Hotel Seepark - Congress & Spa

8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Seepark - Congress & Spa voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Seepark - Congress & Spa in het Nederlands

Geweldig hotel

Reismannetje
18-6-2014

Het hotel op zich is al mooi om te zien. Van buiten ziet het er prachtig uit. Van binnen is dat precies hetzelfde. Mooie, moderne kamers. Grote ontbijtzaal met bij het ontbijt veel keuze. Ook is er een goede parkeerplaats met veel ruimte.

Gereisd Met vrienden in Sun May 05 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor blinde gasten, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel, Kamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenBrunch, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingLogies, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Verwarmd

• Afstand tot strand5 minuten met de auto, 500 m, 8 minuten lopen
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegan, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • FitnessFitness, Yoga

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seepark - Congress & Spa in Klagenfurt / Ferlach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seepark - Congress & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.