Appartement
Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag18°10°
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Nassfeld Holiday Parcs voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Nassfeld Holiday Parcs in het Nederlands

Super fijn chalet

Christel
30-12-2018

De chalets op dit park zijn heel fijn, comfortabel en mooi. Wij hadden een huisje met 3 slaapkamers en het is heel ruim en licht. Lineke en Dennis hebben dit park opgezet en zijn bij alles nauw betrokken. Vanaf het begin hebben ze met ons meegedacht over van alles; skilessen, opvang voor onze jongste, skihuur, overnachtingen voor heen- en terugreis. Niks is ze teveel! Zelfs een extra kinderstoel werd gebracht op eerste kerstdag en er was een gezellige kerstborrel georganiseerd op het park. Was echt een top vakantie. En het is ons zo goed bevallen dat wij voor volgend jaar alvast weer een huisje vast hebben laten leggen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nassfeld Holiday Parcs in Jenig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nassfeld Holiday Parcs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.