Hotel Sonnleitn

Tonen op kaart

96 reviews over Hotel Sonnleitn

• 10Auf dem Brinke03-10-2019

Aanrader!

Wij vinden Oostenrijk een heerlijk land om in de zomer naar toe te gaan. Dit hotel heeft een mooie ligging. Er is een hoop te doen in de buurt. De kamers zijn groot, netjes en schoon. Het eten is erg lekker en met kinderen wordt rekening gehouden. Service met een lach. In de kelder van het hotel is voor kinderen van alles te doen. Wij hebben ons prima vermaakt!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Dini van der Ven26-09-2019

fantastisch

Wederom een heerlijke week gehad in Hotel Sonnleitn. Bedank Lisa en Dennis voor alles. Het voelt als thuiskomen. Ad en Dini

Gereisd met partner in september 2019

• 10Lianne17-08-2019

Zou zo weer heen gaan.

Een prima plek om vanuit hier dingen te ondernemen. Iedere avond heerlijk gegeten. Ontzettend fijne sfeer in het hotel. Prima bedden, mooi uitzicht, schone kamer. Met je auto rijdt je zo naar het dichtbij gelegen skigebied vanwaar je prachtig kunt wandelen, rodelen. Voldoende activiteiten in deze omgeving. Wij hebben genoten.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Familie Lammertink14-07-2019

Top verblijf!

We hebben hier 2 nachten geslapen op weg naar Kroatië. Heel fijn hotel gerund door een gastvrije jonge familie. De familiekamers waren praktisch ingedeeld en lekker ruim. Met een prachtig uitzicht! Elke avond kookt Dennis een heerlijke maaltijd voor de gasten. Top verblijf!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 2018
    9Rachel29-09-2018

Gezellig warm hotel

Het hotel was uitverkocht en ik kon nog net de laatste kamer bemachtigen. Wat een fijn en gastvrij hotel! Dat het hotel volgeboekt was, was niet te merken aan de persoonlijke aandacht die bij de eigenaren hoog in het vaandel staat. Ook de medewerkers deden ongelofelijk hun best je echt even thuis te laten voelen. Heerlijke maaltijden, rust in- en om het hotel en leuke activiteiten in de buurt. Het is inmiddels de vijfde keer dat ik dit hotel heb bezocht en nimmer hebben zij mij teleurgesteld. Het blijft een hotel waar ik altijd naar zal blijven terugkeren als ik weer naar deze buurt ga. Een tip, bezoek Gartnitzenklamm. Prachtig natuurschoon.

Alleen gereisd in augustus 2018

• 9rink19-09-2018

ondanks kleine dingetjes toch een top hotel

prettig hotel mooie kamer met zeer grote badkamer in het nieuwe deel ontbijt super goed avond eten goed had meer groentes bij gemogen schoonmaak redelijk

Gereisd met partner in september 2018

• 9Gerard Ophuis09-09-2018

Op alle criteria Fantastisch.

Het zal omstreeks juni van dit jaar zijn geweest dat we aan het dubben waren waar het dit jaar naar toe zou. De wereld is zo groot dat het soms lastig kiezen is. Uiteindelijk werd het Karinthië in Oostenrijk. Ooit waren we daar met onze kinderen en later met zwagers en schoonzusters. Betrekkelijk snel hadden we in het plaatsje Jenig hotel Sonnleiten gevonden als mogelijk overnachtingsadres. Dit door een jong Nederlands echtpaar gerunde hotel scoorde qua reviews zo goed dat de keus snel was gemaakt. Inmiddels zijn wij weer thuis en kunnen terugkijken op een terechte keuze een prachtige vakantie en een voortreffelijk verblijf in hotel Sonnleiten. De persoonlijke aandacht van zowel de eigenaars als ook van beide meisjes die er als vakantiekrachten werkten was als een warm bad. Koppel dat aan voortreffelijk eten een uitstekend bed en een prachtige omgeving en je hebt een vakantie die je iedereen kunt aanbevelen. Voor herhaling vatbaar?. Zeker weten.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Sara10-08-2018

Super fijn hotel. We hadden een mooie familiekamer met aparte slaapkamer voor de kinderen. Goed verzorgd en lekker eten. Bedankt voor de gastvrijheid!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9marcel Crijnen09-07-2018

goed hotel met ideale ligging.

Een hotel met hele leuke mensen aan her. Een stel nederlanders met drie kinderen, waarbij ze zelf koken. Vlakbij de italiaanse en sloveense grens. Heel mooi gebied.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Erik en Hilda03-07-2018

heerlijke week

Morgen vertrekken we weer naar Nederland. Hebben hier een heerlijke week gehad. Hotel wordt gerund door een Nederlands echtpaar. Klein, gezellig hotel. Kamers zijn heel schoon en hebben prima bedden. Prima eten en vriendelijke medewerkers.

Gereisd met partner in juni 2018

2 tips over Hotel Sonnleitn

• alexnanoe, 13-07-2015

Op zo`n 10min rijden is er een meer waar je tegen een klein bedrag kan zwemmen met de kinderen er zijn ook klim en speeltoestellen. Ze hebben er ligbedjes en er is een restaurant met een italiaanse chef.

• Andre Donkers, 19-08-2015

Canyoning is een echte aanrader om met je kinderen te gaan doen. Erg spectaculair!

1 vraag over Hotel Sonnleitn

• Maria, 25-02-2017

Mindervalidekamer

Zijn er ook kamer(s) met een inloopdouche ivm mindervalide volwassenen? Mag er een klein hondje mee?

• VerzorgingHalfpension

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice

• SaunaAanwezig