Bed and Breakfast Haus Kolbnitz

41 reviews over Bed and Breakfast Haus Kolbnitz in het Nederlands

Het is fantastisch!

Familie Van de Ven
6-3-2016

Wij zijn hier nu voor de 4e keer geweest en het is elke keer een gevoel van thuiskomen. De gastheer en gastvrouw zijn vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn verzorgd en schoon. De bar gezellig druk maar daar heb je op de kamers geen last van. Prachtige omgeving en we gaan van de zomer weer.

Super!

Rob
1-11-2015

Uitstekend verzorgd, zeer gastvrije eigenaren die zeer behulpzaam zijn maar nooit opdringerig. Wij zijn er in september geweest en in oktober al weer terug geweest. Zeer schone en moderne appartementen en kamers. Leuke algemene ruimte met TV en spellen en zeer riante badkamer met uitzicht over de vallei vanuit het bad. Goed verzorgd en ruim ontbijt. En het café met pooltafel biedt gezelligheid indien gewenst. Zeer aan te raden!!!

Top vakantiebestemming, zeker een aanrader!!

Robin Kunne
13-8-2015

Uiterst vriendelijke gastheer en gastvrouw die eventueel met je meedenken over de besteding van de dag. Zo hebben wij meerdere tips gekregen waardoor wij een top vakantie gehad hebben. Prima kamers en faciliteiten, hier komen wij zeker terug!!

Super verblijf

Albertjan
10-8-2015

Voor een half weekje geboekt veel en veel te kort.

Prima appartement gezelligheid in het café gemoedelijkheid alom. Eet gelegenheden in de buurt zijn top en authentiek.

De omgeving is prachtig met de gondel de bergen in zwemmen in het nabije meer of zwembad. Kortom super locatie om je vakantie door te brengen

gastvrijheid hoog in het vaandel.

jeroen
9-8-2015

Eenvoudig appartement met ruime slaapkamer, badkamer en huiskamer met open keuken.

Zeer vriendelijke ontvangst door de eigenaren Guus en Yvonne.

Guus en Yvonne hebben alles in het werk gesteld om ons een aangename vakantie te bezorgen.

gaven ons goede tips (restaurants en bezienswaardigheden)

Eenmaal heeft Yvonne ons zelfs naar een nabijgelegen restaurant gebracht en na afloop daar weer opgepikt.

Deze accommodatie is zijn geld dubbel en dwars waard.

fijn logeer adres

fheezen
21-6-2015

gezellige mensen

vertellen veel over de omgeving

wij voelden er ons thuis

Heel hartelijk en vriendelijk ontvangen door Guus en Yvonne.

Prima geslapen, alles is netjes en erg goed verzorgd, heerlijk ontbijt.

We hadden een nacht geboekt om op de heenreis te overnachten en het was zo goed bevallen dat we op de terugreis ook hier overnacht hebben.

Groeten vanuit Eindhoven (PSV)

Fam. Klokgieters

Heerlijk toefen!

Ruben van de Ven
18-8-2014

Heerlijke overnacht op doorreis naar Kroatië.

De bed and breakfast is prachtig gelegen tussen 2 gebergte.

Gelukkig hadden wij 2 nachten geboekt om ook de gelegenheid te hebben om met het treintje de gebergte te bezoeken (ook mooi met bewolking). 'S avonds lekker geborreld in de hotelbar waar veel lokale bevolking komt wat een erg leuke sfeer met zich mee brengt. Kamers zijn schoon met een prachtig uitzicht. Na een lekker ontbijt konden wij onze reis weer hervatten. Een bezoek aan deze bed and breakfast met de zeer vriendelijke Nederlandse eigenaren is zeker de moeite waard!

Heel gastvrij

Arno Methorst
17-8-2014

Hebben hier voor de 3e keer overnacht op onze doorreis naar Kroatië en Italië. Guus en Yvonne zijn heel gastvrij. Alles is netjes verzorgd. Een echte aanrader.

Prima overnachtingsplek op doorreis

Hans Verhaegh
17-8-2014

Zeer vriendelijke mensen. Nederlandstalig. Ontbijt prima. Met bar!

Aanrader. Niets mis mee.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Haus Kolbnitz in Kolbnitz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Haus Kolbnitz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.