Hotel Kärnten

9.3Fenomenaal

Oostenrijk, Karinthië, Krumpendorf am Wörther See

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Kärnten?

9.3Fenomenaal

Tonen op kaart

3 reviews over Hotel Kärnten

• 10h.van Olst02-08-2012

de verrassing van onze fietsvakantie!

Daar komt ie... de loftrompet.

Een hotel waar ze de juiste invulling geven aan het woord Service. En ondanks dat zijn ze bescheiden. En het eten was er zo lekker. 's ochtends werd er veel vers fruit aangeboden. En dan bedoel ik niet wat onrijpe appels en bananen, maar schalen vol met frambozen, bramen, bessen en wat al niet meer. Erg lekker brood en verse cake. Heerlijk.

's avonds die gangen menu. Uitgebreid buffet van verse groenten! en de gangen werden aan tafel gebracht. Goede aanbevelingen over bijpassende wijn. De tafels duidelijk met zorg gedekt, prachtige vouwsels van de servetten. Wat ons ook opviel was dat het bedieningspersoneel niet draaft en vliegt maar ontspannen is en tegelijkertijd niets ontgaat.

De kok (de eigenaar) is er één uit duizenden vinden wij en alle mede gasten met ons. Het Hotel zat bomvol, niet voor niets. Zijn vrouw kan trouwens ook erg lekker bakken.

Het enige wat volgens ons wel verbeterd zou kunnen worden zijn de matrassen.

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Corinne11-06-2009

Perfect hotel voor verkenning Karinthie .

Goed hotel met goede bedden en ruime kamers met badkamer, apart toilet en balkon. Het ontbijt is heel uitgebreid met taart, vers fruit, broodjes ed. Het diner keuze uit 2 hoofdgerechten maar kwalitatief erg goed. De ligging is prima mits je een vervoermiddel onder handbereik hebt, lopend valt er weinig te verkennen. De italiaanse koffietent halverwege de weg naar het meer erg goed, ziet er misschien raar uit maar is het proberen waard met veel soorten koffie, thee en chocolademelkjes.

Een hele goede uitvalsbasis om dit deel van Oostenrijk te verkennen.

Gereisd met partner in juni 2009

• 9Jan en Corinne11-06-2009

Perfect hotel voor verkenning Karintie

Een hele goede uitvalsbasis om dit deel van Oostenrijk te verkennen.

Gereisd met partner in mei 2008

0 tips over Hotel Kärnten

0 vragen over Hotel Kärnten

• VerzorgingHalfpension

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesInformatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats