Camping Alpencamp

Kleine hotels
Camping Alpencamp
8,5

Omschrijving
Word warm ontvangen bij Camping Alpencamping Nenzing in Oostenrijk. Ruime plekken, schoon sanitair en een restaurant. De kinderen worden vermaakt met ritjes op de tractor, skelteren en een animatieteam. De camping staat vlakbij de grens met Italië en Slovenië, waardoor er veel te doen is in de omgeving. Denk aan mooie wandelingen in de bergen.

80 reviews over Camping Alpencamp in het Nederlands

In hoogseizoen veel vaste kampeergasten

Fam jansen,
9-8-2018

In Italië een plaats geboekt,vriendelijk ontvangst door de eigenaar.In onze kampeertijd heel veel Nederlanders met name mensen die hier al heel wat jaren komen wat de sfeer wat ons betreft overheerst. Wil je ondernemen moet je wel wat afstanden rijden maar goed een wandeling kun je altijd wel doen ook vanaf de camping. Spar Billa en Lidl zeer dichtbij.Gemeente zwembad 15 min lopen en er zijn toch nog kosten aan verbonden.Weinig afwasplaatsen en douches,achterstallig onderhoud bijv. Een kraan werkt niet bij de afwasplaats het is toch al vrij beperkt vooral in het hoog seizoen. Was draaien kost 5 euro 1 wasmachine aanwezig.Al met al door de vriendelijke eigenaar een goede camping maar laat je niet verleiden door de revieuws al heel wat jaren in diverse landen gekampeerd maar is zeker geen 4 sterren camping.

Sanitair mankeert nog al wat. Vooral bij de mannen

Leen,
26-7-2018

Verder mooie camping. Je kan vele kanten op. Wandelen fietsen

Nette camping

Familie uit Bergschenhoek,
5-1-2018

Prima camping en een heel mooie omgeving. Er staan niet veel tenten op deze camping. Veel campers. Het is een erg nette camping. Geen camping om de dag op door te brengen, maar wel goed om daarvandaan er op uit te trekken. De omgeving is prachtig. Veel mooie wandelingen gemaakt in de bergen. Zowel in de buurt als wat verderop (Grossglockner). Je zit vlakbij de grens met Italië (Udine is een mooie plaats) en Slovenië. Sanitair is goed. Personeel is erg vriendelijk. En ze hebben erg lekker bier uit de omgeving.

Mooie rustig gelegen camping

P Verhaegh,
3-10-2017

Eigenaar/personeel is zeer behulpzaam. Konden bij aankomst nog veranderen van plaats. Mooie rustig gelegen camping waar wel veel

Nederlanders waren in onze 2e week. Goed restaurant langs de camping.

1 nadeel. Hadden last van kleine beestjes.

Voor herhaling vatbaar

Sanna,
2-9-2017

De eigenaar van de camping geeft je een heel warm ontvangst en is elke dag druk bezig om de camping goed te onderhouden. Sanitair wat gedateerd, maar wel schoon. De waterdruk in de douches is wat laag, maar prima. We stonden in de appelboomgaard, een erg knusse plek. Het zwembad in het dorp is super. 1x per week is er schnitzelfest, met lekkere schnitzels en muziek. Eeg gezellig en leuk.

Jammer dat er in de buurt weinig plekken waar je eerst met de kabelbaan omhoog kan om te gaan wandelen.

Overall: een aanrader!

Gezellige kleinschalige camping

Marieke,
12-8-2017

Fijne camping. Kleinschalig, vriendelijk, leuk voor kleine en grote kinderen. Zeer aardige eigenaar en iedereen staat voor je klaar.

Zwembad is er niet op de camping, maar vlakbij ligt een natuur zwembad ( aanrader ! ) en even verderop ligt een zwembad met glijbaan ed. ( schijnt ook leuk te zijn :-)

Supermarkten volop in dd nabijheid. Op de camping een restaurant aanwezig heerlijk eten en niet duur. Broodjes service. Kortom; heerlijk genoten hier en genoeg te doen in de omgeving !

Fantastisch!

Doreen,
5-8-2017

Karinthië en Oostenrijk hebben ons verrast. Op deze nette, schone camping werden wij fijn en vriendelijk ontvangen door de eigenaar. Omdat wij niet gereserveerd hadden, ging hij samen met ons op zoek naar de beste plek die hij beschikbaar had voor ons. We stonden tegenover het speeltuintje, wat helemaal te gek was voor onze dochter. Een rondje meerijden met de tractor, alle kinderen mogen mee. Heel leuk!

Het zwembad in het dorp vonden wij heerlijk, de ligging is perfect en het is een mooi bad. Restaurant bij de camping heeft prima eten voor een fijne prijs. Wij hebben een mooie vakantieweek gehad hier!!!

Wat een top camping!

Peg,
2-8-2017

Voor we deze camping gingen bezoeken de lovende recensies gelezen. Eerst zien en dan geloven..

Kan niet anders dan deze camping als top te beschrijven! Het ontvangst was al heel hartelijk: met een hand en een lach.

Mooie ruime plek (wij hadden een grote comfort plek geboekt) met gras en grint. Wel genoeg mensen die vaker komen maar geen kliekvorming.

Sanitair keurig en heel schoon. Kinderen hebben een top tijd gehad: ritje mee op de tractor met de eigenaar, skelters die kinderen gewoon mogen gebruiken (niet huren), het zwembad (met de fiets goed te bereiken) en sfeer op de camping maakten het echt een topplek voor onze kinderen!

Restaurant was super: heerlijke échte schnitzels voor een leuke prijs. Omgeving is wonderschoon, genoeg activiteiten in de omgeving. Stadje binnen loop afstand, leuk maar niet bijzonder.

Team alpcamp is een voorbeeld voor vele campingteams; enthousiasme en gastvrijheid hebben zij alle goed onder de knie. We komen zeker nog eens terug.

Prima camping, zeer warm onthaal.

Werner & Rita,
20-7-2017

Rustige, middelgrote camping in prachtige natuur. Zeer warm onthaal door eigenaar en personeel. Ruime, goed onderhouden standplaatsen. Modern sanitair, altijd netjes. Op minder dan 1 km van het centrum, winkels en restaurants. Voor fietsliefhebbers Gailtalradweg vlakbij, en Drauradweg 15 km verderop ter hoogte van Oberdrauburg. Ontelbare wandelmogelijkheden. Kabelbaan (Millennium Express) verderop in het Gailtal ter hoogte van Tröpolach/Hermagor, naar schitterend wandelgebied met diverse "Erlebnis" mogelijkheden (Nassfeld). Andere aanraders : Presseggersee en Weissensee (rondvaartboottochten), Spittal, Villach, Lienz, Grossglockner Hochalpenstrasse (indrukwekkende natuur), Heiligenblut. Er wordt in de streek veel aandacht gegeven aan bio- en niet genetisch gemanipuleerde voeding, alsook aan eco-beleid.

Fantastiesch

Kees. Bootsman,
31-12-2016

Hele schone camping ,goed eten leuke gastvrije eigenaars, en mooie plaatsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Alpencamp in Kötschach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Alpencamp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.