Hotel Laurenzhof

Hotel Laurenzhof
6,8

24 reviews over Hotel Laurenzhof in het Nederlands

Met oudere kinderen

vooral het avondmaal was zeer beperkt

R. Dewin
28-7-2016

Kamers zijn goed, de dienstverlening zeer zwak en de keuken is zeer zuinig. De hoofdschotel bij de diner is uitermate beperkt wat in Oostenrijk bijna niet voorstelbaar is.

Echt verwen hotel

henvers
29-6-2016

Goed 4* hotel. Prima prijs / kwaliteit verhouding. Ruime en schone kamer met zitje, aparte wc en aparte douche en bad. Vriendelijk, attent en behulpzaam personeel in keuken, receptie, restaurant en verzorging kamers. Reden voor een fikse fooi die ze wel hebben verdiend. Lekker en gevarieerd 5 gangen diner. Complimenten aan de kok. Ruim gesorteerd ontbijtbuffet. Enkel minpuntje was lawaai verkeer doorgaande weg.

Heerlijk verblijf gehad!

Veer
29-2-2016

Een heerlijk verblijf gehad in dit fijne en gezellige familiehotel. Zeer hard werkend en vriendelijk personeel. Het ontbijt heeft alles wat je nodig hebt, vers fruit, ontbijtgranen, brood, zoetigheid, verscheidenheid aan vlees en kaas, ei. Het avondeten (3-gangen) is lekker, kleine porties, maar met het salade- en soepbuffet precies genoeg. (Je mag altijd bijvragen) Elke dag heerlijk genoten van de sauna's (infra-rood, vochtige 60C, droge 90C) en baantjes gezwommen in het zwembad, deze is niet erg warm maar na de sauna wel lekker. Elke dag schone handdoeken en de bedden netjes opgemaakt. Genoeg eigen parkeerplaats en een drooghok voor je wintersportspullen. Hoogstwaarschijnlijk dat wij hier volgend jaar weer terug komen.

Superweek

Tonny
26-2-2016

Prijs/kwaliteit zeer goed. Lekker eten. Vriendelijk personeel die steeds met raad en daad behulpzaam waren. Keuken die niet moeilijk doet als tieners eens volwassenen gerecht willen en daarna een iets van de kindermenu. Ligt in rustige straat op 10 minuten rijden van de liften. Gewoonweg superhotel. Een aanrader.

Leuke vakantie in een gezellig hotel

Filip
14-2-2016

Leuk hotel, mooie kamers, goede service. Basic zwembad en saunaruimte maar Ok.

10 minuten rijden naar skigebied Goldeck. Aangenaam skigebied maar eerder klein voor gebied voor ervaren skiërs.

Perfecte prijs-kwaliteit. Eerder kleine porties maar wel lekker.

Vele negatieve commentaren Echt onterecht!

Goede tijd gehad

J
27-12-2015

Ontbijt zeer goed

kamers gewoon voldoende en avond eten prima prijs verhouding, en op verzoek extra gekregen.

Goede tijd gehad met z n allen.

Nooit meer

Kris
22-8-2015

Hotel is erg verouderd. Kamers worden niet voldoende gereinigd, ook restaurant, inkom, andere gemeenschappelijke delen zijn vuil en onhygiënisch. Overal stof, spinnenwebben, sporen van doodgeslagen muggen,...In verlichtingsarmaturen zijn dode vliegen terug te vinden die er al maanden in liggen.In het hotel mag gerookt worden, ook op bepaalde kamers. Dit maakt dat vb ons hoofdkussens een rookgeur hadden; we hebben dus de hoofdkussens niet gebruikt. Wat het eten betreft; wat volgens hen een uitgebreid ontbijtbuffet moet voorstellen zijn gewoon industriële voorgebakken broodjes, met een beperkt aanbod aan beleg. Choco voor de kinderen was al snel op en werd niet meer aangevuld. Fruitsla was een mix van fruit in blik. Avond - eten was zeer beperkt; kleine porties wat het hoofdmenu betrof, de dagelijkse saladbar, die quasi elke dag dezelfde was, bevatte veel groenten uit blik. Ook restanten van de vorige dagen werden telkens opnieuw aangeboden, tot dat ze op waren. Hotel niet aan te raden.

Wat een heerlijke vakantie

Ann Beyers
9-3-2014

We hebben hier een heerlijke week gehad. De eigenaar stelde spontaan+ een andere kamer voor om dicht bij de rest van de familie te logeren, we mochten kijken en zelf beslissen waar we zouden slapen. Het ontbijt is lekker, broodjes ei + spek, verschillende soorten beleg. Zoet en+ hartig. Het avondeten was super en heel lekker. 's middags hebben we er maar 3 keer gegeten, dat was gewoon lekker, pasta, rijst, gewoon goed en zeker voldoende voor een middagmaal. Voor de zomer vertrekken er mooie wandelingen vlakbij het hotel, wij gingen skiën en dat was 10min rijden. Al het personeel was heel vriendelijk. Wij kunnen echt niets aanmerken op dit hotel en gaan zeker een keer terug.

zeker geen vier sterren waard !

j. duyck
20-8-2013

Een verouderd hotel, ook de kamers. We hadden een familiekamer, de twee kinderen zijn 12 en 13 jaren, deze moesten slapen op een uitgeklapte bank. Ook onze matras was van zeer slechte kwaliteit. Er was een haardroger in de badkamer aanwezig, maar geen stekker ????? In de buurt van het hotel is er niets te doen, je moet wel altijd de auto of de fiets nemen. Het eten is zeker geen 4 sterren waard, ook te weinig. Wanneer je 's morgens om 9 uur aan het ontbijt komt is de helft reeds weg en wordt er niets meer aangevuld. Er is ook 's avonds niets te doen, ook niet voor de kinderen. Er mag ook overal gerookt worden in het hotel wat mij toch zeker stoorde. Bij het avondeten moesten we lang wachten op het hoofdgerecht, hoewel je 's morgens al moest laten weten wat je nam.

De prijs is te hoog voor de kwaliteit, er is zeker nog werk aan de winkel.

Alhoewel het hotel en verzorging goed is, is het toestaan van het roken in het merendeel van het hotel, voor ons reden hier niet meer heen te gaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Laurenzhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Laurenzhof in Lendorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Laurenzhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.