Camping Seecamping Berghof

Camping Seecamping Berghof
8,2

11 tips over Camping Seecamping Berghof

Miranda, 29-8-2017
De Gerlitzen kun je vanaf de camping per boot bereiken (Kärntencard). Eerste deel kabelbaan is ca. 20 mnt en echt stijl. Wat een prachtig uitzicht helemaal boven!! Malta alpenstrasse vonden wij ook geweldig, alleen al de weg naar boven toe was een keer wat anders. Op de terugweg in Gmünd zeker een ijsje nemen (Italiaans ijssalon met blauw / wit zonnescherm in de hfdstr. met eigen gemaakt ijs, heerlijk!!!). Porsche museum viel ons tegen, erg klein.
Miranda, 29-8-2017
Restaurant Tamara (schuin tegenover de camping) kun je erg goed eten, maar helaas niet met pin betalen. Pension Hogt in Bodensdorf, wordt gerund door een Nederlands echtpaar. Het is de moeite waard hier een keer wat te eten of te drinken. Een mooie ligging, aardige bediening en een prachtig uitzicht over de Ossiachersee. Om (buiten) te eten moet je wel van te voren reserveren zodat je verzekerd bent van een plek.
Danielle , 3-8-2016
Wurzelpark in Arriach is een aanrader met jonge kinderen. Ze hebben hier allemaal figuren uit hout gemaakt en een super leuke natuurspeeltuin in het bos.

We hebben een aantal aanbieders voor Seecamping Berghof voor je op een rij gezet:

FamilieLiet, 19-7-2015

- Campingwinkel heeft als je er om vraagt, heerlijke vers gemaakte (veel beleg) broodjes voor 2 a 3 euro.

- Leuk voor wielrenners; rond het meer is het redelijk vlak, ong. 25 km rond. Voor de uitdaging: Villacher Alpenstrasse.

- Kijk vooraf goed welk laantje je moet inrijden bij aankomst (bij de terrassen) de weg is zeer smal met soms muurtjes er langs en je kunt niet rondrijden. Als je verkeerd zit moet je met je caravan achteruit terug! Wij stonden op N04

FamilieLiet, 19-7-2015

Campingwinkel heeft als je vraagt lekkere vers belegde broodjes voor 2 a 3 euro.

Zorg dat je goed kijkt of je bij de terrassen het goede laantje in rijdt, want je kunt geen rondje rijden. Als je verkeerd rijdt, moet je achteruit met je caravan en dat wil je niet omdat het erg smal (zo breed als de caravan) is met muurtjes naast je.

Leuk voor Wielrenners! Om het meer is redelijk vlak, ong. 25 km. En voor de uitdaging: Villacher Alpenstrasse.

Fam. Dopjes, 7-8-2013

Koop de karnten karte om veel bezienswaardigheden gratis te bezoeken. Must: mountainbike meenemen.

Santa Lucia's pizzeria aan de overkant van het meer en Tamara's vlakbij de camping.

hva, 3-2-2013
Koop bij een toeristen informatie winkel de Karinthie card. Hiermee kun je veel bezienswaardigheden/kabelbanen bezoeken en ben je echt goedkoper uit.
dickbos_arnhem, 16-10-2012
Leuk om op één dag een tripje naar Italië en Slovenië te maken.
Karin, 24-8-2012
Schaf de Kärntencard aan, haal je er zeker uit vooral als je wat wil zien van de omgeving.
Renate Visschers, 26-7-2012
Als je van wielrennen houdt is het hier super.