Vakantiehuis Das Kleine Feriendorf

Vakantiehuis
7,2

5 reviews over Vakantiehuis Das Kleine Feriendorf in het Nederlands

Sfeervol, gezellige mensen. Thuis gevoel.

H von Soppenhof
5-10-2016

De huisjes zijn gedateerd maar als je daar doorheen kunt prikken ben je verkocht. Prachtig uitzicht op nassfeld en het brede dal. Het idyllische dorpje Rattendorf ligt aan de voet van Das Kleine Feriendorf. 16 km naar links ligt het mooie dorp Hermagor. 25 km naar rechts ligt het dorp Kotschach.. Je zit dicht bij Villacher Alpen, Grossglockner en Grossvenediger. Uiteraard dichtbij de Weissensee. Maar terug naar het verblijf. Zeker in de herfst in een woord heerlijk. S' avonds bij de grote openbaarde, radio Deluxe aan en relaxen...ps woensdag onder begeleiding van Kurt en de honden een bergwandeling maken. ( Kurt verhuurder). Tot voldoening een heerlijke Brand. (Schnaps).

Nie wieder

AvD
1-4-2015

Hartelijke ontvangst, aardige mensen, daar ligt het niet aan... Maar het huisje, of mss moet je het meer een hut noemen is echt zeer primitief. De douche is haast lachwekkend om te zien. Verder vooral iets voor hondenbezitters (de drinkschalen staan standaard klaar. Ondanks goede schoonmaak toch hier en daar hondenlucht in huis, op de bank bijv. Ook superirritant: wij waren met z'n 4-en in een 6-persoonshuisje, maar bijv. maar 4 of 5 messen aanwezig, evenzoveel borden, mokken etc. Daardoor sta je de hele dag een beetje bestek etc. af te flodderen in de 'keuken'.... Wij zijn wat eerder vertrokken, vanwege weer/ verkeer, maar ook vanwege het onderkomen. Weinig/ tot niets te doen voor jonge kinderen, maar dat wisten we. Zwembad was door weer steenkoud, zelf onze boys die echt wel waterratten zijn zagen dat niet zitten. Als laatste matrassen echt knal- en knalhard, heb er 2 op elkaar gegooid ivm rugpijn. Al met al tegenvallend, zeker gezien prijs. Wij komen zeker niet meer terug.

Heerlijke vakantie

M.Lenting
31-8-2013

Das Kleine Feriendorf is precies wat de naam doet vermoeden, een klein vakantieparkje op een mooie locatie. Het uitzicht is geweldig, het huis zelf niet luxe maar wat je nodig hebt is er: goede bedden, douche, zithoek, keukentje, eethoek, tv, groot balkon met uitgebreide tuinset. Het keukentje is vrij primitief(2 elektrische kookplaten) maar met het gebruik van de oven erbij kom je een heel eind. Geen NL.tv zenders, wel internet(tegen betaling). Klein zwembadje, prima om even af te koelen na een warme dag. Alles was netjes verzorgd en schoon. Als je dat wilt kun je met de eigenaar mee met mooie wandelingen of aanschuiven bij de barbecue of kampvuur.Op het park zelf zijn er geen extra faciliteiten, maar als je even de auto pakt, zit je zo bij een zwembad, winkels etc. Inclusief gebruik van de Nassfeldpas, waarbij heel veel activiteiten/uitstapjes gratis of met korting zijn, o.a. Kabelbaan naar Nassfeld, entree Seebad Preseggersee etc Zeer vriendelijke mensen, kortom prima vakantieadres.

Super dier vriendelijk

Fam. van der Stok
28-5-2013

Ideaal voor de sportieve vakantieganger met huisdieren. Zeer diervriendelijk, er zijn ook begeleide wandelingen voor honden bezitters.

Er is ook echt veel te doen, je kunt in de omgeving rodelen, raften, fietsen, klimmen, zwemmen en wandelen. Verder zijn er tal van berg riviertjes waar je lekker tot rust kan komen terwijl de kinderen in het stromende water spelen. Veel natuur en vooral rustig en mooi. Vanuit het balkon zagen we regelmatig hertjes in het gras grazen. Houd je van drukke grote steden dan kun je hier beter niet heen gaan, maar wel perfect voor de natuur liefhebber. Tijdens de winter kun je ook nog genieten van het skigebiedt nassfield. De eigenaren zijn zeer gastvriendelijk en behulpzaam, en houden net als ons van dieren. Je kunt ook elke dag vers brood laten bezorgen. Wifi is beschikbaar in de bungalow. Wij kwamen niets tekort, echt een aanrader dus.

Verschrikkelijk!!

Marjan
16-7-2011

Huisjes zijn erg slecht! Bij binnenkomst komt rioolgeur van de badkamer al tegemoet. 'Keuken' is gammel + hondeharen in koelkast. Slaapkamers zijn muf en klein. Konden enkel op de zolder (steile vlizotrap) slapen ivm twee persoonsspullen, waar we met moeite de bedden tegen elkaar konden zetten.

De omgeving is prachtig trouwens. Maar ik zou nog niet op dit park verblijven al kreeg ik er geld bij

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Das Kleine Feriendorf in Jenig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Das Kleine Feriendorf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Das Kleine Feriendorf scoort een 7.17 uit 10 op basis van 5 reviews.