Vakantiehuis

3 reviews over Vakantiehuis Villa Sonnata in het Nederlands

Een top vakantie in een fantastische woning

Menno en Hennie
10-7-2018

Villa Sonnata is mooi gelegen in Kotschach. Dicht bij zwembad en winkelcentrum. De plaats bevat veel voorzieningen voor zomer en winter. Daarnaast zijn veel wandelingen vanuit huis te starten. Het huis is nieuw en uitermate compleet ingericht en luxe ingericht en is van alle gemakken voorzien. Wel laat de privacy van de woningen als je buiten wilt zitten te wensen over. Het terras wordt gedeeld door een schuttinkje, zodat je elkaar nadrukkelijk kunt horen. Bovendien staan de huizen vrij dicht op elkaar, zodat veel tuintjes aan elkaar grenzen.

Gereisd Met partner in juni 2018

Mooi,sfeervol ingericht huis in prachtige omgeving

Familie Dierdorp
6-9-2017

Mooi, sfeervol ingericht huis. Prima ingerichte keuken, 2 badkamers, goede bedden. Fijn om een wasmachine en droger bij de hand te hebben. In Kötschach zijn voldoende supermarkten en restaurants. Goede afhaalpizzeria. Zwembad om de hoek. Prachtige omgeving waar voldoende te zien en te doen is. In de omgeving wandelen bij bijvoorbeeld Mauthner klamm, Garnitzer klamm, Grünsee. Met (jonge) kinderen erg leuk om de Aqua trail te lopen in Nassfeld. We hebben een heerlijke vakantie gehad.

Fantastisch mooi huis, in een prachtige omgeving!

Debbi
11-7-2017

Een heerlijk huis om te genieten, direct aan de skipiste en vlakbij het zwembad. Van alle gemakken voorzien. De slaapkamers zijn ruim, met grote boxsprings en die liggen formidabel. De keuken heeft o.a. een hete luchtoven en vaatwasser, voor de liefhebbers een nespresso apparaat. Met 2 badkamers, een perfecte combi voor als je met je gezin afgekoeld van de piste komt. De spekstenen kachel heeft iedere avond lekker staan gloeien en we genoten van een heerlijke warmte door het hele huis. Op terras kon je genieten van de zon en boven in de masterbedroom keek je op je balkon uit over de piste en genoot je van een bakkie of een borrel. Op loopafstand vind je de nodige supermarkten, gezellige restaurantjes om uit eten te gaan. De hele dag de zon en 's avonds de maan zien opkomen tussen de bergen het was bijna idyllisch. Tja wat kan ik nog meer zeggen wij hebben enorm genoten en we raden het iedereen aan, kom, kijk en geniet het is hier heerlijk.!!!!!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2017

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Sonnata in Kötschach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Sonnata zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.