Hotel Kürschner

Hotel Kürschner

We hebben een aantal aanbieders voor Kürschner voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Kürschner in het Nederlands

Zeer gastvrij hotel, prima gelegen

A. van der Hek
26-7-2013

Mooi hotel, rustig gelegen met veel welness, binnen zwembad, sauna, verzorgingsfaciliteiten. Grote tuin met zwembad, ligbedden, schaduwplekken. Speelgelegenheid voor kinderen. Uitstekende keuken. Vriendelijke gastvrouw. Kortom een aanrader voor een echt goed verzorgde vakantie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kürschner in Kötschach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kürschner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kürschner scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.