Reviews over Liebenfels

Fantastisch!

Romke,
    13-5-2018

Een zeer nette boerderij in een schitterende omgeving waar je zeer nette appartementen kunt boeken!

De gastheer- en vrouw zijn zeer gastvrij en uitermate vriendelijk.

De mooi aangelegde tuin met verwarmd (overdekt) zwembad is in combinatie met de verscheidenheid aan boerderij dieren geweldig.

Absolute aanrader!

Heerlijke gastvrije vakantie op Oostenrijkse farm

J van Loon,
    8-5-2017

Wij (gezin met 2 kids) verbleven in één van de 5 appartementen, De volledige eerste etage was voor ons .De inrichting is vrij basic,maar werkelijk van alle gemakken voorzien. Uitzicht over het erf,het dal en de bergen.

Het wordt gerund door Nadia en Michael Klocker en zijn zeer gastvrij! Het appartement wordt tussentijds niet schoongemaakt,maar je mag ten alle tijden om schoon goed vragen.

Voor kinderen zijn er diverse speeltoestellen:trampoline,tafeltennistafel,schommel.Maar ook trapauto's en fietsen.Volop vee om mee te spelen,hond,katten,konijnen pony's en geiten.

Ook is er een zwembad met ligweide.

De ligging van Lacknerhof is vrij afgelegen.(lekker rustig) Alles moet je met de auto doen.Een grote supermarkt ligt op ongeveer 15 minuten rijden.Sankt Veit an der Glan is een grotere plaats in de buurt.

Wij verbleven op basis van logies.Maar je kunt er ook heerlijk ontbijten.