Reviews over Kirschentheuer

Voor rust en eenvoud de juiste vakantie bestemming

Jan van Impelen,
    2-5-2018

een eenvoudige camping met zwembad en ligweide, een uitstekend en betaalbaar restaurant, de winkel naast de camping is er niet meer maar aan de andere kant van het dorpje is er een nieuwe, we zijn er sinds 1993 tot en met 2006 jaarlijks geweest, in 2013 ook weer en 2018 staat in de planning,

Mooie ligging, oude kamers

Annette,
    2-6-2009

In een prachtige, rustige omgeving ligt dit Gasthof. Kamers zijn echter oud, douchebak rammelt aan alle kanten, koud water, (later herstelde dit). Wel zeer schoon en vriendelijke bedieneing. Zwembad was helaas leeg. Er is ook een camping bij. Omgeving biedt veel moois en mogelijkheden voor een actieve vakantie.

Zijn daar de eerste twee weken van Julli 2005 geweest , en

J M Mollee,
    30-8-2005

Zijn daar de eerste twee weken van Julli 2005 geweest , eten was meer dan voldoende en goed ,de all-in was prima

Personeel en bazin waren bijzonder vriendelijk . gaan hier zeker nog eens terug

Geboekt bij touroperator als all inclusive

Fam van Boekel,
    8-8-2005

Geboekt bij touroperator als all inclusive.

Slechte communicatie tussen hotelleiding en gasten.

In gids stond vermeld inclusief frisdrank, deze bleek echter niet inclusief te zijn, voor ons was er echter wel sapbar !!!, ik had begrepen dat dit voor de kinderen was !!!.

Hoeveelheid eten was te gering !.

Volgende gang veel te kort op elkaar.

Keuzemenu vluchtig bepalen in het oostenrijks 's-ochtends bij het ontbijt, het was even afwachten of je de juiste keuze had gemaakt bij het diner, kan veel beter door schriftelijke keuze te laten maken !.

Wel ideale ligging, vlak naast meertje.

Kirschentheuer scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews