Reviews over Kolbnitz

Het is fantastisch!

Familie Van de Ven
    6-3-2016

Wij zijn hier nu voor de 4e keer geweest en het is elke keer een gevoel van thuiskomen. De gastheer en gastvrouw zijn vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn verzorgd en schoon. De bar gezellig druk maar daar heb je op de kamers geen last van. Prachtige omgeving en we gaan van de zomer weer.

Himmelreich

Walter Stuber Spezialgeruestbau
    31-12-2015

Himmelreich ist kein Ausdruck, weil es hier oben über 1000 M wunderschön ist. Die Wunderschöne Umgebung, abseits von allem Trubel, Wald und Wiesen, ausgedehnte Wanderwege. Gut eingeichtete Zimmer, Wlan, sauber. Sehr Gutes und reichhaltiges Essen, Familienfreundlich, Kinder sind willkommem. Einfach ein Geheimtip Die Liebe der Menschen zu den Gäste, der Natur und Ihrer Tiere ist unbeschreiblich.

Super!

Rob
    1-11-2015

Uitstekend verzorgd, zeer gastvrije eigenaren die zeer behulpzaam zijn maar nooit opdringerig. Wij zijn er in september geweest en in oktober al weer terug geweest. Zeer schone en moderne appartementen en kamers. Leuke algemene ruimte met TV en spellen en zeer riante badkamer met uitzicht over de vallei vanuit het bad. Goed verzorgd en ruim ontbijt. En het café met pooltafel biedt gezelligheid indien gewenst. Zeer aan te raden!!!

Ein rundum empfehlendes Haus...

Gassner-Schneider Alexandra u. Heiko
    31-8-2015

Wir übernachteten für eine Nacht in der Pension Platzer. Die Anfahrt war sehr gut beschrieben und das Haus steht in einer super Lage. Herrliche Aussicht, angenehme familiäre Atmosphäre, sehr gute Küche und ein schönes Zimmer rundete unseren Aufenthalt ab. Es ist wirklich sehr zu empfehlen und auch wir werden wieder kommen. Fam. Gassner-Schneider

Top vakantiebestemming, zeker een aanrader!!

Robin Kunne
    13-8-2015

Uiterst vriendelijke gastheer en gastvrouw die eventueel met je meedenken over de besteding van de dag. Zo hebben wij meerdere tips gekregen waardoor wij een top vakantie gehad hebben. Prima kamers en faciliteiten, hier komen wij zeker terug!!

Kolbnitz scoort een 8,7 uit 10, op basis van 10 reviews