Reviews over Liesing

Prachtige lokatie op een mooie plek!

Christiaan,
    11-8-2014

Werkelijk een prachtig onderkomen in Liesing. Eerlijk gezegd zou ik niet zo weten wat er beter aan zou kunnen. Een prachtig, netjes, schoon en sfeervol ingericht appartement met een mooi uitzicht op de Obergail. De eigenaren zijn vriendelijk en erg gastvrij. 's morgens hangt er op verzoek broodjes, een vers eitje en melk klaar. We komen hier graag nog eens terug!

Heerlijke vakantieplek

G.W. van der Kolk,
    20-6-2011

Voor rustzoekers en toch alles beleven heerlijk wandelen Beste mensen die alles doen om het naar de zin te maken .Wij waren er dit jaar voor de 5e keer .Het eten in de vele gelegenheden is heerlijk en niet duur.

Heerlijke vakantie

Jeepee,
    20-6-2010

Hier 1 week op vakantie geweest, maar hadden er meer mogen wezen. t'is een stukje tuffen, maar dan heb je ook wat. Heerlijk de ruimte, gastvrij, leuke dingen te doen en een prachtige omgeving.

Mooie (kindvriendelijke) boerderij in prachtig dal

Verheij,
    19-8-2008

Wij hebben hier 3 weken vakantie gehouden. De familie is zeer gastvrij en kindvriendelijk. 1x per week kinderdag, zodat je als ouders zelf wat kunt ondernemen. 's Avonds om 18:00 uur = staltijd en mogen de kinderen helpen met kippen vangen, koeien melken, Enz. Verder zijn er genoeg speelmogelijkheden rondom het huis. De omgeving is schitterend en bied veel mogelijkheden tot wandelen in het schitterende Lesachtal. Het zwembad bevind zich op 10 min. lopen.

Aan de overkant van de straat bevind zich een gasthoff waar je (voor 10,50 Euro, 3 gangen) lekker kunt eten. Ben je op zoek naar uitgaansleven en winkels, dan moet je hier NIET zijn. Tot rust komen kan je hier zeker wel. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

wij zijn hier meerdere keren geweest en het is er zeer

gw van der kolk,
    30-10-2007

wij zijn hier meerdere keren geweest en het is er zeer goed vakantie vieren.

Liesing scoort een 8,8 uit 10, op basis van 5 reviews