Bed and Breakfast Haus Kathan

• Ligging t.o.v. pistes8,6

168 reviews over Bed and Breakfast Haus Kathan in het Nederlands

Truus en Nico
25-9-2017

Je wordt heel goed verzorgd,je krijgt prettige aandacht en ze denken met je mee.

Zeer gastvrij ontvangst. S avonds heerlijk gegeten op het balkon. Prima ontbijt. Kortom een echte aanrader.

Prima overnachting gehad in haus Kathan!

Dragan en Lisette
        4-7-2017
        • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer gastvrije ontvangst! Leuk terras met mooi uitzicht om gezellig wat te drinken.

Lekker geslapen en een prima ontbijt! Tegen een aantrekkelijke prijs.

Prima plek op doorreis naar Kroatie.

Enthousiaste eigenaren gaan graag met je op pad voor fiets en wandeltochten.

Ideale plek in rustig dorp

Strokappe
        17-5-2017
        • Ligging t.o.v. pistes7

Haus kathan heeft mooi uitzicht ,kind vriendelijk, goed ontbijt, redelijke prijzen en erg vriendelijk Ook voor meerdere dagen is er in de omgeving genoeg te doen!

Mooi B&B voor een actieve vakantie

Tonny
        11-5-2017
        • Ligging t.o.v. pistes7

Wij verbleven drie nachten in deze gezellige B&B in een prachtig deel van Karinthië Mooie meren op korte rij afstand voor wandel of vaartochten. Jurgen en Manon organiseren desgewenst een fiets of wandelroute. De racefietsen en e-Bikes zijn van uitstekende kwaliteit. Zelf een route met Jurgen gefietst van 100km met 1200 hm op een hagel nieuwe Trek van Carbon. De B&B beschikt over prima kamers met eigen badkamer rondom het huis zijn een terras en verschillende zitjes.ook beschikt men over een sauna en jacuzzi. In de buurt zijn diverse eetgelegenheden maar in overleg wordt er voor je gekookt.

Een aanrader voor de actieve vakantieganger.

Op heenreis naar Kroatië

Jan Wijntjes
        19-2-2017

Zeer prettige ontvangst door de eigenaar. We waren een jaar eerder hier al geweest was toen nog niet officieel geopend maar dar was geen enkel probleem we waren als enigste gast doch werden behandeld als was alles in bedrijf

Geen negatieve dingen te melden. Vandaar ook sat we weer zijn gweest

Oude reviews (archief)

Heerlijk adres, centraal in Karintië

Petra Smeenk
              9-10-2016
              • Ligging t.o.v. pistes8

Prima B&B gerund door enthousiast en behulpzaam NL stel. Wij verbleven er een week en hebben vanuit het B&B de streek verkend. Prachtige routes gereden door de bergen, wandel en fiets mogelijkheden zijn er ook genoeg. Manon en Jürgen hebben folders van bezienswaardigheden in huis en geven zelf ook genoeg tips, afhankelijk van waar de belangstelling naar uit gaat. Uitgebreid ontbijt, gezellige Stube waar je kunt zitten en wat te drinken kunt pakken. Wij hebben ons er thuis gevoeld! Haus Kathan ligt tussen Villach en Spittal in. Beide plaatsen zijn met de auto in 10-15 minuten te bereiken. Kamer was netjes, schoon en compleet. Hond en kat aanwezig, wij vonden dit erg leuk. Ze luisteren erg goed en weten precies waar ze wel en niet mogen komen dus als je niet zo'n fan bent van dieren heb je er geen last van.

Wat het adres nog fijner zou maken is een ruimte met een paar relax stoelen waar je lekker kunt zitten. Hier wordt aan gewerkt. Als we de streek nog een keer zouden willen bezoeken komen we zeker terug.

Heerlijk 2 dagen bijgekomen

Hans en Diana
              30-9-2016

Bij Jurgen en manon en bo dit jaar twee nachten gebleven in plaats van de 1e nacht vorig jaar om even lekker bij te komen bij deze gezellige mensen waar je in een relaxte sfeer met lekker uitgebreid ontbijt en goed avond eten even helemaal bijkomt van een lange reis doen we de volgende keer zeker weer dan waarschijnlijk nog wat langer om meer van de omgeving te zien groetjes hans en diana

Echte aanrader

Familie Hofs
              13-9-2016
              • Ligging t.o.v. pistes9

Op onze doorreis naar kroatie overnacht bij Jurgen en manon.

Super locatie ,mooi kamer, heerlijk zitten op het terras ontbijt super en dan hebben we het nog niet over de tomatensoep!! Je voelt je gelijk welkom en thuis.

Een week op en top genoten

Gerjo Schepers
              1-9-2016

We hebben een week genoten van onze vakantie in Karinthië in ons logeeradres Haus Kathan. Het vakantiearrangement met ontbijt op mooie schone ruime kamer en Kärntencard is top!

Jurgen en Manon laten je je thuis voelen en zorgen er iedere dag voor dat het je aan niets ontbreekt. Heerlijke ontbijtjes en altijd oprecht geïnteresseerd in de uitstapjes die je gaat maken en waar t kan je helpen met tips. En wat is er veel te zien en te doen in de omgeving, een week is nog te kort.

We hebben een dag gefietst met prima huurfietsen van het huis en een super route voorgesteld door Jurgen en Manon naar de Weissensee (56 km) inclusief duik in t meer.

Een dag gevaren op de Faakersee, zo mooi van kleur en heerlijk relaxt in een Eboot en dat gecombineerd met de Ossiachersee en hier met de gondel omhoog gegaan bij Gerlitzen (gratis met Kärntencard) met onbeschrijfelijk mooi uitzicht. Een dag rondom Millstätter See doorgebracht met prachtige autorit in bergdorpjes, gratis gondel bij Bad Kleinkirchheim met geweldige panoramawandeling op de berg en daarna heerlijk vertoeven in thermen (zwemmen en sauna) in dorpje en gegeten aan de See met zonsondergang. Een dag naar de gletsjers geweest bij Mölltal en wandelen in de sneeuw, Grossglockner met prachtige stop in Heiligenblut met Bedevaartskerk. Wörthersee bewonderd vanaf de Pyramidenkogel met super glijbaan omlaag, Minimundus in Klagenfurt (mooier dan Madurodam). Kortom zoveel moois: meren, bergen, wandelen, fietsen, prachtige autoroutes, zwemmen en heel veel voordeel met Kärntencard. Gastvrijheid, mooie kamer in Haus Kathan met alles wat je nodig hebt inclusief shampoo en doucheschuim, washandjes en handdoeken, mooie lichtinval en uitzicht op de bergen raden we aan!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Haus Kathan in Kamering / Paternion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Haus Kathan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Haus Kathan scoort een 9.28 uit 10 op basis van 176 reviews.