Kamering / Paternion

Reviews over Kamering / Paternion

Geweldige uitvalsbasis, in een rustig dorpje!

Luc Driessen,
    11-9-2018

Het Holzhaus was voor ons het ideale vakantiehuis in Karintie. Samen met onze hond en zoontje van 1 jaar hebben we hier 2 prachtige weken gehad. Zoals in de andere reviews als staat is echt alles aanwezig, nou ja bijna alles.. We informeerden van te voren of er een kinderbed en kinderstoel aanwezig is maar dit ontbrak. De eigenaren hebben dit speciaal voor ons geregeld zonder extra kosten, top service! Het contact met de eigenaren loopt soepel en snel! Er is zoveel te doen in de buurt dat je het in 2 weken niet gezien krijgt. Dus wij komen er waarschijnlijk nog wel een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Fantastisch!

R.Lukas,
    9-8-2018

Voor de 3e keer hier een tussenstop gemaakt richting Kroatië! Zoals elke keer ook dit jaar alles top geregeld door Jürgen en Manon!

Gereisd met partner in augustus 2018

A. Doldersum,
    7-8-2018

Wij zijn omdat ze vol zaten bij de overbuurvrouw terecht gekomen. Echt een zeer goed alternatief. Het is gedateerd, maar verder echt gastvrij en zeer schoon. Nog wel even bij Jurgen en Manon een drankje gedaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Supermooi

Inez,
    5-8-2018

Het is een soort appartementencomplex wat bij hotel Zum Roten Ochs behoort. Je huurt een kamer en je kunt gebruik maken van een gezamenlijke huiskamer en keuken, heel mooi en netjes. We hadden een supermooie en grote kamer aan de straatzijde. Modern en luxe ingericht en vrij nieuw allemaal. Er was geen airco dus we hadden de ramen open, hierdoor was er wel veel lawaai van de weg. Maar goed geslapen, de bedden waren fantastisch!

Geen ontbijt, maar je kunt zelf iets klaar maken in de keuken of bij het hotel ontbijten voor 11 euro.

Gereisd met partner in augustus 2018

Super aanrader voor iedereen

Marco,
    4-8-2018

Alles was perfect. Zeer gastvrij nederlands gezin met lieve dochter en brave hond. Super voor doorreis naar kroatie. Er werd zelfs gekookt voor een klein bedrag van 11,50 pp extra. We hebben heerlijk gegeten op het terras een heerlijke tomatensoep,frietjes,schnitzel en verse sla en een toetje als je wilt. Wij gaan zeker terug als we volgend jaar weer naar kroatie reizen. De kamers zijn ook zeer schoon en netjes. Super dank jullie wel voor het fijne verblijf. Tot volgende keer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Kamering / Paternion scoort een 8,4 uit 10, op basis van 31 reviews