Chalet Haus Alpenglühen

63 reviews over Chalet Haus Alpenglühen in het Nederlands

Geweldig!!

Anoniem
9-9-2018

Goede ligging in het dal, op loopafstand van het dorp met voldoende supermarkten, winkels en restaurants. Veel te doen in de omgeving, leuk voor sportievelingen. Het huis zelf ligt heerlijk rustig, met geweldig uitzicht op de bergen.

Een aanrader!

Jan en Nel
13-7-2018

Prachtige natuur, zowel zomer als wintersporten.

Een heerlijk gezellig huis in een rustige omgeving met een geweldig uitzicht.

Volgend jaar weer!

Familie Michielsen
21-8-2017

Geweest in week van 29 juli tot 5 augustus 2017:

Het is hier echt super!

Mooi, luxe woning, top omgeving, veel leuke dingen te doen.

We waren met ons zoontje van bijna 7 en onze zoon van 17 met vriendin, allemaal hebben ze het ontzettend naar hun zin gehad.

Voor alle leeftijden dus geschikt en zeker voor herhaling vatbaar!

Heerlijk genieten in luxe huis met top uitzicht!

Willemijn van Silfhout
4-8-2017

Mooie luxe keuken en badkamer

Heerlijke bedden

Fijn om een wasmachine en droger bij de hand te hebben

Rustig en ruim terras met genoeg ruimte voor kinderen om te spelen

Prima restaurants en leuk zwembad op loopafstand

Een heerlijk vakantiehuis!

Carolien
25-7-2017

Een heerlijk vakantiehuis in een prachtige omgeving waar veel te doen en te zien is. Erg vriendelijke en behulpzame verhuurders! We komen graag nog eens terug.

Wij waren in Haus Alpenglühen voor de 4e keer dus.

Jan en Harkolina
12-7-2017

Zie de samenvatting hierboven. Een gezellig dorp met zeer vriendelijke mensen.Voldoende winkels en goede eetglegenheden.Veel mogelijkheden om uitstapjes te maken en vanaf het terras van de woning een prachtig uitzicht.

Alle administratie en afwikkeling zeer correct afgewikkeld.Een echte aanrader!

Echt een thuis voor ons voor de tijd dat we er mochten verblijven. Het huis heeft voor ons alles wat je nodig hebt: knus, lekker ruim, schoon en veel comfort. Voldoende wandelmogelijkheden. In Kötschach zijn veel gelegenheden voor een hapje en een drankje en ook aan supermarkten geen gebrek. In de nabije omgeving leuke dorpen en stadjes. De communicatie met Wilnita en Ad was perfect, gastvrij en altijd bereid tot het geven van informatie. Het was voor ons de tweede keer dat we in Alpenglühen verbleven en het zal zeker niet de laatste keer zijn! Een echte aanrader.

Hollandse gastvrijheid, wieder einmal!

Frans
13-5-2017

Voorjaarsvakantie in Karinthië gehouden in dit meer dan comfortabele huis. Alleen een vrijstaand chalet op een alp kan dit nog overtreffen (voor ons dan).

Eigenaren doen er werkelijk alles aan om het de gast naar de zin te maken. Huis was brandschoon, bedden schoon en sliepen goed. Van alle gemakken voorzien in een rustig wijkje. De bakker, restaurants en winkels op loopafstand maar niet zichtbaar vanaf je huis. Er is vrij zicht op de bergen en de huizen aan de overkant staan ver genoeg om er geen last van te hebben.

Locatie is een goede uitvalsbasis voor vele activiteiten, wij bezochten vanaf hier een aantal schluchten, alpenstrassen, Villach, Klagenfurt, Italië, Slovenië, Nassfeld, Plöckenpass en Venetië. Maar ook direct vanaf het huis kan je wandelen naar bijvoorbeeld de Ödenhütte, erg leuk en mooi uitzicht, of naar de Kapelle Maria Schnee, mooi uitzicht over Kötschach-Mauthen.

Zeker een huis om nog eens naar terug te keren.

Top!

Geweldige plek!

Rosanne
19-10-2016

Opnieuw hebben we 2 heerlijke weken vakantie gehad in dit prachtige huis! Net zoals de vorige keer, alle luxe aanwezig; wasmachine, droger, oven, genoeg pannen, ovenschalen etc. De omgeving is geweldig, vanuit huis en tuin heb je een prachtig uitzicht op de bergen!

Er is genoeg te doen in de omgeving. Wij zijn naar Lienz geweest, hebben de Grossglockner strasse, Malta Hochalmstrasse en de Nockalmstrasse gereden, deze laatste 2 gecombineerd met een bezoekje aan Gmünd. We hebben de Pyramidekogel beklommen, en zijn in Velden wezen kijken. We hebben een rondvaart gedaan over de Weissensee en hebben de Mauthner Klamm een stuk gewandeld. We zijn in Grado geweest, dit is echt een aanrader!

Kortom: genoeg te doen en we hebben nog veel op ons lijstje staan, dus hopen zeker terug te komen!!

De beheerders zijn erg behulpzaam en vriendelijk! En het dorpje heeft genoeg restaurants en de winkels die je nodig hebt. De semmeln van de bakker (met bezorgservice!) zijn overigens echt heerlijk!

Onbeschrijfelijk

Jan Stokvis
4-9-2016

Luxe en riant, beter dan mijn eigen woning. Dat is wat ik zoek op vakantie en dat is wat ik kreeg in dit appartement.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Haus Alpenglühen in Kötschach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Haus Alpenglühen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.