Bed and Breakfast Haus Kathan

173 reviews over Bed and Breakfast Haus Kathan in het Nederlands

Op heenreis naar Kroatië

Jan Wijntjes,
19-2-2017

Zeer prettige ontvangst door de eigenaar. We waren een jaar eerder hier al geweest was toen nog niet officieel geopend maar dar was geen enkel probleem we waren als enigste gast doch werden behandeld als was alles in bedrijf

Geen negatieve dingen te melden. Vandaar ook sat we weer zijn gweest

Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijk adres, centraal in Karintië

Petra Smeenk
      9-10-2016
      • Ligging t.o.v. pistes8
      • Ligging t.o.v. pistes8

Prima B&B gerund door enthousiast en behulpzaam NL stel. Wij verbleven er een week en hebben vanuit het B&B de streek verkend. Prachtige routes gereden door de bergen, wandel en fiets mogelijkheden zijn er ook genoeg. Manon en Jürgen hebben folders van bezienswaardigheden in huis en geven zelf ook genoeg tips, afhankelijk van waar de belangstelling naar uit gaat. Uitgebreid ontbijt, gezellige Stube waar je kunt zitten en wat te drinken kunt pakken. Wij hebben ons er thuis gevoeld! Haus Kathan ligt tussen Villach en Spittal in. Beide plaatsen zijn met de auto in 10-15 minuten te bereiken. Kamer was netjes, schoon en compleet. Hond en kat aanwezig, wij vonden dit erg leuk. Ze luisteren erg goed en weten precies waar ze wel en niet mogen komen dus als je niet zo'n fan bent van dieren heb je er geen last van.

Wat het adres nog fijner zou maken is een ruimte met een paar relax stoelen waar je lekker kunt zitten. Hier wordt aan gewerkt. Als we de streek nog een keer zouden willen bezoeken komen we zeker terug.

Gereisd met partner in september 2016

Heerlijk 2 dagen bijgekomen

Hans en Diana
      30-9-2016

Bij Jurgen en manon en bo dit jaar twee nachten gebleven in plaats van de 1e nacht vorig jaar om even lekker bij te komen bij deze gezellige mensen waar je in een relaxte sfeer met lekker uitgebreid ontbijt en goed avond eten even helemaal bijkomt van een lange reis doen we de volgende keer zeker weer dan waarschijnlijk nog wat langer om meer van de omgeving te zien groetjes hans en diana

Gereisd met partner in september 2016

Echte aanrader

Familie Hofs
      13-9-2016
      • Ligging t.o.v. pistes9

Op onze doorreis naar kroatie overnacht bij Jurgen en manon.

Super locatie ,mooi kamer, heerlijk zitten op het terras ontbijt super en dan hebben we het nog niet over de tomatensoep!! Je voelt je gelijk welkom en thuis.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Een week op en top genoten

Gerjo Schepers
      1-9-2016

We hebben een week genoten van onze vakantie in Karinthië in ons logeeradres Haus Kathan. Het vakantiearrangement met ontbijt op mooie schone ruime kamer en Kärntencard is top!

Jurgen en Manon laten je je thuis voelen en zorgen er iedere dag voor dat het je aan niets ontbreekt. Heerlijke ontbijtjes en altijd oprecht geïnteresseerd in de uitstapjes die je gaat maken en waar t kan je helpen met tips. En wat is er veel te zien en te doen in de omgeving, een week is nog te kort.

We hebben een dag gefietst met prima huurfietsen van het huis en een super route voorgesteld door Jurgen en Manon naar de Weissensee (56 km) inclusief duik in t meer.

Een dag gevaren op de Faakersee, zo mooi van kleur en heerlijk relaxt in een Eboot en dat gecombineerd met de Ossiachersee en hier met de gondel omhoog gegaan bij Gerlitzen (gratis met Kärntencard) met onbeschrijfelijk mooi uitzicht. Een dag rondom Millstätter See doorgebracht met prachtige autorit in bergdorpjes, gratis gondel bij Bad Kleinkirchheim met geweldige panoramawandeling op de berg en daarna heerlijk vertoeven in thermen (zwemmen en sauna) in dorpje en gegeten aan de See met zonsondergang. Een dag naar de gletsjers geweest bij Mölltal en wandelen in de sneeuw, Grossglockner met prachtige stop in Heiligenblut met Bedevaartskerk. Wörthersee bewonderd vanaf de Pyramidenkogel met super glijbaan omlaag, Minimundus in Klagenfurt (mooier dan Madurodam). Kortom zoveel moois: meren, bergen, wandelen, fietsen, prachtige autoroutes, zwemmen en heel veel voordeel met Kärntencard. Gastvrijheid, mooie kamer in Haus Kathan met alles wat je nodig hebt inclusief shampoo en doucheschuim, washandjes en handdoeken, mooie lichtinval en uitzicht op de bergen raden we aan!

Gereisd met partner in augustus 2016

Absolute aanrader

Ronald
      27-8-2016
      • Ligging t.o.v. pistes9

Voor de 2de keer overnacht! Kamers zijn keurig, eten is goed en gastvrij ontvangen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Niks op aan te merken!

fam Moureau
      23-8-2016

Zeer gastvrije ontvangst door Jürgen en Manon! Mooie, schone kamers. 1 nachtje gebleven op doorreis naar Kroatië. Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

top

schellekens
      21-8-2016

het was weer top,jurgen en manon zijn zeer gastvrije en gezellige mensen.

ze had heerlijk gekookt dus we hoefde ook geen restaurant meer te gaan zoeken.

volgend jaar gaan we weer zeker terug

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Fijn adres

zwart
      13-8-2016

Een fijn, netjes en fris B&B

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Geweldig

Hans de Koning
      12-8-2016

Voor het 2e jaar oprij bij deze B & B overnacht op doorreis naar Kroatië

Opnieuw een geweldig ontvangst met een koud of warm drankje.

Lekker gegeten en s'morgens een goed ontbijt.

Een aanrader bij Manon en Jurgen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Haus Kathan in Kamering / Paternion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Haus Kathan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.