Camping Alpencamp

Camping Alpencamp
8,9

9 tips over Camping Alpencamp

Huub Ubachs, 22-6-2015
Bezoek de tentoonstelling over 1e wereldoorlog in het gemeentehuis. Zeer de moeite waard. In de bergen op de grens met Italie zijn nog heel veel restanten van deze oorlog te vinden.
Zwep, 7-9-2014
Neem een Kärnten card, want deze is er zo uit!
MarcoB, 10-8-2014
Vertel aan de camping wat je leuk vind en ze geven je gepast advies.

Salens Rita, 21-7-2014

Nette en goed onderhouden camping, ruime percelen, prettig uitzicht.

Museum 1915-1918 aanrader.

Fam.Tielemans (Belgie), 8-7-2014

-zeer vriendelijk personeelstaem.

-zijn op de camping 14 dagen geweest, welk te vlug voorbij waren.

-wij gaan zeker indien mogelijk volgend jaar terug.

-zeer mooi wandelingen te maken in de omgeving en verschillende steden en dorpen in de omgeving zijn het bezoeken meer dan waard.

Petra, 25-7-2013

Ga lunchen bij de steinacker alm, bestel er een platte ( de kinderen mogen de zakmessen meenemen!) Op de wandeling er naar toe kom je een goudzoekersspeelplek tegen met reuze catapult.

De mauthen klamm en raga schlucht is ook erg leuk om te klimmen en klauteren. lienz is een mooie en kleurige stad op een half uurtje rijden. lekker pizza gegeten!

Neem altijd zwemkleding mee als je erop uit gaat. je komt bijna altijd onderweg een zwembad tegen waar je in kunt met de karten kaart.

Jelle, 18-4-2013

Als je vaker op deze camping vooral ook eens iets anders proberen. Wij zijn begonnen met klettersteigen, er zijn heel erg veel mooie 'klettern' baantjes in de buurt. Een mooie om te beginnen is deze (zie link) http://www.lesachtal.com/de/klettersteige/klettersteig-millnatzenklamm.html

Er zijn er nog veel en veel meer in de omgeving van makkelijk tot moeilijk. Voor jong en oud! Voor informatie kan je al snel terecht bij de receptie en gasten op de camping. Heel veel daarvan zijn terugkomers.

Isabella van der geld, 29-7-2012
Rodelen in lienz ipv de milleniumexpress te nemen! Deze is nl erg prijzig en verder weg van de camping. De diverse bergpassen nemen, deze zijn prachtig. Alle informatie is op de camping te vinden en je kunt daar ook je karinthie kaart kopen.
S., 11-1-2012

Zwembad de Aquarena: Groot en voor iedereen iets te doen.

Rit naar Italie: de berg over en je bent in Italie.

Liftjes en wandelingen: Zijn er genoeg in de buurt.

Sportief: Mountainbiken, raften, klimmen, canyoning.