Tijdelijk €25 aanbetaling

Luxury Chalet Mauthner Alm

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Luxury Chalet Mauthner Alm voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 8 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

8 Reviews over Luxury Chalet Mauthner Alm

• 10Familie31-12-2022

Super verblijf!

Heerlijke plek voor wintersportvakantie. Fijn en nieuw huis van alle gemakken voorzien.zeer schoon en goed contact met eigenaar en beheerder.

• 10Ruimte
  • 9Peter en Carla01-10-2021

Super de luxe splinternieuwe woning

Karinthië is in september super ivm het weer: 10 dagen zon en heerlijke temperaturen. De omgeving heeft veel natuurschoon en veel mogelijkheden voor wandeltochten. Enige nadeel is dat eind september veel liften dicht zijn of gaan. Ook andere accommodaties zijn niet altijd open. De woning is top. Voorzien van alle Luxe en zeker geschikt voor 10 personen. Daarmee is de prijs/kwaliteitsverhouding heel goed. Kortom een aanrader.

• 9Natuur
  • 10Bas21-09-2021

Heerlijk verblijf

We zijn afgelopen zomer in de woning verbleven. Een prachtige woning voorzien van alle gemakken. Lekker ruim, een groot terras en een grote tuin voor onszelf. Het zwembad ligt erg dichtbij wat ideaal vier de kids is. De omgeving is erg mooi. We hebben diverse uitstapjes gemaakt, werkelijk schitterend.

• 9Quirynen24-08-2021

Topper

Wij waren de eerste gasten in dit prachtige huis.Eigenlijk niets op aan te merken !Grote leefruimte met veel lichtinvalimmense badkamers met zalige douches / bad.Slaapkamers zeker voldoende ruim.Genoeg parkeerruimte voor 3 auto'sTuin waar de kinderen in kunnen spelenWij hebben ons hier 2 weken goed geamuseerd.Zeker een aanrader !!

• 9Frank10-08-2021

Heerlijk verblijf op een prachtige locatie

Onlangs met een vriendengroep van 5 personen in het chalet verbleven. Ruim huis en mooi ingericht. Groot terras met ruime privé tuin. Nederlandse tv aanwezig, prima wifi verbinding en goede bedden. Prettig ontvangen door de huismeester. De eigenaar reageert snel op vragen.We hebben met ons wielrenclubje veel gefietst in de bergen. Vanuit de tuin zie je de bergen van Italië en Oostenrijk.We hebben veel gefietst rondom Kötschach, richting Italië, Nassfeld en Lienz. Top dagen gehad!We boeken zeker nog één keer

• 9E.L. Bisschop10-08-2021

Heerlijk luxe verblijf in Karinthië

Sinds het weer mogelijk is om naar Oostenrijk af te reizen zijn we gegaan. We hebben heerlijke dagen gehad en waren een van de eerste gasten in de woning.Het huis is luxe en van alle gemakken voorzien. De woonkamer is ruim en je loopt zo de grote tuin in. De badkamers zijn ruim opgezet en hebben o.a. een inloopdouche. Er is een broodjesservice beschikbaar. Elke dag werden de broodjes al vroeg bij de voordeur gelegd. Je kijkt vanuit de woonkamer en tuin richting de bergen. Het zwembad is op loopafstand. Ideaal voor kinderen. Wij hebben heerlijk weer gehad en zijn o.a. naar de Weissensee en Presseggersee geweest: je rijdt er makkelijk naar toe. Een aanrader! De omgeving van Kötchach is erg mooi en er valt veel te beleven. Het Gailtal en Lesachtal zijn schitterend. Het huis ligt op ca. 5 a 10 minuten lopen van het centrum van Kötschach maar ook van Mauthen.We hebben een heerlijke vakantie gehad en komen zeker terug.

• 10Willy10-08-2021

Geweldig chalet in een prachtige omgeving

We hebben een heerlijke week gehad. Een ruime woning en van alle gemakken voorzien. 2 ruime badkamers en 4 slaapkamers. De bedden lagen heerlijk. Wij waren met z'n vieren maar het betreft een huis voor 10 personen. De tuin is groot en geheel voor onszelf. We hebben prachtig weer gehad, elke dag tussen de 25 en 30 graden. We hebben 's ochtends op het balkon of op het grote terras ontbeten.De woning is nieuw. Daarom was de zijkant van de woning nog niet begroeid met gras. Maar aangezien de tuin aan de voorkant wel begroet is en zo ruim is, hebben we niks gemist. We hebben veel gefietst en gewandeld in de schitterende omgeving. Daarnaast zijn we een middag naar het zwembad geweest, deze ligt zeer dichtbij het huis. Ook zijn we een dag naar de Grossglockner geweest. Er is zeer veel te doen. 's Avonds zijn we een aantal keren uiteten geweest in het dorp. Lopend ben je binnen ca. 5-7 minuten in het centrum.

Vakantiehuis Luxury Chalet Mauthner Alm info

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (2)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • AquaparkBeschikbaar