Appartement Alpina

Tonen op kaart

16 reviews over Appartement Alpina

• 8Geert09-02-2016

Fantastisch comfortabel appartement in Mallnitz

Een mooi , groot en schoon appartement met een zeer aardige gastvrouw en gastheer. Vlakbij is het treinstation ,waar je o.a. naar Villach en vele andere plaatsen kunt reizen. Bij dit appartement ontvang je de Karntencard, waarmee je gratis tijdens een deel van het jaar naar allerlei bezienswaardigheden, kabelbanen o.a de Ankogelbahn in Mallnitz en het National Parkzentrum BIOS kunt. Verder is de Groppensteinschlucht in Obervellach en de Raggaschlucht in Flattach zeer de moeite waard. Wij bevelen dit appartement zeker aan.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8Margriet de Haan06-03-2015

Mooi appartement met zeer vriendelijke mensen.

Het appartement is hartstikke goed, het ski gebied vonden wij minder. Het is een klein ski gebied, praktisch geen apres ski, erg rustig. In verhouding vonden wij de skipas en les erg duur, dit omdat het ski gebied erg klein is. Er is een mooier ski gebied in de buurt, maar dan moet je ongeveer 20 minuten in de auto rijden en dan nog 10 minuten met een trein naar boven.

Gereisd in februari 2015

• 9Marijke & Johan24-03-2012

Aanrader

Omdat het heel rustig was kregen we een upgrade naar een ruimer appartement. Prima appartement, met complete keuken en comfortabel bed en badkamer. Vriendelijke en zeer behulpzame mensen. Vlakbij halte skibus.

Gereisd met partner in maart 2012

• 8Albert06-03-2011

Prima plaats nabij het centrum

We hebben daar verbleven in de afgelopen voorjaarsvakantie. Zaten in appartement 2. een heel mooi appartement met volop ruimte. Andere appartementen binnen het comple kunnen hier niet aan tippen

Gereisd met oudere kinderen in februari 2011

• 7Sjaak en Marjo26-07-2009

Prima appartement, ook voor de zomer

zeer ruime kamer en slaapkamer, een douche/wc plus een apart toilet. Klein maar compleet keukentje, maar wij koken toch niet zelf in de vakantie. Voldoende goede eetgelegenheden in de buurt. Zeer vriendelijke gastvrouw, alleen was ze vaak moeilijk te vinden. Zoals hieronder vermeld was de bank niet comfortabel. In het trappenhuis hing een onaangename lucht, leek op kattenpis, maar wij hebben geen katten of kattenharen gezien. Het kan ook schoonmaakmiddel (polish) geweest zijn. De schoonmaak/elektriciteit kosten waren in eerste instantie niet op de website van vrij-uit vermeld, vrij-uit heeft dan ook toegezegd deze terug te betalen. De omgeving is zeer mooi, goede wandelmogelijkheden en uitstapjes. Je krijgt een Kaernten Card waarmee de meeste uitstapjes gratis of met korting zijn. je krijgt ook een voucher voor een 7-dagen pas voor de Gross Glockner tolweg.

Gereisd met partner in juli 2009

• 7Isere29-03-2008

Prima appartement en zeer vriendelijke gastvrouw! Er lagen netjes handdoeken en theedoeken, terwijl dat volgens mij niet hoeft.. Wel nog 100 euro borg betalen en schoonmaakkosten die vrij hoog waren (per persoon, per dag). Geen mogelijkheid om zelf schoon te maken. In Maart is het dorpje wel uitgestorven,.. geen apres-ski te vinden! Wel heerlijke bakker om de hoek en de gratis bus stopt bijna voor de deur! Je kann er met de auto-stein komen, kosten € 17,00 per rit. Of je rijdt ruim een uur om en betaald dan ook tol.. De autotrein is wel leuk om mee te maken, en ideaal als er sneeuw ligt.. scheelt capriolen in de bergen. Sneeuwkettingen wel meenemen, het dorpje is anders moeilijk te bereiken. Ook als je bij de gletsjer wil gaan skieen!

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2008

• 9C Rijnbeek19-03-2008

Perfect hotel, erg vriendelijke, behulpzame mensen. Twee badkamers incl. wc! Keurig en schoon. Naast babybed ook badje en kinderstoel. Enige nadeel is de bank in de zitkamer, die is hard en niet erg comfortabel.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in maart 2008

• 8H. van der Palen19-03-2008

Vriendelijke mensen, alles goed geregeld, alleen ons reisbureau in Valkenswaard heeft een klein foutje gemaakt. Er is verzuimd om te vertellen dat er per dag per persoon € 6,50 aan schoonmaak en energiekosten bij kwam. Dit kostte ons bijna € 100,= extra. Het is niet leuk om dit bij aankomst te vernemen. De eigenares van het appartemant heeft ons uit het vakantieboek laten zien dat dit wel gebruikelijk was, maar bij ons reisbureau in Valkenswaard was geen wintervakantieboek meer aanwezig, ten tijde van de boeking, vandaar dus deze vergissing. Misschien is het verstandig om op z'n minst een exemplaar achter te houden tot het einde van het seizoen. Verder waren we zeer tevreden over de vakantie en de service van ons reisbureau

Gereisd met vrienden in maart 2008

• 8S. van Laarhoven11-03-2008

Nette kamers vriendelijke hostes. Een ski gebied op half uur rijden met auto, andere ski gebied op 5 min rijden. Ski gebied niet echt geschikt voor beginners. En weinig tot geen apresski mogelijk heden. Rustig en mooi gebied. algemene indruk Goed.

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in maart 2008

• 8H. Krijt-Brouwer06-03-2008

Oud maar schoon gebouw, erg vriendelijke eigenaresse die het alle gasten naar zin probeert te maken. Niets is haar teveel. Folders tips wbt skieeen zwemmen boodschappen alles is in orde. Appartement is compleet, het enigste wat wij s,avonds misten was een lekkere stoel om op te zitten. De oostenrijkse keukenbank met stoelen is prima om aan te eten en te kaarten maar na een dag lekker skieen is een makkelijke stoel ook wel prettig. Gebouw ligt lekker centraal, alles is te voet te bereiken en de skibus stopt bijna voor de deur.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in februari 2008

1 tip over Appartement Alpina

• Margriet de Haan, 06-03-2015

Een aanrader is een avond rodelen.

0 vragen over Appartement Alpina

Appartement info