Gasthof Alpengasthof Harrach

Gasthof Alpengasthof Harrach

Gasthof

1 review over Gasthof Alpengasthof Harrach in het Nederlands

2007

Dit is een heel gezellig hotel

Nicole Curnel
3-8-2007

Dit is een heel gezellig hotel. Het ligt alleen vrij hoog, maar dan heb je wel een mooi uitzicht. Het eten is lekker en voldoende. De kamer is ook netjes. We gaan er zeker nog eens heen.

Gereisd Met partner in Fri Aug 03 2007 11:55:22 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gasthof info

• AdresMagdalensberg 9473
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer+43 5626 62

Nog geen informatie beschikbaar over Gasthof Alpengasthof Harrach

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Alpengasthof Harrach in Lavamünd, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Alpengasthof Harrach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.