Gasthof Lahnerhof

Gasthof Lahnerhof

7.8Goed

Oostenrijk, Karinthië, Lesachtal

Op vakantie geweest naar Lahnerhof?

7.8Goed

• 2Ligging t.o.v. pistes

Gasthof info

Meer gasthof info

4 reviews over Gasthof Lahnerhof

• 9skifan03-09-2009

Heerlijke plek voor rustzoekers

Heerlijke accomodatie, ze hebben naast het gasthof ook 1 appartement. De kok in het gasthof is lokaal beroemd vanwege zijn kookkunsten. Heerlijk eten voor hele lage prijzen. Prachtige lokatie voor liefhebbers van natuur en rust. De wandelroutes beginnen voor de deur. Je kunt vanaf hier alle kanten op, je bent zo in de dolomieten of zelfs Venetie. Wellicht is er wat veranderd gelet op vorige berichten maar het slechte eten hebben wij zeker niet ervaren. Hte restaurant zat elke avond vol!

Gereisd met partner in juli 2009

• 7P. Kelderman14-03-2007

Lahnerhof is een eenvoudig Gasthof. De kamers zijn verzorgd. De behandeling is vriendelijk. Bent u gewend aan haut cuisine restaurants, dan heeft u hier waarschijnlijk niets te zoeken, maar wie voor een schappelijke prijs een schappelijke maaltijd wil nuttigen, kan hier ook goed terecht. Vanaf het Gasthof kan men schitterende wandelingen maken. Een omgeving voor de ware natuurliefhebber.

• 1Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in november 2006

• 7Rudy den Butter01-10-2006

Ik wil graag wat toevoegen over het eten in de Lahnerhof. Ik heb daar met mijn vrouw en kind gegeten, oa omdat ik hier gelezen had dat het eten gewoon goed was. Ik kan helaas die mening niet delen. Ik had daar hert besteld en die was dermate slecht dat mij aangeboden werd iets anders van de kaart te nemen. Helaas was mijn eetlust ver te zoeken en heb ik dit derhalve afgewezen. Navraag in de regio wees uit dat dit niet een incident is bij dit gasthof. Het feit dat mijn vrouw haar snitzel (oostenrijkser kan het niet volgens mij niet) ook niet van die kwaliteit was dat Oostenrijk waardig is bevestigde mij nog extra in het gebrek aan kwaliteit. Eerlijkheid gebied te zeggen dat ik het gerecht niet hoefde af te rekenen (Vandaar de 7 voor service).

Gereisd met familie in september 2006

• 8P. Kelderman03-05-2006

Gasthof Lahnerhof is te vinden in het dorpsdeel Obergail, dat bij het dorp Liesing hoort. Beide liggen in het Lesachtal. Het Lesachtal is in zijn soort uniek in Oostenrijk. NIET aangetast door skipisten, GEEN meren, "alleen maar" een indrukwekkende natuur, die uitnodigt to het maken van (lange) wandelingen. Hier komt de jachtige mens weer tot rust. Obergail is daarin een klein boerengehucht, waarvan de inwoners graag een graantje meepikken van het toerisme. Lahnerhof is een vriendelijk Gasthof waar de boerin het pension runt. U zult er zich zeker thuis voelen. De kamers zijn eenvoudig maar schoon. Het eten is gewoon goed. Vanuit Lahnerhof kunt u eenvoudig wandelingen ondernemen. Wilt meer weten ga dan eens naar de (Duitstalige) internetsite van het Gasthof: http://www.lesachtal.com/lahnerhof/. Zonder hoogdravend te zijn: een aanrader voor de natuurliefhebber!

• 3Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in mei 2006