Appartement Haus Taekema

9,2

79 reviews over Appartement Haus Taekema in het Nederlands

Ivo en Marthe
26-8-2018

Het is een kindvriendelijk verblijf. Onze kids waren 5, 3 en 1 jaar oud. Ze hebben zich prima vermaakt. Rondom het huis kunnen ze prachtig spelen. De Nederlandse eigenaren zijn zo lief voor de kids. Jam maken, hondje uitlaten en echte belangstelling. Wij hebben genoten van de fam taekema en natuurlijk ook de ongeving. Veel te doen en ik zou zeker de Karnten Cards aanschaffen! Wij hebben echt een hele fijne vakantie gehad.

Fijne plek, lieve mensen!

Karien van Bemnel
17-8-2018

We zaten een week in appartement die Glan. Prima appartement, schoon en lekker groot balkon. Voor de kinderen buiten van alles te doen, zwembad, trampoline, tafeltennis en natuurlijk knuffelen met hondje Doeke van de eigenaren.

Gerkje is een goede gastvrouw en het zijn hele lieve mensen en heel meelevend toen onze dochter ziek werd.

Al met al een fijne plek, zeker met kinderen en goede uitvalsbasis om het mooie Karinthie te ontdekken.

Geweldige aanrader

Piet en Tine
13-8-2018

Gezellige, goed en compleet ingerichte appartementen, zeer schoon, met bijzondere, gastvrije, vriendelijke en zorgzame gastvrouw. Vijf weken hebben wij met heel veel genoegen daarvan gebruik gemaakt. Prachtige uitvalsbasis om de omgeving en Oostenrijk te verkennen.

Heerlijk!

Familie De Haan
11-8-2018

Wij hebben twee heerlijke weken met onze dochters (4 en 2) mogen verblijven in het appartement Der Burg (nr. 4) in Haus Taekema van Gerkje en Johannes. Het uiterst schone appartement biedt veel ruimte: een grote woonkamer, aparte keuken en eetkamer met grote tafel, ruime badkamer en twee slaapkamers. Daarnaast nog een ruime tuin met stoelen, ligstoelen en een picknicktafel. Genoeg privacy ook. Het huis is zowel van binnen als buiten werkelijk van alle gemakken voorzien. Er is in de omgeving natuurlijk genoeg te beleven, maar het is ook fijn dat in en om het huis voor de kinderen genoeg vermaak is: het zwembad, de speeltuin (met trampoline en schommels!), koeien bij de buren en oneindig veel spelletjes en films (voor regenachtige dagen, die wij gelukkig niet echt hadden). Kortom: wij komen zeker terug!

super leuk adres, kom graag terug

Grytsje Hiddema
8-8-2018

Keurige schone kamer, gastvrij onthaal.

Fantastisch!!!!

Nicole van der Putten
7-8-2018

Dit is het 2e jaar dat wij hier zijn geweest. We zijn met zijn vieren geweest. 1 zoon van 17 jaar en 1 meisje van 5 jaar. We hebben het fantastisch gehad. Alles is aanwezig in het appartement en de eigenaren zijn behulpzaam, gastvrij en super lief. Er ontbreekt je aan niets. Handoeken, theedoeken, opgemaakte bedden, zwembadje is aanwezig. Je kunt je weken vermaken als je ook nog de Karinthië kaart aanschaft. Vele dingen zijn gratis of met korting.

Heerlijke tijd gehad ...

Fam van Treek
23-7-2018

Voor de derde keer in 5 jaar waren we te gast in haus Taekema voorheen Berkhout. De nieuwe eigenaars zijn op zijn minst even vriendelijk en zeker zo behulpzaam als de vorige eigenaars. Voor de tweede keer kozen we voor appartement de Glan omdat deze over twee slaapkamers en het ruimste balkon beschikt. Zowat alles is voorzien om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en ook wat betreft netheid van de woonst valt er totaal niets op aan te merken. We komen hier steeds weer zeer graag en je kan van hieruit zowat alle kanten uit om de mooiste provincie van Oostenrijk te ontdekken.Reken er wel op dat je steeds weer wat verplaatsingen zal moeten doen maar nergens kan je overal dichtbij zijn. De karnten card is dan ook zeker aan te raden voor de actievere toerist en in een mum van tijd heb je deze dubbel en dik terugverdiend.

Nog lang niet uitgekeken!

Dietie en Jacob
6-5-2018

Heerlijke vakantie gehad die niet onderdeed aan een zomervakantie. Prachtig weer en een heerlijke ontvangst. Regelmatig contact met de vraag of alles naar wens was of dat we nog wat nodig hadden. Alles was aanwezig en bedden waren opgemaakt. Appartement zelf is schoon. We zaten in het grootste appartement. Zwembad was net opgezet en word goed schoongehouden.

Heerlijke omgeving waar veel te doen is. Gerkje weet goed wat waar te doen is en wat geschikt is voor ons gezin (2 basisschoolkinderen en 2 pubers).

We waren maar een weekje en zijn nog lang niet uitgekeken. We komen zeker nog een keertje terug!!!

Super!!!!

Sander en Pietsje
3-9-2017

Superfijn gehad in Glanegg. Heerlijk appartement.(Die Hűtte) fantastische omgeving.Te veel om in 6 dagen te gaan bekijken. Zeker een aanrader.En een enthousiast echtpaar die deze toko runt.

Gezellig rustig verblijf

Familie van Ruitenbeek
19-8-2017

We hebben een heerlijk verblijf gehad. Het weer is in Karintië is erg aangenaam en dat is ideaal voor het zwemmen in de grote hoeveelheid meren in de omgeving. De Wörhtersee is prachtig. Wij hadden Karnten card aangeschaft maar we raden aan om goed te kijken wat je wilt doen omdat de afstanden toch best groot zijn.

Het appartement is eenvoudig maar was voor ons prima. Wij zaten met in appartement die Hütte. De keuze voor dit appartement was omdat het begane grond is en je een stukje gazon voor jezelf hebt wat je meer vrijheid geeft.

De eigenaren zijn net begonnen maar zijn erg enthousiast.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Taekema in Kadöll, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Taekema zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.