Bed and Breakfast Haus Kathan

9,3

• Ligging t.o.v. pistes8,6

11 tips over Bed and Breakfast Haus Kathan

hans, 17-7-2015
Zij missen nog wel de gebruikelijk Hollandse lekkernijen. Dus neem even via mail kontakt met ze op wanneer je een boeking hebt gedaan. Wellicht kun je nog iets voor hun meenemen vanuit een Hollandse supermarkt. Natuurlijk tegen betaling.
Frank, 15-6-2015
Geniet op deze plek ook van de rust en de prachtige natuur.
Nina, 8-6-2015

Neem vanille vla mee!

Prima plek om te overnachten om op doorreis te zijn naar Kroatië.

Janita, 14-4-2015
Jurgen (zelf ook fanatiek fietser) heeft voor ons de meest fantastische fietsroutes uitgestippeld. Echt een aanrader!! Fietsen (ook e-bikes) zijn overigens te huur via Haus Kathan.
filip52, 5-4-2015
Huur een fiets bij Haus Kathan en fiets langs de Drau naar Villach en geniet van de omgeving.
pe, 28-8-2014
Lekker eten in het nabij gelegen restaurant Gasthof Mauthner (voor weinig geld uitstekend eten) en daarna lekker koffie drinken bij Haus Kathan !

M, 1-11-2013
Voor tips over de omgeving of info over restaurants kun je eigenlijk het beste vragen aan Karin en Harrie.
Lonneke en Marcel, 15-10-2013
goede locatie als je op doorreis bent naar bijvoorbeeld Kroatië, maar ook een prachtige omgeving als je van wandelen en fietsen houdt. Kamers aan de voorzijde hebben een mooi uitzicht
Tjeerd van der Wal, 7-9-2013
een aanrader,super .ook de motoren konden na een dag toeren weer onderdak staan in afsluitbare garage.
an_joko, 23-8-2012
van deze logeerplek uit een aantal trips in de omgeving maken !