Hotel Jägerhof

Kleine hotelsWeer vandaag2°-4°

We hebben een aantal aanbieders voor Jägerhof voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Jägerhof in het Nederlands

Prettig hotel, goede ligging.

Marlies
15-7-2010

De kamers zijn eenvoudig maar netjes ingericht en worden goed schoongehouden.

Een ruim balkon bij de kamer. Mankement aan ons zonnescherm werd direct opgelost.

Bij halfpension 's avonds een 3-gangen diner, goed verzorgd. Het ontbijt is eveneens prima: verschillende soorten brood en beleg, yochurt met vruchten e.d. en verschillende sappen.

In de kelder is een (ruim) zwembad met doorgang naar buiten naar het terras wat volledig in de zon ligt.

Op 3 minuten lopen van het hotel bevinden zich 2 supermarkten.

Het dorp zelf is niet zo levendig (begin juli) maar wel wat restaurantjes en aan het water zitten wat eettentjes en bootverhuur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jägerhof in Krumpendorf am Wörther See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jägerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.