Vakantiehuis Holzhausferien

Vakantiehuis Holzhausferien
8,9

• Ligging t.o.v. pistes7,6

35 reviews over Vakantiehuis Holzhausferien in het Nederlands

Geweldige uitvalsbasis, in een rustig dorpje!

Luc Driessen,
11-9-2018

Het Holzhaus was voor ons het ideale vakantiehuis in Karintie. Samen met onze hond en zoontje van 1 jaar hebben we hier 2 prachtige weken gehad. Zoals in de andere reviews als staat is echt alles aanwezig, nou ja bijna alles.. We informeerden van te voren of er een kinderbed en kinderstoel aanwezig is maar dit ontbrak. De eigenaren hebben dit speciaal voor ons geregeld zonder extra kosten, top service! Het contact met de eigenaren loopt soepel en snel! Er is zoveel te doen in de buurt dat je het in 2 weken niet gezien krijgt. Dus wij komen er waarschijnlijk nog wel een keer terug!

Mooie omgeving

Lynn,
29-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een echt oud Oostenrijks huisje in een geweldig mooie omgeving. Een goede vertrekbasis naar veel mooie plekjes in Karinthië op maximaal 1 uur rijden.

Fantastische ligging in het prachtige Karinthië

Adri en Karen,
29-6-2018

De ligging is fantastisch, heel centraal gelegen in het prachtige Karinthië. De Veranda is heerlijk groot en heeft een prachtig uitzicht over het dal. Karinthiëkaart is een aanrader en te verkrijgen bij de buurman van het Holzhaus. De buurman geeft je goede tips en is behulpzaam. De bedden slapen heerlijk en in het huis is werkelijk alles aanwezig. Je kunt het zo gek niet bedenken of het is er. Je hoeft alleen kleding, toiletspullen, rugzak, goede schoenen en een camera mee te nemen, de rest is er gewoon allemaal! Wij hebben prachtige uitstapjes en wandelingen gemaakt, onder andere naar de eeuwige sneeuw! De Weissensee ook al zo geweldig en zo kunnen we nog wel even doorgaan.

heerlijk "holzhaus"

jantine,
22-12-2016

Het "Holzhaus" is een prachtig houten huis in Kamering/Paternion.

Het is gelegen tegen de berghelling met een schitterend uitzicht op het dal met een idyllisch kerkje. Wat dit huis zo typeert is de geweldig mooie veranda over de gehele breedte van het huis, en het is er heerlijk vertoeven van 's morgens vroeg met lekker ontbijt tot 's avonds laat met een glaasje.

Een fijn comfortabel huis met alles erop en eraan. Keuken met alle benodigdheden van kleine tot grote pan. Vaatwasser, zeker fijn op de vakantie. Meer dan genoeg serviesgoed. En niet te vergeten: een linnenkast met super zachte badhanddoeken.

De omgeving is prachtig en je hoeft je daar in de buurt niet te vervelen. De Weissensee vind ik het meest mooie.

Wij hebben een heerlijke week gehad met alle dagen een leuk uitstapje, een mooie week met prachtig weer: wat wil je dan nog meer!

Geweldige plek voor een super vakantie!

Janneke Altenburg
4-10-2016

In het huis is echt alles aanwezig wat zeer aangenaam is. Vaatwasser vind ik ook ideaal! Huis zelf ligt rustig in een echt Oostenrijks dorp. Ontbijten met een prachtig uitzicht over het dal. S'avonds voor de kachel genieten. Er zijn tijdschriften, spelletjes en een televisie aanwezig. Wifi werkt ook super dus netflixen op je laptop is ook mogelijk! In de omgeving is voor ieder wat wils! Natuur, sport, leuke dorpen en steden en vele prachtige meren! Leuk dat het ook dichtbij Italie en Slovenië ligt! Je kunt alles wat je graag wilt doen opzoeken en het ritje er naar toe is eigenlijk al genieten. Handig is het ook dat er naast het huis ook nog een Pension zit. Mocht je met meer mensen zijn dan is daar een extra slaapplaats te regelen. Overigens is er in het huis meer dan voldoende ruimte. Er zijn twee slaapkamers met allebei twee bedden. In de woonkamer zijn twee slaapbanken en er staan nog stretchers. Ruimte is er genoeg! Wij hebben een super vakantie gehad met veel variatie!

Heerlijk huis samen met onze hond.

Sofi
26-9-2016

Uitstekende keuken inventaris, zowel qua apparatuur als serviesgoed. Goede horren in de slaapkamers, prima douche. Fijne bedden en stoelen zowel binnen als op de veranda. Fijne veranda om op te zitten, veilig met de hond.

Vriendelijke NL buren bij Haus Kathan, zeer behulpzaam met tips etc.

Er is veel te doen in de buurt! Millstaettersee en Weissersee zijn aanraders. Bij beiden met eletrobootje samen met de hond op pad geweest. In alle restaurants van harte welkom met de hond.

Nadeel: je hoort het verkeer op de weg voor het huis als je op de veranda zit. Binnen hoor je het niet, overal is dubbel glas.

Fanatisch met veel rust

fam. van vessem
21-9-2016

Waren met 2 stellen voor de Harley week in Oostenrijk. Prachtig huis met alle gemakken voorzien. Echt alles tot aan spelletjes en tijdschriften. Heerlijk uitzicht. Na een dag motorgeweld was het heerlijk om terug te keren naar de rust. Geweldig dat er 2 volwassen slaapkamers waren, hierdoor konden wij allemaal in dubbelbedden slapen. Echt Top.

Winkels moet je echt met de auto doen en Wifi was niet erg betrouwbaar. Wij vonden dit geen enkel punt. Er is echt alles tot aan een fondue stel toe. Vaatwasser was ook een pre.

Heerlijk

Henri
9-8-2016

Mooi vakantiehuis wat centraal gelegen is, veel mooie dingen binnen een uurtje bereikbaar met de auto. Dichtstbijzijnde grotere plaats is Spittal op een minuutje of 15 rijden.

Mooi vakantiehuis

Anita Loeffen
9-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Super leuke vakantie gehad in het Holzhaus. Van alle gemakken voorzien. Gebruik gemaakt van de wintersport faciliteiten, het zwembad in de omgeving en vele mooie natuur. Zeker voor herhaling vatbaar!

Super geweldig

Dorine Mollinger
21-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Centraal gelegen in Karinthië, dus zeer goede uitvalsbasis voor zoveel mooie uitstapjes, zeker met de karnten card (vaak gratis toegang of met extra kortingen)

Heerlijk groot balkon, waardoor je droog buiten kon zitten en genieten van 'n uitzicht alla diorama in de Efteling, maar dan in het echt.

Huisje voorzien van alle gemakken, zelfs 'n vaatwasser. Goede bedden en 2 kachels voor als het wat frisser werd.

Genoeg spelletjes, boeken, dvd's noem het maar op het was er, zelfs WiFi .

Thuis maar dan in het buitenland.

Geen zwembad maar als alternatief de Weissensee natuurlijk zwemmen in heerlijk water,

Zat andere zwembaden/stranden in de omgeving

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Holzhausferien in Kamering / Paternion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Holzhausferien zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.