Kolbnitz

Reviews over Kolbnitz

fantastisch

marja,
    22-1-2019

appartement was super. praktisch ingedeeld, fijne bedden en alles nieuw en modern ingericht.

goed ontbijt. komen graag weer terug.

Gereisd met partner in februari 2018

Het is fantastisch!

Familie Van de Ven,
    6-3-2016

Wij zijn hier nu voor de 4e keer geweest en het is elke keer een gevoel van thuiskomen. De gastheer en gastvrouw zijn vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn verzorgd en schoon. De bar gezellig druk maar daar heb je op de kamers geen last van. Prachtige omgeving en we gaan van de zomer weer.

Gereisd met partner in januari 2016

Super!

Rob,
    1-11-2015

Uitstekend verzorgd, zeer gastvrije eigenaren die zeer behulpzaam zijn maar nooit opdringerig. Wij zijn er in september geweest en in oktober al weer terug geweest. Zeer schone en moderne appartementen en kamers. Leuke algemene ruimte met TV en spellen en zeer riante badkamer met uitzicht over de vallei vanuit het bad. Goed verzorgd en ruim ontbijt. En het café met pooltafel biedt gezelligheid indien gewenst. Zeer aan te raden!!!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

Top vakantiebestemming, zeker een aanrader!!

Robin Kunne,
    13-8-2015

Uiterst vriendelijke gastheer en gastvrouw die eventueel met je meedenken over de besteding van de dag. Zo hebben wij meerdere tips gekregen waardoor wij een top vakantie gehad hebben. Prima kamers en faciliteiten, hier komen wij zeker terug!!

Gereisd met partner in augustus 2015

Super verblijf

Albertjan,
    10-8-2015

Voor een half weekje geboekt veel en veel te kort.

Prima appartement gezelligheid in het café gemoedelijkheid alom. Eet gelegenheden in de buurt zijn top en authentiek.

De omgeving is prachtig met de gondel de bergen in zwemmen in het nabije meer of zwembad. Kortom super locatie om je vakantie door te brengen

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015
Kolbnitz scoort een 8,7 uit 10, op basis van 10 reviews