Camping Fkk Sabotnik

2 reviews over Camping Fkk Sabotnik in het Nederlands

Goed voor een nachtje

Peter
3-10-2017

Een paar nachten hier gestaan. Door het laagseizoen genoeg plaats, moet er niet aan denken dat het hier vol zou staan. Veel vaste plaatsen die allemaal bij elkaar staan aan het meer, dus voor de toerist is daar geen plaats. Sanitair is behoorlijk verouderd.

Mooie plek

Gerrit en Dinie
16-10-2009

Camping FKK "Sabotnik" ligt aan het Keutschacher see ,een klein meertje ,rondom het meer is 7 km.

Het is een ligt hellend terrein aflopend naar het meertje. Er zijn geen stranden ,maar steigertjes met trapjes ,vanwaar je uitstekend in het water kunt komen . Veel vaste gasten,maar ook plaats genoeg voor trekkers.

Het sanitair is schoon en verwarmd,warme douches bij de prijs inbegrepen.

De camping ligt in een mooi wandelgebied,ook voor fietsers aan te raden.

Internet /WIFI ,gratis in een een zaaltje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Fkk Sabotnik in Keutschach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Fkk Sabotnik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.