamer op eerste verdieping aan terraskant was perfect. Overdag heb je niets in het hotel te zoeken. Dankzij de in de prijs inbegrepen Kärnten-Card is er meer dan genoeg buiten het hotel te zien en (gratis) te beleven; perfect dus. Echt een hotel dus waar je komt om te eten en te slapen. Stel niet te hogen eisen en dan heb je mogelijkheden genoeg om een fantastische vakantie te hebben.

"Mooi in de natuur"

Edward, 9-7-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

De eigenaar is niet vriendelijk, geeft bij aankomst de sleutel zonder balkon terwijl er betaald was met dit stond op de ticket dus hij kon er niet onder uit.

Het ontbijt is prima, het diner daar in tegen was slecht, niets zelf gemaakt alles uit potten en opgewarmd. De salades die over bleven stonden er de volgende dag weer. Ik heb er ook nooit een kok gezien. Het all in is ook belachelijk want van 10.00 tot 16.00 uur is er niemand te zien, als het dus heel slecht weer is kun je niets krijgen.

Personeel afstandelijk!!

Ronald, 8-9-2011

Bij de ontvangst moest vragend de keuken ingekeken worden of er iemand bereid was ons te ontvangen. Toen Cristian ons ontving moesten we het papierwerk invullen zoals gewoonlijk, de sleutel werd gepakt van kamer nummer 5, en hij liep met ons mee naar boven waarbij hij mijn vrouw hielp met de tas te dragen, toen was het wel gedaan met comuniseren, meestal krijg je dan uitleg over het een en ander zoals etens tijden. Ja gelukkig hing er een publicatie op het info bord.

Het ontbijt is goed, maar een stukje fruit zou welkom zijn, mag je alleen pakken als je lunchpakket gemachtigd bent. Het avond eten is altijd een verrassing,niet even zeggen wat er aan komt,nee hier is tie en bunkeren maar. Eerst soep van de dag, daarna b,v een 1/2 haan zij de poot ik de rest met wat frietjes. Geen majo of een sla blaadje, simpel dus. De kamer wacht ook op onderhoud, barsten en verf bladdert van de muur. Wat wel top is is de wifi. Kortom: lekkerslapen en niet teveel eisen stellen, en niet je kerst vieren

We hebben een aantal aanbieders voor Hubertus voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hubertus in Mallnitz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hubertus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hubertus scoort een 7.89 uit 10 op basis van 31 reviews.