Appartement
Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag30°12°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Nassfeld Holiday Parcs voor je op een rij gezet:

4 reviews over Appartement Nassfeld Holiday Parcs in het Nederlands

Super sfeervolle, geweldige boomstamhuizen!

Babbette
7-3-2019

Super sfeervolle boomstamhuizen vlakbij de skipistes. Wij verbleven naast elkaar in de huisjes 6a en 6b die beiden ook over twee badkamers beschikten en twee toiletten! De huisjes zijn modern ingericht en superschoon. Top zijn de broodjes die iedere ochtend aan de deur hingen (vooraf wel reserveren) en de handdoekenservice! De huisjes hebben heerlijke bedden die bij aankomst netjes waren opgedekt. En wat een verrassing de rituals producten die klaarstonden in de badkamers om te gebruiken. Kortom een dikke aanrader en wij komen zeker volgend jaar hier weer terug!

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Aanrader!

Peter van Amerongen
28-1-2019

Heerlijke week gehad! Huizen zijn dik in orde. Goed uitgerust en fijne bedden. Skigebied met fijne brede pistes ligt op slechts enkele minuten rijden en is niet te druk! Goede tips gehad van de gastvrouw over eetgelegenheden op en buiten de piste. Zeker een aanrader!

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Mooi rustig verblijf en erg comfortabel

Kaandorp
23-1-2019

Fijne appartementen, netjes en verzorgd met WiFi. De gastvrouw helpt je graag met alle vragen over het gebied. De meeste benodigdheden voor de eerste dagen zijn aanwezig. Broodjes service is een aanrader om dagelijks gebruik van te maken. Skipistes zijn geen massale trekpleister waardoor je niet lang hoeft te wachten bij de liften. Het is geen apresski paradijs, maar als je daar niet op zoek naar bent zit je hier zeker goed! Pistes worden in het skigebied goed onderhouden en je kan er goed eten.

Geweldig

Sebastiaan Groeneveld
23-1-2019

Heerlijke plek voor wintersport. Fantastische pistes op 10min afstand. Prachtig sfeervol afgewerkte huisjes, van alle gemakken voorzien. Heel goed ontvangen en geholpen door de gastvrouw!

Appartement info

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nassfeld Holiday Parcs in Jenig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nassfeld Holiday Parcs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.