Chalet Villa Vicana

Chalet Villa Vicana

9.6Fenomenaal

Oostenrijk, Karinthië, Kirchbach

Op vakantie geweest naar Villa Vicana?

9.6Fenomenaal

• 9.9Inrichting
  • 9.9Hoeveelheid ruimte

Chalet info

Meer chalet info

5 reviews over Chalet Villa Vicana

• 2019
    10familie Lans09-03-2019

Top huis voor een top wintersport.

Top huis met een prachtig betoverend uitzicht. De skibus vertrekt onder aan de straat (5 min lopen) Het huis is ruim en alles is aanwezig, van wifi tot de bakker die het brood levert, en twee supermarkten binnen 5 minuten rijden. Het skigebied is prima en gezellig. Voor de wintersport is Villa Vicana een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• Oude reviews

9Annick19-02-2013

"warm" onderkomen

Villa Vicana is een prachtig, vol zorg en aandacht ingericht huis waar je je meteen thuis voelt. De ruimte in huis is meer dan voldoende voor 8-10 personen. Het zal je aan weinig luxe ontbreken. Bedden zijn prima! Badkamer zeer ruim en douche beneden ook goed. Terras zag er gezellig uit met de houten loungebanken maar hier hebben wij geen gebruik van gemaakt; de week dat wij er waren (9-16 feb 2013) is er nl veel sneeuw gevallen en was het koud! Zeer prettig dat de 2 auto's onder de carport konden staan. In 10 min ben je bij het skigebied in Hermagor. Mooi, groot gebied ! Winkels ong 20 km verderop , elke ochtend heerlijke verse broodjes aan de deur door bakkerij Matitz Kortom, wij hebben een heerlijke wintersport week gehad en hebben reeds voor volgend jaar geboekt. Via mail en telefoon een paar keer contact gehad met de verhuurders wat elke keer zeer prettig verliep. Een absolute aanrader dus!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

• 9Anja Schel31-07-2012

Prachtige Villa

Een prachtig nieuw huis, mooi gelegen boven op de berg. Het huis is modern ingericht, met alle faciliteiten die je je maar kan bedenken. Op loopafstand is een mooi zwembad, je kan daar voor een redelijke prijs ook heerlijk eten. Je kan in de omgeving fijn wandelen, het enige nadeel is dat je wel overal je auto voor nodig hebt, de huismeester (bakkerij) is zo'n 20 km verder. Wij waren er met 3 kinderen die zich opperbest hebben vermaakt. De omliggende meren, het rodelen, er is genoeg te doen! Echt een aanrader deze lokatie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9h.duyverman19-04-2012

Toplokatie en luxe

Vanaf het moment dat wij geboekt hebben hebben wij ons enorm welkom gevoeld. Bij aankomst werden onze verwachting zelfs overtroffen; wat een geweldig huis, wat een ruimte, wat een luxe uitrusting en wat een geweldige lokatie. Wij hebben hier een week met 2 gezinnen (5 jonge kinderen) doorgebracht, wij waren op zoek naar een mooi skigebied en een huis geschikt voor een groep van 9. En dat vonden wij. Aankomst was goed geregeld via de huismeesteres (tevens bakker), altijd goed bereikbaar bij evt problemen, de bakker leverde overheerlijke broodjes aan huis met zelfs verrassingen voor de kindjes. In de omgeving genoeg winkels voor de dagelijkse boodschappen. Afstand huis en piste (10 minuten met de auto), pendelbus evt op loopafstand. Nassfeld piste: geweldig, erg kindvriendelijk. Al met al alleen maar lof, daarom komen wij volgend jaar met erg veel plezier terug.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

0 tips over Chalet Villa Vicana