9,9

Weer vandaag1°-9°

2 reviews over Chalet Giusto in het Nederlands

Volgend jaar weer!

Tom & Angelique, 23-1-2018

Wat een geweldige wintersportvakantie was dit in dit prachtige ruime luxe chalet onderaan de piste van het het mooie Kötschach met zijn vriendelijke dorpsbewoners! Het is van alle gemakken voorzien en is warm en sfeervol ingericht, waardoor je je jezelf meteen thuis voelt en het gevoel krijgt dat je nooit meer weg wilt. Vanuit de woonkamer heb je een prachtig uitzicht op de piste en op Oostenrijkse én Italiaanse bergtoppen. Wij hebben heel veel sneeuw gehad en konden dus skiën tot in de "voortuin" van ons luxe chalet. Uit eten in dit mooie dorp is ook een aanrader. Er zijn diverse lekker restaurantjes. Het fantastisch mooie skigebied Nassfeld-Hermagor ligt slechts op 20 minuten rijden en is dit is met zijn uitgestrekte pistes een dikke 10 waard! Wij hebben bij thuiskomst dan ook meteen weer geboekt voor volgend jaar in dit mooie Kötschach!

Chalet Giusto hebben wij deze winter bezocht met 5 volwassenen en 2 kleine kinderen. Het is een gezellige, sfeervolle en mooie accomodatie, heel positief dat op alle slaapkamers een douche aanwezig was, wasmachine, afwasmachine, oven etc. Het uitzicht is erg mooi en je staat direct aan een rode piste met lesmogelijkheden voor kinderen recht voor de deur. Het grote skigebied is een half uur rijden, bus rijdt heel beperkt, dat was voor ons even wennen aangezien we altijd direct aan piste hebben gezeten. Supermarkten direct in de buurt. Après-ski is er niet. Kinderstoeltje en klein sleetje aanwezig, kinderen hebben zich goed vermaakt! We hebben een heerlijke vakantie gehad, voor herhaling vatbaar. Kleine puntjes ter verbetering zouden voor ons een magnetron zijn (ivm bereiden voeding baby) en kastruimte/kledinghaakjes in beneden slaapkemers.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Giusto in Kötschach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Giusto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Giusto scoort een 9.88 uit 10 op basis van 2 reviews.