Bed and Breakfast Haus Kathan

Fantastisch!

R.Lukas,
9-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Voor de 3e keer hier een tussenstop gemaakt richting Kroatië! Zoals elke keer ook dit jaar alles top geregeld door Jürgen en Manon!

Kenmerken

9-8-2018

A. Doldersum,
7-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn omdat ze vol zaten bij de overbuurvrouw terecht gekomen. Echt een zeer goed alternatief. Het is gedateerd, maar verder echt gastvrij en zeer schoon. Nog wel even bij Jurgen en Manon een drankje gedaan.

Super aanrader voor iedereen

Marco,
4-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Alles was perfect. Zeer gastvrij nederlands gezin met lieve dochter en brave hond. Super voor doorreis naar kroatie. Er werd zelfs gekookt voor een klein bedrag van 11,50 pp extra. We hebben heerlijk gegeten op het terras een heerlijke tomatensoep,frietjes,schnitzel en verse sla en een toetje als je wilt. Wij gaan zeker terug als we volgend jaar weer naar kroatie reizen. De kamers zijn ook zeer schoon en netjes. Super dank jullie wel voor het fijne verblijf. Tot volgende keer.

Voor de 2e keer geweest, zegt genoeg :)

Esther,
11-7-2018

Heerlijk gewandeld en gefietst met de eigenaar. Prachtige routes gedaan. Schoon huis, waar je je thuis voelt. Je voelt je zeer welkom.

Truus en Nico,
25-9-2017

Je wordt heel goed verzorgd,je krijgt prettige aandacht en ze denken met je mee.

Zeer gastvrij ontvangst. S avonds heerlijk gegeten op het balkon. Prima ontbijt. Kortom een echte aanrader.

Prima overnachting gehad in haus Kathan!

Dragan en Lisette,
      4-7-2017
      • Ligging t.o.v. pistes8
      • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer gastvrije ontvangst! Leuk terras met mooi uitzicht om gezellig wat te drinken.

Lekker geslapen en een prima ontbijt! Tegen een aantrekkelijke prijs.

Prima plek op doorreis naar Kroatie.

Enthousiaste eigenaren gaan graag met je op pad voor fiets en wandeltochten.

Ideale plek in rustig dorp

Strokappe,
      17-5-2017
      • Ligging t.o.v. pistes7

Haus kathan heeft mooi uitzicht ,kind vriendelijk, goed ontbijt, redelijke prijzen en erg vriendelijk Ook voor meerdere dagen is er in de omgeving genoeg te doen!

Mooi B&B voor een actieve vakantie

Tonny,
      11-5-2017
      • Ligging t.o.v. pistes7

Wij verbleven drie nachten in deze gezellige B&B in een prachtig deel van Karinthië Mooie meren op korte rij afstand voor wandel of vaartochten. Jurgen en Manon organiseren desgewenst een fiets of wandelroute. De racefietsen en e-Bikes zijn van uitstekende kwaliteit. Zelf een route met Jurgen gefietst van 100km met 1200 hm op een hagel nieuwe Trek van Carbon. De B&B beschikt over prima kamers met eigen badkamer rondom het huis zijn een terras en verschillende zitjes.ook beschikt men over een sauna en jacuzzi. In de buurt zijn diverse eetgelegenheden maar in overleg wordt er voor je gekookt.

Een aanrader voor de actieve vakantieganger.

Op heenreis naar Kroatië

Jan Wijntjes,
      19-2-2017

Zeer prettige ontvangst door de eigenaar. We waren een jaar eerder hier al geweest was toen nog niet officieel geopend maar dar was geen enkel probleem we waren als enigste gast doch werden behandeld als was alles in bedrijf

Geen negatieve dingen te melden. Vandaar ook sat we weer zijn gweest

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Haus Kathan in Kamering / Paternion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Haus Kathan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.