Appartement Nassfeld Holiday Parcs

• 9.4Inrichting
  • 9.1Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Nassfeld Holiday Parcs voor je op een rij gezet:

19 reviews over Appartement Nassfeld Holiday Parcs

• 9Marjon van Laar25-08-2019

Prima vakantie!

Wat een heerlijke vakantie hebben we gehad. Een prachtig huis, van alle gemakken voorzien, keurig ingericht. Het is er heerlijk rustig, een trampoline voor de grote kinderen en een klimtoestel voor de kleintjes. Een voetbalveldje zou nog een leuke aanvulling zijn. Het huisje is een tikkie gehorig, maar dat ligt ook erg aan de buren die je hebt. Team Nassfeld is fantastisch, zij staan direct voor je klaar als je hen nodig hebt. Zeer vriendelijke ontvangst bij aankomst. In de omgeving voldoende te doen, met de Millennium Expres naar boven, rodelen, klimmen, zwemmen in de Presseggersee, Weissensee, drielandenpunt bij Arnoldstein. Kortom, een absolute aanrader.

• 8Boeringa18-08-2019

Genoten!

We hebben een heerlijke vakantie gehad. We werden erg gastvrij ontvangen. Het team is enthousiast, ze gaan ervoor! Het huisje was precies zoals we ons hadden voorgesteld: ruim, eigentijds, van alle gemakken voorzien. De ruimte om het huisje was minder, klein terras om te zitten. De omgeving is ook prachtig, van alles te doen. Veel afwisseling: lekker zwemmen in de Pressegersee, de bergen in, gewandeld door de Karnitzenklamm. Venetië en Ljubljana zijn ook zeker een bezoek waard.

• 9Familie Geven06-08-2019

Voor herhaling vatbaar

Een week verbleven op Nassfeld Holiday Parcs in Jenig. Gezellig van opzet met mooi ingerichte sfeervolle chalets voorzien van alle comfort. Goede wifi en elke ochtend genoten van de verse broodjesservice. In de buurt zijn er tal van wandel en fietsroutes en tevens diverse mogelijkheden om goede (elektrische) fietsen te huren. Wij hebben er voor gekozen om door de Garnitzenklamm te wandelen en naar de Weissensee te fietsen. Ongekend stuk mooi natuur wat je gezien moet hebben. Heerlijk weer gehad en een verfrissende duik genomen in de nabij gelegen Presseggersee. Ook raften, kanovaren of een bootje huren is een greep uit de tal van mogelijkheden. Kortom zeer genoten en voor herhaling vatbaar.

• 9fam Verstijnen30-07-2019

aanrader

Net terug uit Jenig, Nassfeld Holiday Parcs, Weekje vertoefd in de mooie houten challets in een rustige omgeving, alles wat je maar wensen kunt is aanwezig, comfortabele bedden, een fijne grote douche, moderne keuken, en een heerlijk terras. In de omgeving is ook van alles te doen zoals fietsen verhuur, wandelen in de mooie omgeving, zwemmen in de pressegger see, raften. Kortom wat ons betreft een aanrader!

• 10Babbette07-03-2019

Super sfeervolle, geweldige boomstamhuizen!

Super sfeervolle boomstamhuizen vlakbij de skipistes. Wij verbleven naast elkaar in de huisjes 6a en 6b die beiden ook over twee badkamers beschikten en twee toiletten! De huisjes zijn modern ingericht en superschoon. Top zijn de broodjes die iedere ochtend aan de deur hingen (vooraf wel reserveren) en de handdoekenservice! De huisjes hebben heerlijke bedden die bij aankomst netjes waren opgedekt. En wat een verrassing de rituals producten die klaarstonden in de badkamers om te gebruiken. Kortom een dikke aanrader en wij komen zeker volgend jaar hier weer terug!

• 9Peter van Amerongen28-01-2019

Aanrader!

Heerlijke week gehad! Huizen zijn dik in orde. Goed uitgerust en fijne bedden. Skigebied met fijne brede pistes ligt op slechts enkele minuten rijden en is niet te druk! Goede tips gehad van de gastvrouw over eetgelegenheden op en buiten de piste. Zeker een aanrader!

• 9Kaandorp23-01-2019

Mooi rustig verblijf en erg comfortabel

Fijne appartementen, netjes en verzorgd met WiFi. De gastvrouw helpt je graag met alle vragen over het gebied. De meeste benodigdheden voor de eerste dagen zijn aanwezig. Broodjes service is een aanrader om dagelijks gebruik van te maken. Skipistes zijn geen massale trekpleister waardoor je niet lang hoeft te wachten bij de liften. Het is geen apresski paradijs, maar als je daar niet op zoek naar bent zit je hier zeker goed! Pistes worden in het skigebied goed onderhouden en je kan er goed eten.

• 10Sebastiaan Groeneveld23-01-2019

Geweldig

Heerlijke plek voor wintersport. Fantastische pistes op 10min afstand. Prachtig sfeervol afgewerkte huisjes, van alle gemakken voorzien. Heel goed ontvangen en geholpen door de gastvrouw!

• 9M.09-01-2019

Mooie, ruime, moderne en schone accomodatie

Mooie, schone en moderne accomodatie. Het is een ruime chalet, waardoor er voor iedereen voldoende ruimte is. Zowel restaurants als supermarkten bevinden zich op enkele minuten afstand met de auto. Ook de skipiste is ook op slechts een paar minuten rijden vanaf het park. Het is hiernaast ook mogelijk om de bus te gebruiken, deze haalt je bij de bushalte voor het park op, en zet je af bij de lift. Door de broodjes-service kun je op een eenvoudige manier je broodjes bestellen (Er is veel keus, pistolets, croissants, meergranen enzv.) De door jou zelfgekozen broodjes, worden elke ochtend vers bezorgd. Al met al hebben wij een super week gehad. Ik weet in ieder geval waar ik volgendjaar weer op vakantie ga..

• 9Boyd09-01-2019

Super vakantie gehad!

Geweldige vakantie gehad in Nassfeld! Het gezellige park ligt op een paar minutjes rijden van het skigebied. Bij de lift is er voldoende parkeer gelegenheid en er rijden treintjes naar de lift zodat je niet hoeft te lopen. Het is een ontzettend leuk en compact skigebied met moderne liften en leuke eet tentjes. Vooral de lange dalafdaling aan het einde van de dag is super.

Verder is het huisje van alle gemakken voorzien, zo is er bijvoorbeeld een Smart-TV aanwezig waar je o.a Netflix en YouTube op kan kijken. We hebben meerdere filmpjes gekeken na een mooie dag op de pistes. Daarnaast krijg je het echte knusse 'Oostenrijkse' gevoel doordat het huisje gemaakt is van hout

We hebben echt een top vakantie gehad!

0 tips over Appartement Nassfeld Holiday Parcs

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • KeukenKeuken
      • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin

• Reservering voor parkerenNiet verplicht