Hotel Alber

101 reviews over Hotel Alber

• 2018
    4Ivana24-08-2018

Nooit meer

Afspraken worden niet nagekomen wat betreft gestelde eisen die gegarandeerd waren. O.a wilde wij graag een douche ipv bad ivm mobiliteit. Hier hadden ze geen rekening mee gehouden. We zouden gelijkvloers of 1 etage hoger zitten, ze hadden ons 4 hoog geplaatst. Scheuren in de muren, de kamers waren vuil, op de grond kon je de harem zien liggen. Bed zakte erg door, ik voelde de lattenbodem op mijn rug. Er word slecht bijgevuld wat betreft ps verzorgings spullen. Voor ons doen waren de porties eten erg klein. Faciliteiten wat betreft bubbelbad was onvindbaar/zat altijd op slot en niemand die ons na een paar keer vragen waar iets was er naar toe bracht. Ze zeiden waar het was en liet ons gewoon lopen. De kamers zijn in erg oude staat.. zo kan ik nog wel even door gaan. Pluspunt is de omgeving.

• 3Jeffrey24-08-2018

Nooit meer dit hotel, omgeving wel mooi.

Gedurende een georganiseerde reis hier verbleven en het beviel ons ronduit slecht. Dag van aankomst waren de wensen niet ingewilligd welke waren opgegeven, we wilde kamers zo dicht mogelijk bij de begane grond en naast elkaar. Kamers naast elkaar hadden we gekregen echter wel op de bovenste etage.

Ook hadden we gevraagd om gerenoveerde kamers, echter was dit voor het 4 sterren gedeelte zeiden ze bij aankomst, en wij hadden 3 sterren kamers. Nou de 3 sterren kamers zaten vol met scheuren in de muur. Badkuip zat vol met haren van waarschijnlijk de vorige gast. Bij receptie geklaagd, deze zouden nog maar 1 kamer leeg hebben staan waar we wel mochten kijken. Echter ook met bad terwijl we alleen een douche moesten hebben i.v.m. valgevaar van 1 persoon. Uiteindelijk via de reisleider nog 1 andere kamer kunnen krijgen met een douche. Echter nog steeds oud.

Voor ons niet meer!!

• 3Ligging t.o.v. pistes

• 8Eekhof12-01-2018

Bij vertrek de vraag was alles goed? jazeker.

Mooi hotel, grote kamer, en het eten was heerlijk.

• 6Ligging t.o.v. pistes

• 8J. Metselaar02-01-2018

Heerlijke ontzorgde wintersportweek halfpension

Knus Familiehotel met goede keuken, kamers zijn lekker ruim maar gedateerd (kleine doucheruimte en oubollige aankleding) Wel heerlijke sauna (2x sauna, 1x Infrarood en 1x turks, bubbelbad en restroom). Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De skibus stopt voor de deur en brengt je in een paar minuten bij het skigebied Ankogel. Wil je naar de Mölltaler Gletscher dan is dat met eigen vervoer ± 35min rijden (wel een aanrader want veel hoger en ruime pistes) Dorpje Mallnitz is niet zo groot, voornamelijk Pensions en Hotels. Zit 1 supermarkt, bakker en 2 sportzaken. Verder nog een overdekt zwembad.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Met oudere kinderen

• 2017
    5Linda07-08-2017

Oud , slecht , eigenaar duidelijk geen zin

Het eten was echt super. De kamer was ronduit slecht , oud, vieze vlekken op de vloerbedekking.slechte staat , meubilair ook oud en kapot.De eigenaren hadden er duidelijk geen zin in , das jammer stralen ze uit. Met van alles bezig maar niet met de gasten

• Oude reviews

5Ben ..V.04-08-2015

als het even kan NOOIT meer

als de kamers niet beter worden dan zeg ik nooit meer wat waren die slecht , stinkende vloerbedekking ,kapotte stopkontakten ,lekkende douchebak ,gordijnen die met plakband vastgeplakt waren ,scheuren in de muren ,het restaurant en de bar was wel prima en het eten was ook goed ,personeel is heel vriendelijk dus er waren ook goeie dingen .

• 6Ligging t.o.v. pistes

• 8ronald26-08-2014

leuke vakantie

Kinderen tot 14 jaar waren gratis,dus prijs-kwaliteit zeer goed vooral omdat er nog de karnten-card gratis was inbegrepen waarmee je veel uitstappen kon maken (liften,zwembaden,wandelingen); Grote 4-persoonskamer met supergroot bad in de badkamer..zeker een aanrader voor enkele dagen.parking was iets verder maar dat vonden we geen probleem.

Met jonge kinderen

• 9bollen lucien10-09-2013

aanrader voor ieder jaar op nieuw

hotel alber in mallnitz is fantastich omgeving kan niet beter ligt echt tussen veel mooie bergen personeel is allemaal zeer vriendellijk voor mij staat er een boven aan persoonlijk natuurlijk en dat is anja over de prijs echt zeer goed kan niet beter over het eten zeer goed en mooi bediend kamers heel proper iedere dag gepoetst en nieuwe handdoeken zeker aan te bieden voor ouders met kinderen speciaal kinder speeltuin binnen

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 10Robert Dekkers04-08-2013

Op en top hotel in een prachtige omgeving

Hotel alber is een top hotel en zijn 4 sterren meer dan waard eten is hartstikke goed en heerlijk. Kamers zijn top en de omgeving is prachtig. Een echte aanrader dus

• 6arielle22-07-2013

Geen 4 sterren waard

WIj zijn een tiental jaar geleden naar dit hotel gegaan en toen was he tnog ok. IN middels zoveel jaren verder werd er niets maar dan ook niets aan de kamers onderhouden. Bij aankomst kregen wij een kamer die verschrikkelijk muf rook en waarvan de stoelen zelfs wankelden. Na aandringen toch een andere kamer gekregen. Tegels in badkamer vallen bijna van de muur. Lavabo vol roestvlekken. Stopcontacten uit de muur getrokken...... Op het terras nog geen stoeltje niks. Het is zeker geen 4 sterren meer waard. Moet dringend gerenoveerd worden. Ook het eten is er op kwaliteit achteruit gegaan. Het ontbijt is wel ok.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Met oudere kinderen

3 tips over Hotel Alber

• Yomina, 30-03-2013

Ga wat drinken in de Almstube bij de open haard. Hoort ook bij het hotel (dus tweede drankje ook gratis ;-))

• Yomina, 17-03-2012

Bezoek de Stockehutte, een echt Oostenrijks tentje met spekbrood en een open haard.

• j_steinebach, 31-08-2012

De Ankogel=berg in Mallnitz is zeker de moeite waard

1 vraag over Hotel Alber

• Caers Nicole, 22-07-2011

klimaat en soeveniers

1)Wat voor een klimaat is er doorgans rond de periode eind augustus? 2)Zijn er soevenierswinkeltjes in het dorp?

Yomina, 17-03-2012

Er is een souvenierswinkeltje in het dorp met echte souveniers....Je moet er van houden.

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadJacuzzi, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats