Appartement
Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag21°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Nassfeld Holiday Parcs voor je op een rij gezet:

10 reviews over Appartement Nassfeld Holiday Parcs in het Nederlands

Super sfeervolle, geweldige boomstamhuizen!

Babbette
7-3-2019

Super sfeervolle boomstamhuizen vlakbij de skipistes. Wij verbleven naast elkaar in de huisjes 6a en 6b die beiden ook over twee badkamers beschikten en twee toiletten! De huisjes zijn modern ingericht en superschoon. Top zijn de broodjes die iedere ochtend aan de deur hingen (vooraf wel reserveren) en de handdoekenservice! De huisjes hebben heerlijke bedden die bij aankomst netjes waren opgedekt. En wat een verrassing de rituals producten die klaarstonden in de badkamers om te gebruiken. Kortom een dikke aanrader en wij komen zeker volgend jaar hier weer terug!

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Aanrader!

Peter van Amerongen
28-1-2019

Heerlijke week gehad! Huizen zijn dik in orde. Goed uitgerust en fijne bedden. Skigebied met fijne brede pistes ligt op slechts enkele minuten rijden en is niet te druk! Goede tips gehad van de gastvrouw over eetgelegenheden op en buiten de piste. Zeker een aanrader!

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Mooi rustig verblijf en erg comfortabel

Kaandorp
23-1-2019

Fijne appartementen, netjes en verzorgd met WiFi. De gastvrouw helpt je graag met alle vragen over het gebied. De meeste benodigdheden voor de eerste dagen zijn aanwezig. Broodjes service is een aanrader om dagelijks gebruik van te maken. Skipistes zijn geen massale trekpleister waardoor je niet lang hoeft te wachten bij de liften. Het is geen apresski paradijs, maar als je daar niet op zoek naar bent zit je hier zeker goed! Pistes worden in het skigebied goed onderhouden en je kan er goed eten.

Geweldig

Sebastiaan Groeneveld
23-1-2019

Heerlijke plek voor wintersport. Fantastische pistes op 10min afstand. Prachtig sfeervol afgewerkte huisjes, van alle gemakken voorzien. Heel goed ontvangen en geholpen door de gastvrouw!

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Mooie, ruime, moderne en schone accomodatie

M.
9-1-2019

Mooie, schone en moderne accomodatie. Het is een ruime chalet, waardoor er voor iedereen voldoende ruimte is. Zowel restaurants als supermarkten bevinden zich op enkele minuten afstand met de auto. Ook de skipiste is ook op slechts een paar minuten rijden vanaf het park. Het is hiernaast ook mogelijk om de bus te gebruiken, deze haalt je bij de bushalte voor het park op, en zet je af bij de lift. Door de broodjes-service kun je op een eenvoudige manier je broodjes bestellen (Er is veel keus, pistolets, croissants, meergranen enzv.) De door jou zelfgekozen broodjes, worden elke ochtend vers bezorgd. Al met al hebben wij een super week gehad. Ik weet in ieder geval waar ik volgendjaar weer op vakantie ga..

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super vakantie gehad!

Boyd
9-1-2019

Geweldige vakantie gehad in Nassfeld! Het gezellige park ligt op een paar minutjes rijden van het skigebied. Bij de lift is er voldoende parkeer gelegenheid en er rijden treintjes naar de lift zodat je niet hoeft te lopen. Het is een ontzettend leuk en compact skigebied met moderne liften en leuke eet tentjes. Vooral de lange dalafdaling aan het einde van de dag is super.

Verder is het huisje van alle gemakken voorzien, zo is er bijvoorbeeld een Smart-TV aanwezig waar je o.a Netflix en YouTube op kan kijken. We hebben meerdere filmpjes gekeken na een mooie dag op de pistes. Daarnaast krijg je het echte knusse 'Oostenrijkse' gevoel doordat het huisje gemaakt is van hout

We hebben echt een top vakantie gehad!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2019

Janne
8-1-2019

Nassfeld Holiday Parcs is een knus opgezet park met een aantal hele mooie chalets. Met maar een paar minuten rijden naar de piste is de ligging ideaal. Het huisje voelt warm en gezellig aan en is van alle gemakken voorzien. Zeker een aanrader en wij zijn van plan om hier snel weer eens terug te komen!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2019

Super gaaf, we komen zeker nog eens terug!

Fam. Heeren
5-1-2019

Super gaaf, we komen zeker nog eens terug!!!

Gereisd Met partner in december 2018

Smaakt naar meer

Fsmits
4-1-2019

Kleinschalig new chalet park, huiselijke houten chalets welk zeer snaakvol zijn ingericht. Vanaf het moment dat je arriveerd voel je je thuis. De chalets staan in het dorpje Jenig en je buren zijn de lokale bewoners en een boerderij. De skibus stopt haast voor de deur en in de ochtend komt de bakker aan de deur. Rondom de chalets is het veilig voor de kinderen om buiten te spelen en men kan zelfs de boerderij naast de chalets bezoeken. Winkels zijn vlakbij en chalets zijn voorzien van alle gemakken inclusief kinderbedje en stoel. Ontvangst is uitermate vriendelijk en men wilt er alles aan doen om je het na de zin te maken. Ski gebied niet te groot en goed verzorgd wbt faciliteiten en ondanks dat het druk was geen lange wachttijden. Kortom een plekje waar je graag terug wilt komen. We gaan zeker ook de zomer ontdekken.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super fijn chalet

Christel
30-12-2018

De chalets op dit park zijn heel fijn, comfortabel en mooi. Wij hadden een huisje met 3 slaapkamers en het is heel ruim en licht. Lineke en Dennis hebben dit park opgezet en zijn bij alles nauw betrokken. Vanaf het begin hebben ze met ons meegedacht over van alles; skilessen, opvang voor onze jongste, skihuur, overnachtingen voor heen- en terugreis. Niks is ze teveel! Zelfs een extra kinderstoel werd gebracht op eerste kerstdag en er was een gezellige kerstborrel georganiseerd op het park. Was echt een top vakantie. En het is ons zo goed bevallen dat wij voor volgend jaar alvast weer een huisje vast hebben laten leggen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Appartement info

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nassfeld Holiday Parcs in Jenig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nassfeld Holiday Parcs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.