Hotel Sonnleitn

• Sauna

101 reviews over Hotel Sonnleitn

• 9John27-09-2020

fijn hotel

prima prijs/kwaliteitverhouding. vriendelijke eigenaren met kennis van de omgeving. zo konden we mooie wandelingen uitstippelen. mooie, ruime en schone kamer.

Gereisd met partner in september 2020

• 9Joke24-08-2020

Fijne vakantie in een gemoedelijk en schoon hotel

Het hotel ademt een gemoedelijke sfeer uit, waar je snel contact maakt met de andere hotelgasten. Dennis en Lisa zijn een vriendelijke en attente gastheer en gastvrouw. Ze doen alles om je verblijf zo fijn mogelijk te maken. Het driegangenmenu, verzorgd door Dennis, was altijd zeer smakelijk; geen grote porties, maar wel genoeg. Onze hotelkamer was wat oubollig, maar wel schoon, netjes en gezellig, met prima bedden, een balkon en prachtig uitzicht op de bergen. Niets te klagen dus. Er zijn wel modernere kamers in de nieuwe aanbouw. Het hotel ligt in een mooi gebied waar genoeg te doen is, zeker voor fietsers en wandelaars. Een klein minpuntje (als je dat al als minpunt wil zien) is de wat afgelegen ligging. Jenig ligt 10 km van Hermagor. Het gratis privé-strandbad van Hotel Samerhof aan de Pressegger See is zo’n 20 minuten rijden. Alles wat je wil ondernemen is even rijden met de auto, maar hé je hebt vakantie dus wat is het probleem?

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 10Aad en Marjo Rens29-07-2020

Heerlijke vakantie gehad

Heerlijk hotel, goede ligging met Dennis en Lisa als zeer vriendelijke eigenaars. Heerlijke kamers , met heerlijk bed en superschoon. Elke avond lekker gegeten. Dank jullie wel Dennis en Lisa

Gereisd met partner in juli 2020

• 9Wilma09-07-2020

Heerlijk,gastvrij en fijn hotel

Hotel Sonnleitn is een heerlijk,gastvrij hotel. De kamers zijn prima, het eten heerlijk en de eigenaren doen er alles aan om de gasten een goed verblijf te bieden. Echt een aanrader en een veilige plek om ook in deze tijd naar toe te gaan.

Gereisd met partner in juni 2020

• 10Andrea03-07-2020

Fantastisch genoten!

Heerlijk genoten in dit fijne hotel. De eigenaren Lisa en Dennis zijn heel vriendelijk en behulpzaam en hebben leuke tips om te doen in de omgeving. Het hotel is erg mooi en zeer schoon. Wat een luxe dat we elke avond konden aanschuiven voor het avondeten wat vers wordt bereid door Dennis. We hebben genoten en komen hier zeker volgend jaar weer!

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    10Auf dem Brinke03-10-2019

Aanrader!

Wij vinden Oostenrijk een heerlijk land om in de zomer naar toe te gaan. Dit hotel heeft een mooie ligging. Er is een hoop te doen in de buurt. De kamers zijn groot, netjes en schoon. Het eten is erg lekker en met kinderen wordt rekening gehouden. Service met een lach. In de kelder van het hotel is voor kinderen van alles te doen. Wij hebben ons prima vermaakt!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Dini van der Ven26-09-2019

fantastisch

Wederom een heerlijke week gehad in Hotel Sonnleitn. Bedank Lisa en Dennis voor alles. Het voelt als thuiskomen. Ad en Dini

Gereisd met partner in september 2019

• 10Lianne17-08-2019

Zou zo weer heen gaan.

Een prima plek om vanuit hier dingen te ondernemen. Iedere avond heerlijk gegeten. Ontzettend fijne sfeer in het hotel. Prima bedden, mooi uitzicht, schone kamer. Met je auto rijdt je zo naar het dichtbij gelegen skigebied vanwaar je prachtig kunt wandelen, rodelen. Voldoende activiteiten in deze omgeving. Wij hebben genoten.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Familie Lammertink14-07-2019

Top verblijf!

We hebben hier 2 nachten geslapen op weg naar Kroatië. Heel fijn hotel gerund door een gastvrije jonge familie. De familiekamers waren praktisch ingedeeld en lekker ruim. Met een prachtig uitzicht! Elke avond kookt Dennis een heerlijke maaltijd voor de gasten. Top verblijf!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 2018
    9Rachel29-09-2018

Gezellig warm hotel

Het hotel was uitverkocht en ik kon nog net de laatste kamer bemachtigen. Wat een fijn en gastvrij hotel! Dat het hotel volgeboekt was, was niet te merken aan de persoonlijke aandacht die bij de eigenaren hoog in het vaandel staat. Ook de medewerkers deden ongelofelijk hun best je echt even thuis te laten voelen. Heerlijke maaltijden, rust in- en om het hotel en leuke activiteiten in de buurt. Het is inmiddels de vijfde keer dat ik dit hotel heb bezocht en nimmer hebben zij mij teleurgesteld. Het blijft een hotel waar ik altijd naar zal blijven terugkeren als ik weer naar deze buurt ga. Een tip, bezoek Gartnitzenklamm. Prachtig natuurschoon.

Alleen gereisd in augustus 2018

Hotel Sonnleitn info