Hotel Edelweiss

15 reviews over Hotel Edelweiss in het Nederlands

• 2018
    10Ruud22-10-2018

Prima hotel!

Hotel is prima! Hotelkamer is netjes en schoon. Badkamer ook en prima douche. Prima bedden. De aanrijroute via Salzburg, Bischofshofen en Bad Gastein, waar je op de autotrein gaat en dan uitkomt in Mallnitz.

9Kindvriendelijk

Met vrienden

• Oude reviews

4P.Hoekstra17-09-2018

Nooit meer

Hotel is ronduit slecht Kamers worden niet schoongemaakt. Bedden zijn versleten en buigen door. Kamersleutel past op alle kamers!

5Kindvriendelijk
    3Hygiëne
    7Eten
    3Kamers
    3Prijs/kwaliteit
    3Service

• Oude reviews

6VD LAAR30-07-2018

Verwacht er niet teveel van..

Pluspunt; we hadden een mooie familiekamer, in het hoofdgebouw. Het was er schoon. Het hotel ligt in een rustig gebied van waaruit je leuke uitstapjes kunt maken. Minpunten; de uitbaters zijn roemenen en spreken noch duits noch engels. Zoon die de zaak mee runt spreekt een gebrekkig woord engels. Het eten wordt er niet bereid, het komt uit een centrale keuken en wordt van 5 tot 8 warm gehouden. De drankjes bij het avondeten zijn van het huis. (Prima, maar via touroperator wordt gerept over all in) We zijn 5 nachten in dit hotel geweest en hebben 1x schone handdoeken gehad. Er wordt verder niets gedaan op de kamer. Al met al een prima vakantie gehad temeer we bijna niet in het hotel zijn geweest.

6Ligging t.o.v. pistes
    6Hygiëne
    5Eten
    5Prijs/kwaliteit
    4Service

Met oudere kinderen

• 2017
    7Herman van Lith30-11-2017

Ontzettend genoten, het was fantastish.

Bij binnenkomst was het net of de tijd voor ons stil was blijven staan. 35 jaar terug.Het leek nu wel een museum. Heel gastvrij, goed eten, gezellig helemaal top. We gaan nog een keertje terug.

7Hygiëne
    7Kamers
    7Prijs/kwaliteit

• 7Kusters09-08-2017

Gezellig huiselijk

Prijs kwaliteit uitstekend gezellig knus hotel. Kamers zeer netjes. Om de dag schone handdoeken. Fris beddengoed. Eten elke dag wat anders. En voor ieder wat wils. Je moet wel niet denken aan het grote all in. Gewoon paar keuzes maar goed. Prachtige omgeving met moou wandelroutes in de bergen.en overal dicht bij . En prachtige meren. 1 woord we hebben een top vakantie gehad . Was onze 1ste x oostrijk en zeker niet de laatste

9Ligging t.o.v. pistes
    9Hygiëne
    7Eten
    7Kamers
    8Prijs/kwaliteit

• 8R.G. Van der Heide02-03-2016

Geweldig!

Een gastvrij ontvangst in een gezellig hotel.

6Ligging t.o.v. pistes
    10Service

Met jonge kinderen

• 10Ruud28-01-2016

Knus en huiselijk

Wij waren dit jaar voor de derde keer te gast en voelen ons er op ons gemak. De kamers worden iedere dag schoongemaakt, en het eten is iedere dag anders, maar heel goed verzorgd en ook ruim voldoende. Goede prijs kwaliteit verhouding - het is ons zo goed bevallen dat we voor volgend jaar nog een week weer hebben geboekt.

10Ligging t.o.v. pistes
    8Prijs/kwaliteit

• 9H.Elzen03-03-2015

Dit hotel is een aanrader

Dit hotel is een echte aanrader! De kamers zijn schoon en we hebben er heerlijk geslapen. Het personeel doet zijn uiterste best om het je naar de zin te maken. Het ontbijt in buffetvorm is goed en het diner is uitstekend. In tegenstelling tot wat er elders op deze site staat, hebben wij in hotel Edelweiss heerlijk gegeten.

8Kindvriendelijk
    9Eten
    9Service

• 8MarianneElzen27-02-2015

Geweldige prijs/kwaliteitsverhouding

In tegenstelling tot de berichten hieronder zijn wij erg tevreden over dit hotel. Het eten is in buffetvorm en dat betekent dat het warm gehouden moet worden. En ja, dat gebeurt in warmhoudbakken. Maar ik heb geen droog vlees gegeten en iedere dag was er weer iets anders. Zo waren er diverse thema's zoals Italiaans, Mexicaans en Thais. Het hotel ligt heel praktisch, op ongeveer 50 meter van de halte van de skibus en direct aan het station van Mallnitz. Op de Mölltaler Gletscher ben je altijd zeker van sneeuw. Kortom, zeker voor de prijs die je betaalt, een aanrader.

9Prijs/kwaliteit

• 6Jp25-12-2014

Wel aardig voor de prijs

We hadden het apartement geboekt vanwege de ruimte. Geen aanrader omdat de bedden slecht zijn. AvondEten ziet er aardig uit maar daar is alles mee gezegd want smaken doet het niet. onbijt is een oudig maar goed. Vergeet het all inclusief verhaal. Alleen tijdens het eten is er de goedkoopste wijn of bier en sap. Vriendelijke roemeens/ hongaarse man en vrouw die hun best doen maar er niet veel kaas van hebben gegeten. Kom je om te skieen ook in onzekere tijden qua sneeuw dan heb je de gletsjer die op 25 minuten ligt of iets langer doorrrijden naar grossglockner. Ligr er iets meer sneeuw dan zit je op 5 minuten van de ankogel

2Kindvriendelijk
    3Eten
    6Kamers
    7Prijs/kwaliteit

Met jonge kinderen

5 tips over Hotel Edelweiss

• janine, 24-06-2014

Ga je in het voorjaar naar karintie en wil je boven in de bergen wandelen zoek dan van te voren uit wanneer de skiliften open zijn want veel zijn er gesloten in het laagseizoen.

• strij611, 09-03-2014

dagje skiën op de gletcher

• Rob, 15-01-2012

Mallnitz is bereikbaar met de auto trein de trein begin in Bad Gastein en na een 20 minuten sta je in Mallnitz dit kost enkel € 17

0 vragen over Hotel Edelweiss

• Balkon / terrasTerras
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats