Kleblach

Reviews over Kleblach

heerlijk rustig oord

arine zandee,
    4-8-2013

Vriendelijke mensen, geen moeite is hun teveel!

heerlijke tuin!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

geweldig

Paul de Willigen,
    19-8-2011

Appartement Maier 2A in Lind in Drautal is echt een goed appartement, alles is aanwezig (muv vaatwasser) met ruime slaapkamers. De badkamer is aan de kleine kant, maar voor een 5 persoonsappartement wel voldoende. Het appartement ligt op de bovenste etage van het huis waar de eigenaars de middelste etage bewonen. De onderste etage wordt ook verhuurd. Het zijn zeer vriendelijke mensen, zeer behulpzaam en altijd in voor een praatje. Vanuit Lind zijn er voldoende mogelijkheden om de "grote"steden in Karinthië te bezoeken. Omdat het vrij centraal in Karinthië ligt en redelijk dicht bij de Autobahn. Met de Karinthië pas (die je zelf moet aanschaffen) zijn er veel mogelijkheden voor uitjes in de zomer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011