Lesachtal

Reviews over Lesachtal

Fantastisch!!

Tiny,
    12-8-2018

Zeer mooi en rustig gelegen hotel, met uitstekende welness en super goed eten, prachtige zeer schone kamers en vriendelijke bediening, vanuit hotel schitterende wandeltochten gemaakt.

Gereisd met partner in juli 2018

Natuurlijke rust

Joop Broer,
    28-8-2012

Gasthof pernsion Waldfriede biedt wat het belooft. Een uitstekende locatie voor rust, een prima keuken met lokale en niet-lokale gerechten, aandacht en tijd voor de gasten en genoeg tips voor de ondernemende vakantieganger. Vanuit het pension zijn de talloze wandelroutes in de omgeving snel te bereiken, evenals de grotere plaatsen net buiten het Lesachtal. Door de ligging, niet nabij doorgaande wegen, en het wat meer intieme en kleinschalige karakter van dit familiebedrijf is een goede nachtrust gewaarborgd. Uitzicht vanuit de kamer over een groot deel van het dal en de omliggende bergketens en bergtoppen. Kamers worden dagelijks schoongemaakt en zijn in keurige staat. Alles bij elkaar een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Kortom voor ons een reden voor herhaling!

Gereisd met partner in juli 2012

Heerlijke plek voor rustzoekers

skifan,
    3-9-2009

Heerlijke accomodatie, ze hebben naast het gasthof ook 1 appartement. De kok in het gasthof is lokaal beroemd vanwege zijn kookkunsten. Heerlijk eten voor hele lage prijzen. Prachtige lokatie voor liefhebbers van natuur en rust. De wandelroutes beginnen voor de deur. Je kunt vanaf hier alle kanten op, je bent zo in de dolomieten of zelfs Venetie. Wellicht is er wat veranderd gelet op vorige berichten maar het slechte eten hebben wij zeker niet ervaren. Hte restaurant zat elke avond vol!

Gereisd met partner in juli 2009

Lahnerhof is een eenvoudig Gasthof

P. Kelderman,
    14-3-2007

Lahnerhof is een eenvoudig Gasthof. De kamers zijn verzorgd. De behandeling is vriendelijk. Bent u gewend aan haut cuisine restaurants, dan heeft u hier waarschijnlijk niets te zoeken, maar wie voor een schappelijke prijs een schappelijke maaltijd wil nuttigen, kan hier ook goed terecht. Vanaf het Gasthof kan men schitterende wandelingen maken. Een omgeving voor de ware natuurliefhebber.

Gereisd met partner in november 2006

Ik wil graag wat toevoegen over het eten in de Lahnerhof

Rudy den Butter,
    1-10-2006

Ik wil graag wat toevoegen over het eten in de Lahnerhof. Ik heb daar met mijn vrouw en kind gegeten, oa omdat ik hier gelezen had dat het eten gewoon goed was. Ik kan helaas die mening niet delen. Ik had daar hert besteld en die was dermate slecht dat mij aangeboden werd iets anders van de kaart te nemen. Helaas was mijn eetlust ver te zoeken en heb ik dit derhalve afgewezen. Navraag in de regio wees uit dat dit niet een incident is bij dit gasthof. Het feit dat mijn vrouw haar snitzel (oostenrijkser kan het niet volgens mij niet) ook niet van die kwaliteit was dat Oostenrijk waardig is bevestigde mij nog extra in het gebrek aan kwaliteit. Eerlijkheid gebied te zeggen dat ik het gerecht niet hoefde af te rekenen (Vandaar de 7 voor service).

Gereisd familie in september 2006
Lesachtal scoort een 9,3 uit 10, op basis van 3 reviews