Appartement Kubisko

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag26°17°

We hebben een aantal aanbieders voor Kubisko voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Kubisko in het Nederlands

Mooie ruime tuin op prima locatie

jlgeels
21-8-2012

Mooi appartementenhuis met hele grote tuin met trampoline, schommels, tafeltennis, volleybalnet, zandbak, zwembad. We hadden een appartement met direct toegang tot de tuin. Het appartement heeft 1 grote slaapkamer, badkamer, apart toilet en woonkamer-keuken. In de tuin staan ligbedden. De inrichting van het appartement is wat verouderd maar verder prima service met handdoeken. Voor de kinderen is de tuin echt een hele belevenis. Het strandbad in Keutschach en Reifnitz liggen op 5 minuten afstand met de auto. Verder genoeg mogelijkheden met een Worthesee Karnten Card.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 31 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kubisko in Keutschach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kubisko zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.